Arrd1337 3 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Witam mam otoz taki problem z has mam kod ktory powinien dzialac. if {_gracz} has {_ilosc} of {_Item}: return true else: give {_gracz} {_ilosc} of {_Item} return false Gdy testuje i daje mi ten sam item nie rozumiem a ilosc jest dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 1 minutę temu, Arrd1337 napisał: Witam mam otoz taki problem z has mam kod ktory powinien dzialac. if {_gracz} has {_ilosc} of {_Item}: return true else: give {_gracz} {_ilosc} of {_Item} return false Gdy testuje i daje mi ten sam item nie rozumiem a ilosc jest dobra Jeszcze raz. W czym leży problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 2 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Jeszcze raz. W czym leży problem? zawsze jest else a wszystko jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 1 minutę temu, Arrd1337 napisał: zawsze jest else a wszystko jest dobrze Wszystko jest dobrze? Pokaż funkcję oraz kod, którym ją wywołujesz. Jeśli to możliwe, pokaż również wartości zmiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Czy {_player} jest typu player/offlineplayer Czy {_ilosc} jest typu integer? Czy {_item} jest typu item (lub material)? Jeśli nie to musisz użyć wyrażenia "parsed as", np. set {_player} to {_player} parsed as player Lista typów możliwych do wpisania po wyrażeniu "parsed as": Spoiler set {_biom} to "river" parsed as biome set {_tak} to "true" parsed as boolean set {_red} to "red" parsed as color set {_from} to "attack" parsed as damage cause set {_direction} to "north" parsed as direction set {_ench} to "efficiency" parsed as enchantment set {_ench5} to "protection 5" parsed as enchantment type set {_entity} to "item frame" parsed as entity set {_exp} to "%random integer between 1 and 5% experience" parsed as experience set {_adv} to "adventure" parsed as gamemode set {_item} to "%random integer between 1 and 64% torch" parsed as item #lub material set {_num} to "%random number between 0.1 and 0.9%" parsed as number set {_player} to "nick" parsed as offlineplayer set {_gracz} to "nick" parsed as player #lepiej uzyc offlineplayer set {_potion} to "slowness %{rpg::%player%.resisSlowLv}%" parsed as potion type set {_proj} to "fireball" parsed as projectile set {_eff} to "ender signal" parsed as particle effect set {_pogoda} to "clear" parsed as weather Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 2 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 (edytowane) sam rozwiazalem juz problem a t @CoFFeIN04uwazasz ze jestem [puf puf] ze w funkcji nie napisalem player? Edytowane 2 grudnia 2020 przez xNightPower_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Arrd1337 3
Witam mam otoz taki problem z has mam kod ktory powinien dzialac.
if {_gracz} has {_ilosc} of {_Item}: return true else: give {_gracz} {_ilosc} of {_Item} return false
Gdy testuje i daje mi ten sam item nie rozumiem a ilosc jest dobra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi