Skocz do zawartości
  • 0

Skript/FunnyGuilds - punkty


MKM
 Udostępnij

Pytanie

Witam serdecznie, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość stworzenia w skrypcie blokady punktów za zabicie gracza i czy mógłby mi ktoś pomoć, prościej np:

Jeśli gracz znajduje się na regionie "NAZWA" to na tym regionie, jeśli gracz X zabije gracza Y to punkty w FunnyGuilds nie są dodawane, ani odejmowane graczom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, MKM napisał:

Witam serdecznie, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość stworzenia w skrypcie blokady punktów za zabicie gracza i czy mógłby mi ktoś pomoć, prościej np:

Jeśli gracz znajduje się na regionie "NAZWA" to na tym regionie, jeśli gracz X zabije gracza Y to punkty w FunnyGuilds nie są dodawane, ani odejmowane graczom.

Proszę, skrypt nietestowany. Wymagany dodatek FunnySkAddon.

on kill points change:
	"%region at victim%" contains "NAZWA"
	cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
[13:34:22 INFO]: [Skript] Reloading test.sk...
[13:34:22 ERROR]: An on kill points change event cannot be cancelled (test.sk, line 86: cancel event')
[13:34:22 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading test.sk!

 

Nie działa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, MKM napisał:
[13:34:22 INFO]: [Skript] Reloading test.sk...
[13:34:22 ERROR]: An on kill points change event cannot be cancelled (test.sk, line 86: cancel event')
[13:34:22 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading test.sk!

 

Nie działa :/

W takim razie jeszcze inaczej spróbujemy.

on kill points change:
	"%region at victim%" contains "NAZWA"
	set change to 0

Jeżeli nie zadziała, sprawdź co zwraca 'change'.

on kill points change:
	send "%change%" to victim

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
38 minut temu, MKM napisał:
[14:59:56 ERROR]: null can't be set to anything (test.sk, line 86: set change to 0')

'change' zwraca liczbę:

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

W takim razie nie da rady niestety tego w prosty sposób zrobić. Podłączanie się pod API FunnyGuilds w skript-reflect byłoby trudnym zadaniem.

Na twoim miejscu wyczekiwałbym na nadchodzący update FunnySkAddon, może tam się coś pojawi.

Edytowane przez Michix
Glicz

Poprawiam cytat.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:

W takim razie nie da rady niestety tego w prosty sposób zrobić. Podłączanie się pod API FunnyGuilds w skript-reflect byłoby trudnym zadaniem.

Na twoim miejscu wyczekiwałbym na nadchodzący update FunnySkAddon, może tam się coś pojawi.

A może pomyślisz ze mną i szłoby to obejść jakoś, ale na zasadzie zrobiłem takie jakby (wyrównanie punktów), tylko mi errory wyskakują :/ I nie wiem jak dodać, aby sprawdzało region bo kolejny error jest...

Coś na zasadzie:

on kill points change:
	if victim is a player:
		guild add %change% points for player
		send "Punkty nie zostaly odjete poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to victim
	if attacker is a player:
		guild remove %change% points from player
		send "Punkty nie zostaly dodane poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to attacker

 

Błędy:

[17:08:32 ERROR]: There's no player in an on kill points change event (test.sk, line 86: guild add %change% points for player')
[17:08:32 ERROR]: Cannot use 'attacker' outside of a damage/death/destroy event (test.sk, line 88: if attacker is a player:')

 

Jeszcze by się przydało dodać jakoś sprawdzanie, czy znajduje się ten gracz na terenie "NAZWA". Pewnie źle robię skrypt, ale czy dałoby radę zrobić coś na takiej zasadzie właśnie wyrównywania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, MKM napisał:

A może pomyślisz ze mną i szłoby to obejść jakoś, ale na zasadzie zrobiłem takie jakby (wyrównanie punktów), tylko mi errory wyskakują :/ I nie wiem jak dodać, aby sprawdzało region bo kolejny error jest...

Coś na zasadzie:

on kill points change:
	if victim is a player:
		guild add %change% points for player
		send "Punkty nie zostaly odjete poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to victim
	if attacker is a player:
		guild remove %change% points from player
		send "Punkty nie zostaly dodane poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to attacker

W sumie nienajgorszy pomysł, ale i tak będzie powiadomienie o zmianie punktów. Jeżeli już, zrobiłbym to na tej zasadzie:

on kill points change:
	"%region at player%" contains "SPAWN"
	add (change) to victim's points
	remove (change) from killer's points
	send "Punkty nie zostaly odjete poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to victim and killer

Z tego co pamiętam to w FunnyGuilds traci się punkty jedynie gdy zabije nas inny gracz. Jeżeli mam rację, nie trzeba sprawdzać 'killer' i 'victim'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Błędy:

[17:34:45 ERROR]: There's no player in an on kill points change event (test.sk, line 85: "%region at player%" contains "duel"')
[17:34:45 ERROR]: null can't have anything added to it (test.sk, line 86: add %change% to victim's points')
[17:34:45 ERROR]: null can't have anything removed from it (test.sk, line 87: remove %change% from killer's points')

 

Chyba będzie trzeba się poddać, ale dzięki za pomoc :/ Zawsze to 1 skrypt mniej do obciążenia :D 

 

@Edit na on death: też by to szło zrobić, gdy gracz znajduje się na terenie, ale tego %change% nie wykrywa wtedy

Edytowane przez MKM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, MKM napisał:

Błędy:

[17:34:45 ERROR]: There's no player in an on kill points change event (test.sk, line 85: "%region at player%" contains "duel"')
[17:34:45 ERROR]: null can't have anything added to it (test.sk, line 86: add %change% to victim's points')
[17:34:45 ERROR]: null can't have anything removed from it (test.sk, line 87: remove %change% from killer's points')

Aaa... mój błąd.

on kill points change:
	"%region at victim%" contains "SPAWN"
	add (change) to victim's points
	remove (change) from killer's points
	send "Punkty nie zostaly odjete poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to victim and killer

Spróbuj jeszcze raz i niczego nie zmieniaj. Spróbuj również bez tych nawiasów. Jeżeli nie zadziała, spróbujemy ustawić do zmiennej 'change'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zostały tylko:

[17:40:45 ERROR]: null can't have anything added to it (test.sk, line 86: add (change) to victim's points')
[17:40:45 ERROR]: null can't have anything removed from it (test.sk, line 87: remove (change) from killer's points')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, MKM napisał:

Zostały tylko:


[17:40:45 ERROR]: null can't have anything added to it (test.sk, line 86: add (change) to victim's points')
[17:40:45 ERROR]: null can't have anything removed from it (test.sk, line 87: remove (change) from killer's points')

 

W takim razie najwidoczniej nie można ustawiać punktów gracza w FunnySkAddon.

Daj mi chwilę, jeszcze poszukam rozwiązania w API FunnyGuilds i za chwilę zedytuję ten post.

EDIT:

Jednak można, jestem ślepy.

on kill points change:
	"%region at victim%" contains "SPAWN"
	guild add (change) points for player
	guild remove (change) points from player
	send "Punkty nie zostaly odjete poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to victim and killer

Spróbować możesz również bez nawiasów. Jeżeli nadal nie zadziała, spróbuj tak:

on kill points change:
	"%region at victim%" contains "SPAWN"
	set {_change} to change
	guild add {_change} points for player
	guild remove {_change} points from player
	send "Punkty nie zostaly odjete poniewaz znajdowales sie na terenie NAZWA" to victim and killer

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...