Skocz do zawartości
  • 0

Wyłączenie cobblestone


Legal

Pytanie

Witam, czy mógłby mi ktoś napisać skrypt na włączenie/wyłączenie dropu cobblestone? Ponieważ wszystko co piszę lub znajduję jest zbugowane, set block to air odpada ponieważ bloki przy szybszym kopaniu są zbugowane i pojawia się spowrotem i znika dopiero po jakiejś setnej sekundzie, cancel event to znowu mi cobblestone nie da się na ziemię wyrzucać...

Edytowane przez Legal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2
Teraz, Legal napisał:

Witam, czy mógłby mi ktoś napisać skryp na wyłączenie dropu cobblestone? Ponieważ wszystko co piszę lub znajduję jest zbugowane, set block to air odpada ponieważ bloki przy szybszym kopaniu są zbugowane i pojawia się spowrotem i znika dopiero po jakiejś setnej sekundzie, cancel event to znowu mi cobblestone nie da się na ziemię wyrzucać...

1. Pamiętaj na przyszłość, że zlecenia składamy w dziale "Zlecenia", nie "Pytania i problemy".

2. Proszę, oto skrypt.

on break:
	event-block is stone or cobblestone
	{preventCobblestoneDrop::%player%} is set
	cancel drops
	
command /cobbledrop:
	executable by: players
	trigger:
		if {preventCobblestoneDrop::%player%} is set:
			clear {preventCobblestoneDrop::%player%}
			send "&aWłączono drop cobblestone!" to player
		else:
			set {preventCobblestoneDrop::%player%} to true
			send "&cWyłączono drop cobblestone!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, Kormic napisał:

1. Pamiętaj na przyszłość, że zlecenia składamy w dziale "Zlecenia", nie "Pytania i problemy".

2. Proszę, oto skrypt.


on break:
	event-block is stone or cobblestone
	{preventCobblestoneDrop::%player%} is set
	cancel drops
	
command /cobbledrop:
	executable by: players
	trigger:
		if {preventCobblestoneDrop::%player%} is set:
			clear {preventCobblestoneDrop::%player%}
			send "&aWłączono drop cobblestone!" to player
		else:
			set {preventCobblestoneDrop::%player%} to true
			send "&cWyłączono drop cobblestone!" to player

 

Dzięki wielkie, działa. Jeszcze pytanie jak wrzucić to do zmiennej, aby w GUI wyświetlało mi się:

 

Status: WLACZONE

Status: WYLACZONE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
3 minuty temu, Legal napisał:

Dzięki wielkie, działa. Jeszcze pytanie jak wrzucić to do zmiennej, aby w GUI wyświetlało mi się:

 

Status: WLACZONE

Status: WYLACZONE

Proszę. Pamiętaj również, aby w zleceniu umieszczać wszystkie informacje dotyczące skryptu, dzięki temu obaj zaoszczędzimy na czasie.

command /cobblestatus:
	trigger:
		open chest inventory with 1 row named "&6&lCobbleStatus" to player
		if {preventCobblestoneDrop::%player%} is set:
			set slot 4 of player's current inventory to stone named "&7Status: &aWŁĄCZONE"
		else:
			set slot 4 of player's current inventory to stone named "&7Status: &cWYŁĄCZONE"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...