Witam, jak dodać do skryptu, aby przy włączonym dropie cobblestone nie wypadał w ogóle.
Aktualnie na włączonym dropie: wypada na ziemie - to jest źle, ma nie wypadać
Na wyłączonym: wpada do eq - To jest dobrze
on break:
event-block is stone or cobblestone
{preventCobblestoneDrop::%player%} is set
cancel drops
if player has enough space for 1 cobblestone:
give player 1 cobblestone
else:
drop 1 cobblestone at player
command /gdropcb:
executable by: players
trigger:
if {preventCobblestoneDrop::%player%} is set:
clear {preventCobblestoneDrop::%player%}
send "&aWłączono drop cobblestone!" to player
set {cobble.%player%} to "&a✔"
else:
set {preventCobblestoneDrop::%player%} to true
send "&cWyłączono drop cobblestone!" to player
set {cobble.%player%} to "&c✘"
Pytanie
Legal 1
Witam, jak dodać do skryptu, aby przy włączonym dropie cobblestone nie wypadał w ogóle.
Aktualnie na włączonym dropie: wypada na ziemie - to jest źle, ma nie wypadać
Na wyłączonym: wpada do eq - To jest dobrze
on break: event-block is stone or cobblestone {preventCobblestoneDrop::%player%} is set cancel drops if player has enough space for 1 cobblestone: give player 1 cobblestone else: drop 1 cobblestone at player command /gdropcb: executable by: players trigger: if {preventCobblestoneDrop::%player%} is set: clear {preventCobblestoneDrop::%player%} send "&aWłączono drop cobblestone!" to player set {cobble.%player%} to "&a✔" else: set {preventCobblestoneDrop::%player%} to true send "&cWyłączono drop cobblestone!" to player set {cobble.%player%} to "&c✘"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi