Skocz do zawartości
  • 0

Daj %arg 3% {@klucz} graczowi %arg 2%


Notro

Pytanie

Hej! Mam kolejny problem..

Otóż chciałem zrobić komendę /skrzynie give [nick] [ilość] [skrzynia], lecz przy ustawianiu ilości zaczęły pojawiać się problemy.

Chciałem użyć

 give arg 3 {@klucz} to %arg 2%

 czyli

daj [ilość] kluczy graczowi z arg 2

lecz pojawia się taki błąd:

tt2GkN6.png

próbowałem wiele opcji, z procentami, inną składnią itp. lecz do niczego nie doszedłem.

Proszę o pomoc i z góry dzięki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
Teraz, JkodGames napisał:

Hej! Mam kolejny problem..

Otóż chciałem zrobić komendę /skrzynie give [nick] [ilość] [skrzynia], lecz przy ustawianiu ilości zaczęły pojawiać się problemy.

Chciałem użyć

1. Użyj 'arg-3' zamiast 'arg 3'.

2. Po 'arg-3' daj 'of'.

3. Usuń procenty z 'arg-2'.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, JkodGames napisał:

Hej! Mam kolejny problem..

Otóż chciałem zrobić komendę /skrzynie give [nick] [ilość] [skrzynia], lecz przy ustawianiu ilości zaczęły pojawiać się problemy.

Chciałem użyć


 give arg 3 {@klucz} to %arg 2%

 czyli


daj [ilość] kluczy graczowi z arg 2

lecz pojawia się taki błąd:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

próbowałem wiele opcji, z procentami, inną składnią itp. lecz do niczego nie doszedłem.

Proszę o pomoc i z góry dzięki..

Nie lepiej będzie jak wgrasz sobie plugin Crazy Crates działa na podobnej zasadzie można dawać kluczę i jest pełny config do zmiany zawartości skrzyni.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Pokaż całą komendę.

command /skrzynie [<text>] [<player>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "reset":
			if arg 2 is set:
				if player has permission "skrzynie.reset":
					set {klucze::%arg 2%} to 0
					send "{@prefix} &aPomyślnie zresetowałeś zmienne!" to player
				else:
					send  "{@prefix} &cNie posiadasz permisji, by użyć tej komendy!" to player
		if arg 1 is "give" or "daj":
			if player has permission "skrzynie.daj":
				if arg 2 is set:
					if arg 3 is set:
						if arg 4 is "skrzynia1":
							send "{@prefix} &aDałeś klucz/e do skrzyni &b%arg 4% &agraczowi &b%arg 2%&a!" to player
							give arg-3 of {@klucz} to arg 2
							add 1 to {klucze::%arg 2%}
						else if arg 4 is not "skrzynia1":
							send  "{@prefix} &cZła nazwa skrzyni! Użyj /skrzynie give [nick] [ilość] [skrzynia]" to player
					else if arg 3 is not set:
						send  "{@prefix} &cNie wpisałeś ilości! Użyj /skrzynie give [nick] [ilość] [skrzynia]" to player
				else if arg 2 is not set:
					send  "{@prefix} &cNie wpisałeś nicku! Użyj /skrzynie give [nick] [ilość] [skrzynia]" to player
			else:
				send  "{@prefix} &cNie posiadasz permisji, by użyć tej komendy!" to player
		else if arg 1 is not set:
			set {_guiskrzynie} to chest with 3 rows named "&9Skrzynie"
			set slot 11 of {_guiskrzynie} to lime concrete named "&aWłącz"
			set slot 15 of {_guiskrzynie} to red concrete named "&cWyłącz"
			set slot 0 of {_guiskrzynie} to tripwire hook named "&aKlucze" with lore "&bPosiadasz: %{klucze::%player%}% kluczy"
			set slot (integers between 1 and 10) of {_guiskrzynie} to black stained glass pane named "&a"
			open {_guiskrzynie} to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...