Skocz do zawartości
  • 0

Jak sprawdzić czy w pliku yml podana zmienna istnieje?


DJKondzio
 Udostępnij

Pytanie

Witam zrobiłem takie coś lecz cały czas mi robi się else nawet jeśli w pliku znajduje się dana zmienna i zawiera ona wartość. Wie ktoś co nie tak? Szukałem też w google i patrzyłem w dokumentację lecz nie znalazłem rozwiązania
 

# SKRIPT
set {marry::people::1} to player
if yaml value "users.%{marry::people::1}%" from "{@file}" is set:

# PLIK DATA.YML
users:
  Nick-danego-gracza: Nick-gracza-z-ktorym-sie-wzielo-slub
  Nick-gracza-z-ktorym-sie-wzielo-slub: Nick-danego-gracza

 

Edytowane przez DJKondzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 godziny temu, DJKondzio napisał:

Witam zrobiłem takie coś lecz cały czas mi robi się else nawet jeśli w pliku znajduje się dana zmienna i zawiera ona wartość. Wie ktoś co nie tak? Szukałem też w google i patrzyłem w dokumentację lecz nie znalazłem rozwiązania

Czy ty naprawdę robisz system zmiennych w YAMLu? Jeżeli tak, to szczerze odradzam. System zmiennych powinno się robić w zmiennych globalnych w natywnym Skript'cie, a na pewno nie w YAMLu.

Co do twojego problemu... podejrzewam, że przyczyn problemu może być kilka:

1. Twój serwer jest w trybie offline, co powoduje, że przy każdej próbie przechwycenia UUID gracza nowe jest generowane.

2. Rozmiar pliku jest na tyle duży, że dodatek nie radzi sobie z odczytaniem wartości.

3. Zła ścieżka pliku jest podana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, Kormic napisał:

Czy ty naprawdę robisz system zmiennych w YAMLu? Jeżeli tak, to szczerze odradzam. System zmiennych powinno się robić w zmiennych globalnych w natywnym Skript'cie, a na pewno nie w YAMLu.

Co do twojego problemu... podejrzewam, że przyczyn problemu może być kilka:

1. Twój serwer jest w trybie offline, co powoduje, że przy każdej próbie przechwycenia UUID gracza nowe jest generowane.

2. Rozmiar pliku jest na tyle duży, że dodatek nie radzi sobie z odczytaniem wartości.

3. Zła ścieżka pliku jest podana.

 

Mógłbyś jaśniej napisać bo nie bardzo rozumiem? Co do tego to masz tu mój cały skrypt

Może teraz lepiej zrozumiesz co miałem na myśli i o co mi chodzi :)

A UUID gracza przecież jest chyba stałe bo jest pobierane z serwerów Mojang. A chciałem to na UUID zrobić by jak ktoś sobie nic w MC zmienił to i tak bezie odczytywać poprawnie z pliku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, DJKondzio napisał:

A UUID gracza przecież jest chyba stałe bo jest pobierane z serwerów Mojang. A chciałem to na UUID zrobić by jak ktoś sobie nic w MC zmienił to i tak bezie odczytywać poprawnie z pliku

Nie jest, jeżeli serwer jest w trybie offline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...