Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na drop


Tekaris
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
14 minut temu, Tekaris napisał:

Siemka, ma ktoś skrypt na drop pod wersje 1.12.2 ? Najlepiej jak by można było edytować drop i zawierał gui pod komendą /drop gdzie można wyłączyć i włączyć drop  poszczególnych przedmiotów.

Polecam skrypt sdDrop.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on load:
	clear {drop::items::*}
	#set {drop::items::<item>} to <procent>
	set {drop::items::diamond} to 1
	set {drop::items::emerald} to 0.5
	set {drop::items::coal} to 3
function getStatus(p: player, i: text) :: text:
	return "&aWlaczony" if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true
	return "&cWylaczony"
function getStatusBool(p: player, i: text) :: boolean:
	return true if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true
	return false
command /drop [<text>]:
	trigger:
		open chest inventory with 3 row named "&6Drop" to player
		set {_slot} to 0
		loop {drop::items::*}:
			set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%"
			add 1 to {_slot}
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&6Drop":
		if clicked inventory is player's inventory:
			stop
		cancel event
		set {_slot} to 0
		if (size of {drop::items::*} -1 ) < {_slot}:
			stop
		loop {drop::items::*}:
			if index of clicked slot is {_slot}:
				set {drop::status::%player%::%loop-index%} to !{drop::status::%player%::%loop-index%}
				set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%"
				stop
			add 1 to {_slot}
on mine:
	if event-block is not stone:
		stop
	loop {drop::items::*}:
		set {_fortune} to level of fortune of player's tool + 1 * 0.5
		set {_chance} to loop-value + {_fortune}
		send "%{_chance}%"
		chance of {_chance}%:
			drop (loop-index parsed as item) at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, xAxee napisał:

on load:
	clear {drop::items::*}
	#set {drop::items::<item>} to <procent>
	set {drop::items::diamond} to 1
	set {drop::items::emerald} to 0.5
	set {drop::items::coal} to 3
function getStatus(p: player, i: text) :: text:
	return "&aWlaczony" if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true
	return "&cWylaczony"
function getStatusBool(p: player, i: text) :: boolean:
	return true if {drop::status::%{_p}%::%{_i}%} is true
	return false
command /drop [<text>]:
	trigger:
		open chest inventory with 3 row named "&6Drop" to player
		set {_slot} to 0
		loop {drop::items::*}:
			set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%"
			add 1 to {_slot}
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&6Drop":
		if clicked inventory is player's inventory:
			stop
		cancel event
		set {_slot} to 0
		if (size of {drop::items::*} -1 ) < {_slot}:
			stop
		loop {drop::items::*}:
			if index of clicked slot is {_slot}:
				set {drop::status::%player%::%loop-index%} to !{drop::status::%player%::%loop-index%}
				set slot {_slot} of player's current inventory to (loop-index parsed as item) named "&e%loop-index%" with lore "&7Szansa: &e%loop-value%" and "&7Status: %getStatus(player, loop-index)%"
				stop
			add 1 to {_slot}
on mine:
	if event-block is not stone:
		stop
	loop {drop::items::*}:
		set {_fortune} to level of fortune of player's tool + 1 * 0.5
		set {_chance} to loop-value + {_fortune}
		send "%{_chance}%"
		chance of {_chance}%:
			drop (loop-index parsed as item) at event-block

 

mówię o tym skrypcie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wiem o co chodziło autorowi, ale zapewne o negację, która chyba nie jest dostępna w skrypcie, dlatego zmieniłbym tą linię na:

set {drop::status::%player%::%loop-index%} to 0-{drop::status::%player%::%loop-index%}

 

Przetestuj, jeśli będzie działać to spoko, jeśli nie to poczekaj na odpowiedź autora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

Nie wiem o co chodziło autorowi, ale zapewne o negację, która chyba nie jest dostępna w skrypcie, dlatego zmieniłbym tą linię na:



set {drop::status::%player%::%loop-index%} to 0-{drop::status::%player%::%loop-index%}

 

Przetestuj, jeśli będzie działać to spoko, jeśli nie to poczekaj na odpowiedź autora

błąd już nie wyskakuje ale nie da się wyłączyć i włączyć dropu poprzez gui

 

Edytowane przez Tekaris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...