Skocz do zawartości
  • 0

Chodzenie po wodzie


Arrd1337

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Arrd1337 napisał:

Witam czy jest mozliwe chodzenie po wodzie jezeli tak prosilbym o przedstawienie kodu

Możesz to zrobić za pomocą pętli 'while player is online', w której sprawdzasz czy blok pod lub w miejscu nóg gracza to woda. Jeżeli tak, wypychasz go lekko do góry (i opcjonalnie do przodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Możesz to zrobić za pomocą pętli 'while player is online', w której sprawdzasz czy blok pod lub w miejscu nóg gracza to woda. Jeżeli tak, wypychasz go lekko do góry (i opcjonalnie do przodu).

Myslisz ze to najlepsze rozwiazanie? W sesie czy nie bedzie lagowal az tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Albo podrzucasz gracza do góry, albo stawiasz bloki pod nim, a następnie je usuwasz. Pierwszy sposób polega na periodicalu (lub pętli while), drugi na event'cie 'on any move'. Nie ma sensu tego robić w inny sposób.

10 minut temu, Arrd1337 napisał:

@CoFFeIN04Podasz przykladowy kod?

Dawanie tutaj przykładowego kodu będzie dawaniem gotowego kodu, gdyż na pierwszy skrypt składają się 4-5 linijek, natomiast na drugi z 7-8 linijek.

Godzinę temu, Kormic napisał:

Możesz to zrobić za pomocą pętli 'while player is online', w której sprawdzasz czy blok pod lub w miejscu nóg gracza to woda. Jeżeli tak, wypychasz go lekko do góry (i opcjonalnie do przodu).

Zrób tak i po problemie. Nie zapomnij oczywiście o delayu w pętli (np. wait 5 ticks), aby nie wywalić serwera.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, CoFFeIN04 napisał:

dałem przykład do komendy, lepiej działający skrypt będzie miał zmienną do sprawdzania czy gracz ma włączone te buty czy nie

Ty mi się chwalisz czy co? Nie napisałem przecież tego do ciebie, tylko do autora wątku.

Tworzenie efektu chodzenia po wodzie za pomocą Frost Walkera jest jednym z najgorszych pomysłów, gdyż ten enchant tworzy okrąg na kilka kratek wokół gracza. Jak ty to chcesz później usuwać? Jeżeli zapętlaniem bloków wokół gracza, wtedy wydajnościowo to będzie syfem, który przy większej ilości graczy obciąży procesor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Kormic napisał:

Ty mi się chwalisz czy co? Nie napisałem przecież tego do ciebie, tylko do autora wątku.

Tworzenie efektu chodzenia po wodzie za pomocą Frost Walkera jest jednym z najgorszych pomysłów, gdyż ten enchant tworzy okrąg na kilka kratek wokół gracza. Jak ty to chcesz później usuwać? Jeżeli zapętlaniem bloków wokół gracza, wtedy wydajnościowo to będzie syfem, który przy większej ilości graczy obciąży procesor.

XDDDDDDDDDDD

definitywnie while player is online jest milion razy lepsze

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Poprawiam delikatne błędne formatowanie na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

XDDDDDDDDDDD

definitywnie while player is online jest milion razy lepsze

Oczywiście, że jest lepsze, gdyż będziesz jedynie wypychał gracza do góry, gdy będzie w wodzie. Ty natomiast będziesz zapętlał bloki wokół gracza, co będzie o wiele bardziej obciążające dla serwera.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...