Skocz do zawartości
  • 0

if player has item:


Arrd1337

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, Arrd1337 napisał:

Witam mam otoz taki problem z has mam kod ktory powinien dzialac.
 


	if {_gracz} has {_ilosc} of {_Item}:
		return true

	else:
		give {_gracz} {_ilosc} of {_Item}
		return false

Gdy testuje i daje mi ten sam item nie rozumiem a ilosc jest dobra :<

Jeszcze raz. W czym leży problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czy {_player} jest typu player/offlineplayer
Czy {_ilosc} jest typu integer?
Czy {_item} jest typu item (lub material)? 

Jeśli nie to musisz użyć wyrażenia "parsed as", np.

set {_player} to {_player} parsed as player

 

Lista typów możliwych do wpisania po wyrażeniu "parsed as": 

Spoiler

set {_biom} to "river" parsed as biome
set {_tak} to "true" parsed as boolean
set {_red} to "red" parsed as color
set {_from} to "attack" parsed as damage cause
set {_direction} to "north" parsed as direction
set {_ench} to "efficiency" parsed as enchantment
set {_ench5} to "protection 5" parsed as enchantment type
set {_entity} to "item frame" parsed as entity
set {_exp} to "%random integer between 1 and 5% experience" parsed as experience
set {_adv} to "adventure" parsed as gamemode
set {_item} to "%random integer between 1 and 64% torch" parsed as item #lub material
set {_num} to "%random number between 0.1 and 0.9%" parsed as number
set {_player} to "nick" parsed as offlineplayer
set {_gracz} to "nick" parsed as player #lepiej uzyc offlineplayer
set {_potion} to "slowness %{rpg::%player%.resisSlowLv}%" parsed as potion type
set {_proj} to "fireball" parsed as projectile
set {_eff} to "ender signal" parsed as particle effect
set {_pogoda} to "clear" parsed as weather

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...