Skocz do zawartości

MKM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. MKM

    Skript wywala serwer

    Generalnie no to pod skript nie podpinałem żadnej bazy danych itp. Zapis jest w "./plugins/Skript/variables.csv"
  2. Witam serdecznie, mam problem z pluginem Skript, co jakiś zaczyna lagować serwer, aż w końcu wywala, poniżej co pisze w konsoli: [Skript] Cannot write variables to the database 'default' at sufficient speed; server performance may suffer and many variables will be lost if the server crashes. (this warning will be repeated at most once every 10 seconds)
  3. MKM

    Sprawdzanie/usuwanie mendingu

    Jak już wspomniałem, niestety to nie działa i raczej to ze względu na minecrafta, bo w skript mamy niebieską książkę. Natomiast w minecraft mamy złotą... No i nie czyta tej książki Bo enchanted book of mending to książka niebieska
  4. Witam, czy mógłbym prosić o skrypt na sprawdzenie, czy gracz posiada książkę mending w ekwipunku + usunięcie jej. (Samo "if player has 1 enchanted book of mending:") nie działa.
  5. Witam serdecznie, czy jest możliwość w skrypcie napisania, aby np. komenda sprawdzała czy dany blok jest w zasięgu np. 5 kratek obok gracza i wysyłała wiadomość? command /test: trigger: TUTAJ NIE WIEM, Próbowałem (if blocks in radius 5 of player contains stone:), ale nie działa :/ send "Wszystko OK blok jest obok" to player else: send "Nie ma takiego bloku obok" to player
  6. Witam serdecznie, mam pytanie co do poszczególnych kodów na jakiej zasadzie one działają. Mianowicie mamy takie coś: on right click: player's tool is 1 paper named ... lore ... @up Jeśli dobrze myślę, to powyższy kod sprawdza każde kliknięcie gracza na jakikolwiek przedmiot + sprawdza czy to "papier"? Natomiast kod: on right click with paper: player's tool is 1 paper named ... lore ... @up Sprawdza kliknięcie tylko jeśli gracz posiada w papier w ręce, a następnie czy to papier o nazwie XYZ? Piszę to pytanko bo chciałbym się dowiedzieć
  7. MKM

    Zapis wiadomości

    No np. do folderu skript i pliku logi.txt zapisuje się nick gracza i wiadomość, która gracz do nas napisał np. /komenda Cześć, jestem... I to trafia do folderu plugins/skript/scripts/logi.txt a po otwarciu pliku to wygląda np. tak: NICKGRACZA: Cześć, jestem...
  8. MKM

    Zapis wiadomości

    Witam serdecznie, czy jest możliwość napisania skryptu, który zapisuje wiadomość. Jeśli tak to prosiłbym o napisanie Mianowicie: Gracz wpisuje sobie jakąś wiadomość, a wiadomość wraz z nickiem gracza trafia do folderu ... i pliku ... /komenda tutajwiadomość
  9. MKM

    Nowy crafting

    Mógłbyś mi powiedzieć skąd go pobrać i jakiego kodu użyć?
  10. MKM

    Nowy crafting

    Witam, czy mógłby mi ktoś napisać skrypt na nową recepturę, ponieważ wszystkiego czego próbuję nie działa Wildskript nie działa mi na 1.12, a skript-reflect nie tworzy receptury. Chodzi mi o przykładowy crafting (Z 64 PRZEDMIOTÓW): X - 64 cobblestone E - 64 emerald XXX XEX XXX
  11. Witam, mam problem z utworzeniem nowej receptury, a mianowicie: Crafting sam w sobie działa, ale działa to również jak jest 1 cobblestone, a chcę żeby była możliwość stworzenia przedmioty tylko przy 64 cobblestone, a nie również przy 1 on script load: register new shaped recipe for dirt named "test" with lore "test" using air, air, air, air, 64 cobblestone, air, air, air, air Wygląda to tak: Działa na dwa sposoby, a powinno tylko na ten dolny.
  12. MKM

    Naprawa EQ

    Witam serdecznie, czy jest możliwość i mógłby mi ktoś napisać skrypt na naprawę przedmiotów, ale żeby naprawiały się tylko przedmioty, które gracz ma założone na siebie. Czyli: Gracz posiada itemek papier "voucher" o nazwie np. "test" Gdy gracz kliknie voucher, voucher znika, a w zamian naprawia mu się cały secik (hełm, zbroja, spodnie, buty), jaki ma na sobie założony
  13. Witam, czy w Funnyguilds jest możliwość dodania 2 przedmiotów wymaganych na powiększenie gildii o poziom wyżej, ponieważ próbuję kilku sposobów i nie działa, plugin zawsze czyta te diamenty enlarge-items: - "8 diamond" - "16 diamond" - "24 diamond" - "32 diamond" - "40 diamond" - "48 diamond" - "56 diamond" - "64 diamond" - "72 diamond" - "80 diamond"
  14. MKM

    Skript/FunnyGuilds - punkty

    Zostały tylko: [17:40:45 ERROR]: null can't have anything added to it (test.sk, line 86: add (change) to victim's points') [17:40:45 ERROR]: null can't have anything removed from it (test.sk, line 87: remove (change) from killer's points')
  15. MKM

    Skript/FunnyGuilds - punkty

    Błędy: [17:34:45 ERROR]: There's no player in an on kill points change event (test.sk, line 85: "%region at player%" contains "duel"') [17:34:45 ERROR]: null can't have anything added to it (test.sk, line 86: add %change% to victim's points') [17:34:45 ERROR]: null can't have anything removed from it (test.sk, line 87: remove %change% from killer's points') Chyba będzie trzeba się poddać, ale dzięki za pomoc Zawsze to 1 skrypt mniej do obciążenia @Edit na on death: też by to szło zrobić, gdy gracz znajduje się na terenie, ale tego %change% nie wykrywa wtedy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...