Tekaris 0 Opublikowano 3 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 (edytowane) Siemka, ma ktoś skrypt na drop pod wersje 1.12.2 ? Najlepiej jak by można było edytować drop i zawierał gui pod komendą /drop gdzie można wyłączyć i włączyć drop poszczególnych przedmiotów. Edytowane 3 grudnia 2020 przez Tekaris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 3 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 14 minut temu, Tekaris napisał: Siemka, ma ktoś skrypt na drop pod wersje 1.12.2 ? Najlepiej jak by można było edytować drop i zawierał gui pod komendą /drop gdzie można wyłączyć i włączyć drop poszczególnych przedmiotów. Polecam skrypt sdDrop. Tekaris 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 3 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 on load: clear {drop::items::*} #set {drop::items::<item>} to <procent> set {drop::items::diamond} to 1 set {drop::items::emerald} to 0.5 set {drop::items::coal} to 3 function getStatus(p: player, i: text) :: text: return "&aWlaczony" if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true return "&cWylaczony" function getStatusBool(p: player, i: text) :: boolean: return true if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true return false command /drop [<text>]: trigger: open chest inventory with 3 row named "&6Drop" to player set {_slot} to 0 loop {drop::items::*}: set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%" add 1 to {_slot} on inventory click: if name of player's current inventory is "&6Drop": if clicked inventory is player's inventory: stop cancel event set {_slot} to 0 if (size of {drop::items::*} -1 ) < {_slot}: stop loop {drop::items::*}: if index of clicked slot is {_slot}: set {drop::status::%player%::%loop-index%} to !{drop::status::%player%::%loop-index%} set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%" stop add 1 to {_slot} on mine: if event-block is not stone: stop loop {drop::items::*}: set {_fortune} to level of fortune of player's tool + 1 * 0.5 set {_chance} to loop-value + {_fortune} send "%{_chance}%" chance of {_chance}%: drop (loop-index parsed as item) at event-block Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tekaris 0 Opublikowano 3 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 Drop działa ale po otwarciu gui komendą /drop jest ono puste a po przeładowaniu skryptu w konsoli wyskakuje 5 błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 3 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 14 minut temu, Tekaris napisał: Drop działa ale po otwarciu gui komendą /drop jest ono puste a po przeładowaniu skryptu w konsoli wyskakuje 5 błędów. o którym skrypcie mówisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tekaris 0 Opublikowano 3 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 3 godziny temu, xAxee napisał: on load: clear {drop::items::*} #set {drop::items::<item>} to <procent> set {drop::items::diamond} to 1 set {drop::items::emerald} to 0.5 set {drop::items::coal} to 3 function getStatus(p: player, i: text) :: text: return "&aWlaczony" if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true return "&cWylaczony" function getStatusBool(p: player, i: text) :: boolean: return true if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true return false command /drop [<text>]: trigger: open chest inventory with 3 row named "&6Drop" to player set {_slot} to 0 loop {drop::items::*}: set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%" add 1 to {_slot} on inventory click: if name of player's current inventory is "&6Drop": if clicked inventory is player's inventory: stop cancel event set {_slot} to 0 if (size of {drop::items::*} -1 ) < {_slot}: stop loop {drop::items::*}: if index of clicked slot is {_slot}: set {drop::status::%player%::%loop-index%} to !{drop::status::%player%::%loop-index%} set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%" stop add 1 to {_slot} on mine: if event-block is not stone: stop loop {drop::items::*}: set {_fortune} to level of fortune of player's tool + 1 * 0.5 set {_chance} to loop-value + {_fortune} send "%{_chance}%" chance of {_chance}%: drop (loop-index parsed as item) at event-block mówię o tym skrypcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 3 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 Teraz, Tekaris napisał: mówię o tym skrypcie podaj błędy, i wersje skripta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tekaris 0 Opublikowano 3 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 Cytat [Server thread/ERROR]: Can't understand this expression: '!{drop::status::%player%::%loop-index%}' (drop.sk, line 30: set {drop::status::%player%::%loop-index%} to !{drop::status::%player%::%loop-index%}') wersja skipta 2.5.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 624 Opublikowano 3 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 Nie wiem o co chodziło autorowi, ale zapewne o negację, która chyba nie jest dostępna w skrypcie, dlatego zmieniłbym tą linię na: set {drop::status::%player%::%loop-index%} to 0-{drop::status::%player%::%loop-index%} Przetestuj, jeśli będzie działać to spoko, jeśli nie to poczekaj na odpowiedź autora Tekaris 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tekaris 0 Opublikowano 3 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2020 (edytowane) 17 minut temu, CoFFeIN04 napisał: Nie wiem o co chodziło autorowi, ale zapewne o negację, która chyba nie jest dostępna w skrypcie, dlatego zmieniłbym tą linię na: set {drop::status::%player%::%loop-index%} to 0-{drop::status::%player%::%loop-index%} Przetestuj, jeśli będzie działać to spoko, jeśli nie to poczekaj na odpowiedź autora błąd już nie wyskakuje ale nie da się wyłączyć i włączyć dropu poprzez gui Edytowane 3 grudnia 2020 przez Tekaris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Tekaris 0
Siemka, ma ktoś skrypt na drop pod wersje 1.12.2 ? Najlepiej jak by można było edytować drop i zawierał gui pod komendą /drop gdzie można wyłączyć i włączyć drop poszczególnych przedmiotów.
Edytowane przez TekarisOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.