Arrd1337 3 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Witam czy jest mozliwe chodzenie po wodzie jezeli tak prosilbym o przedstawienie kodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1922 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Teraz, Arrd1337 napisał: Witam czy jest mozliwe chodzenie po wodzie jezeli tak prosilbym o przedstawienie kodu Możesz to zrobić za pomocą pętli 'while player is online', w której sprawdzasz czy blok pod lub w miejscu nóg gracza to woda. Jeżeli tak, wypychasz go lekko do góry (i opcjonalnie do przodu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 11 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Możesz to zrobić za pomocą pętli 'while player is online', w której sprawdzasz czy blok pod lub w miejscu nóg gracza to woda. Jeżeli tak, wypychasz go lekko do góry (i opcjonalnie do przodu). Myslisz ze to najlepsze rozwiazanie? W sesie czy nie bedzie lagowal az tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1922 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Teraz, Arrd1337 napisał: Myslisz ze to najlepsze rozwiazanie? W sesie czy nie bedzie lagowal az tak Myślę, że ciężko o lepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 12 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 możesz nadać butom ulepszenie Frost Walker, ale wtedy woda będzie zamieniać się w lód, można ewentualnie wtedy usuwać lód skryptem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 12 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 @CoFFeIN04Podasz przykladowy kod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 12 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 command /onwater [<text>]: trigger: if player is wearing any boots: equip player with diamong boots of Frost Walker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1922 Opublikowano 12 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) Albo podrzucasz gracza do góry, albo stawiasz bloki pod nim, a następnie je usuwasz. Pierwszy sposób polega na periodicalu (lub pętli while), drugi na event'cie 'on any move'. Nie ma sensu tego robić w inny sposób. 10 minut temu, Arrd1337 napisał: @CoFFeIN04Podasz przykladowy kod? Dawanie tutaj przykładowego kodu będzie dawaniem gotowego kodu, gdyż na pierwszy skrypt składają się 4-5 linijek, natomiast na drugi z 7-8 linijek. Godzinę temu, Kormic napisał: Możesz to zrobić za pomocą pętli 'while player is online', w której sprawdzasz czy blok pod lub w miejscu nóg gracza to woda. Jeżeli tak, wypychasz go lekko do góry (i opcjonalnie do przodu). Zrób tak i po problemie. Nie zapomnij oczywiście o delayu w pętli (np. wait 5 ticks), aby nie wywalić serwera. Edytowane 12 grudnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 12 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 14 minut temu, Kormic napisał: tutaj przykładowego kodu będzie dawaniem gotowego kodu dałem przykład do komendy, lepiej działający skrypt będzie miał zmienną do sprawdzania czy gracz ma włączone te buty czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1922 Opublikowano 12 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 Teraz, CoFFeIN04 napisał: dałem przykład do komendy, lepiej działający skrypt będzie miał zmienną do sprawdzania czy gracz ma włączone te buty czy nie Ty mi się chwalisz czy co? Nie napisałem przecież tego do ciebie, tylko do autora wątku. Tworzenie efektu chodzenia po wodzie za pomocą Frost Walkera jest jednym z najgorszych pomysłów, gdyż ten enchant tworzy okrąg na kilka kratek wokół gracza. Jak ty to chcesz później usuwać? Jeżeli zapętlaniem bloków wokół gracza, wtedy wydajnościowo to będzie syfem, który przy większej ilości graczy obciąży procesor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 12 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) 16 godzin temu, Kormic napisał: Ty mi się chwalisz czy co? Nie napisałem przecież tego do ciebie, tylko do autora wątku. Tworzenie efektu chodzenia po wodzie za pomocą Frost Walkera jest jednym z najgorszych pomysłów, gdyż ten enchant tworzy okrąg na kilka kratek wokół gracza. Jak ty to chcesz później usuwać? Jeżeli zapętlaniem bloków wokół gracza, wtedy wydajnościowo to będzie syfem, który przy większej ilości graczy obciąży procesor. XDDDDDDDDDDD definitywnie while player is online jest milion razy lepsze Edytowane 12 grudnia 2020 przez xNightPower_ Poprawiam delikatne błędne formatowanie na ciemnym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1922 Opublikowano 12 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: XDDDDDDDDDDD definitywnie while player is online jest milion razy lepsze Oczywiście, że jest lepsze, gdyż będziesz jedynie wypychał gracza do góry, gdy będzie w wodzie. Ty natomiast będziesz zapętlał bloki wokół gracza, co będzie o wiele bardziej obciążające dla serwera. Edytowane 12 grudnia 2020 przez xNightPower_ Naprawiam cytat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Arrd1337 3
Witam czy jest mozliwe chodzenie po wodzie jezeli tak prosilbym o przedstawienie kodu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.