Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na antylogout :)


DeepesT
 Udostępnij

Pytanie

Witam czy może ktoś napisać skrypt na antylogout iż jak gracz walczy z innym gracze to na chacie pisze jestes podczas walki u obu stron walki oraz jak gracz zaatakuje moba agresywnego to ma tez antylogouta tylko np na 5 sek oraz jak zaatakuje np moba pokojowego np krowę to ma antylog na 2 sekundy oraz jak zada se obrazenia np (skoczy z 4 kratek itp) to tez ma antylogouta na 10s i nie moze sie wylogować z góry dziękuję za udzieloną pomoc  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on damage:
	if attacker is player:
		if victim is player:
			send "&cJestes teraz w walce. Wylogowanie lub smierc w ciagu 20 sekund poskutkuje blokada konta!"
			set {combat::time::%victim%} to 20
			stop
		else if victim is hostile mob:
			send "&cJestes teraz w walce. Wylogowanie lub smierc w ciagu 5 sekund poskutkuje blokada konta!"
			set {combat::time::%victim%} to 5
			stop
		else 
			send "&cJestes teraz w walce. Wylogowanie lub smierc w ciagu 2 sekund poskutkuje blokada konta!"
			set {combat::time::%victim%} to 2
			stop

every 1 second:
	loop all players:
		if {combat::time::%loop-player%} > 0:
			subtract 1 from {combat::time::%loop-player%}
			if {combat::time::%loop-player%} is 0:
				delete {combat::time::%loop-player%}

on quit:
	if {combat::time::%player%} > 0
		execute console command "tempban %player% 24h"

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ten skrypt nie zadziała, gdyż zapomniałeś o 'a' przed attacker oraz nie podałeś odbiorców dalszych wiadomości. Dodatkowo nie rozumiem dlaczego wysyłasz wiadomość jedynie w przypadku gdy wartość zmiennej wynosi poniżej lub dokładnie 10. Ponadto, zapomniałeś o dwukropku za 'else'.

Co do rzeczy niepotrzebnych/obciążających serwer:

1. Wszystkie 'stop' w kodzie są niepotrzebne.

2. Pomyślałbym nad innym rozwiązaniem niż zapętlaniem wszystkich graczy co sekundę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, Kormic napisał:

Ten skrypt nie zadziała, gdyż zapomniałeś o 'a' przed attacker oraz nie podałeś odbiorców dalszych wiadomości. Dodatkowo nie rozumiem dlaczego wysyłasz wiadomość jedynie w przypadku gdy wartość zmiennej wynosi poniżej lub dokładnie 10. Ponadto, zapomniałeś o dwukropku za 'else'.

Co do rzeczy niepotrzebnych/obciążających serwer:

1. Wszystkie 'stop' w kodzie są niepotrzebne.

2. Pomyślałbym nad innym rozwiązaniem niż zapętlaniem wszystkich graczy co sekundę.

skrypt wziąłem z tego forum jedynie przerobiłem pod te rozróżnianie damage'a 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...