Skocz do zawartości
  • 0

Czy mogę zastąpić clear drops?


DeepesT

Pytanie

Witam mam skrypt iż po zniszczeniu ender skrzyni innym kilofem niż diamentowy oraz żelazny to usuwa drop właśnie przez clear drops oraz pisze wiadomość lecz przerzuciłem się na 1.8.8 i nie czyta mi clear drops ponieważ to jest od wersji 1.12 i nie wiem czy mogę to zastąpić aby usuwało drop  Z góry dziękuję za Pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

Witam mam skrypt iż po zniszczeniu ender skrzyni innym kilofem niż diamentowy oraz żelazny to usuwa drop właśnie przez clear drops oraz pisze wiadomość lecz przerzuciłem się na 1.8.8 i nie czyta mi clear drops ponieważ to jest od wersji 1.12 i nie wiem czy mogę to zastąpić aby usuwało drop  Z góry dziękuję za Pomoc 

Jedyny sposób to zapisywanie zmiennej przy wykopywaniu danego bloku i użycie eventu 'on item spawn', w którym sprawdzamy czym jest zespawnowany item i czy zmienna jest ustawiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

Jedyny sposób to zapisywanie zmiennej przy wykopywaniu danego bloku i użycie eventu 'on item spawn', w którym sprawdzamy czym jest zespawnowany item i czy zmienna jest ustawiona.

kurde.. to trochę słabo bo skrypt wygląda tak i nie wiem jak to zrobić to o czym pan mówi 

 

Edytowane przez DeepesT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

No cóż, nic z tym nie zrobisz. Taka jest cena za przebywanie na starszych wersjach, czyli ograniczone API, brak wsparcia itp.

a nie ma jakiejś innej opcji np 

 a jak by zrobić to co pan pisał ? z tyn on item spawn

Edytowane przez DeepesT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

a nie ma jakiejś innej opcji np 

 a jak by zrobić to co pan pisał ? z tyn on item spawn

Tak jak napisałem. Dałem ci właściwie "przepis" na ten skrypt. Jedyny problem z nim jest taki, że na starszych skryptach szybkość zapisu/nadpisywania zmiennych globalnych była dość niska, a przy kopaniu event może być aktywowany nawet kilkaset razy. Aczkolwiek zapewne problem leży w tym, że Skript miał na starszych wersjach problem z samym nadpisywaniem, dlatego też przed próbą nadpisywania warto sprawdzić czy zmienna jest ustawiona. Jeżeli tak, czyścimy zmienną, a dopiero później ją zapisujemy.

3 minuty temu, PanMaruda napisał:

a spróbuj przerwać event i ustawić blok na powietrze

Spowoduje to bugowanie graczy w blokach przy szybszym kopaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...