Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na roznych swiatach (Da sie tak zrobic?)


KrychaMC09
 Udostępnij

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, PanMaruda napisał:

owszem - trzeba w każdym wydarzeniu lub komendzie w tym skrypcie osobno sprawdzać czy dotyczą danego świata / światów.

Napiszesz mi jakiś test skript że działa w swiecie world1 i już będe wiedział jak zrobić @PanMaruda

Edytowane przez KrychaMC09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, KrychaMC09 napisał:

Napiszesz mi jakiś test skript że działa w swiecie world1 i już będe wiedział jak zrobić @PanMaruda

Proszę.

command /test:
	trigger:
		if player is in world "world":
			send "hej"
		else:
			send "pa"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, PanMaruda napisał:

oczywiście, proszę bardzo:



click:
 event-world is not "world1"
 cancel event

 

I to ma działać tak że jak ktos pisze /kit a bedzie w swiecie o nazwie world to napisze ze takiej komendy nie ma czy co ? @PanMaruda

Edytowane przez KrychaMC09
Zpingowanie osoby w zapytaniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, KrychaMC09 napisał:

I to ma działać tak że jak ktos pisze /kit a bedzie w swiecie o nazwie world to napisze ze takiej komendy nie ma czy co ? @PanMaruda

1. Jeżeli kogoś cytujesz, to nie pinguj go dodatkowo, bo zamiast jednego powiadomienia otrzymuje dwa. Samo zacytowanie powiadamia osobę, do której cytat nawiązuje.

2. Chciałeś przykładowy skrypt, nie jakiś na /kit.

11 minut temu, KrychaMC09 napisał:

Napiszesz mi jakiś test skript że działa w swiecie world1 i już będe wiedział jak zrobić

Sam tak napisałeś, tak więc taką odpowiedź otrzymałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

1. Jeżeli kogoś cytujesz, to nie pinguj go dodatkowo, bo zamiast jednego powiadomienia otrzymuje dwa. Samo zacytowanie powiadamia osobę, do której cytat nawiązuje.

2. Chciałeś przykładowy skrypt, nie jakiś na /kit.

Sam tak napisałeś, tak więc taką odpowiedź otrzymałeś.

Poprostu nwm jak to ma dzialac czy bedzie pisac czy takiej komendy nie ma czy co

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, KrychaMC09 napisał:

Poprostu nwm jak to ma dzialac czy bedzie pisac czy takiej komendy nie ma czy co

 

Skrypt Pana Marudy ma banalnie proste działanie. Jeżeli klikniesz w innym świecie niż "world1", event zostanie anulowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 21.11.2020 o 21:38, Kormic napisał:

Gdy klikniesz na entity, powietrze, jakiś blok itp. Jedynie kliknięcie PPM na powietrze nie jest wysyłane do serwera.

a da sie np on command kit: 

  
 if player is in world "world":
        send "Hej"

  else:

       send "pa"

 

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, KrychaMC09 napisał:

a da sie np on command kit: 


if player is in world "world":

        send "Hej"

  else:

       send "pa"

 

Jak najbardziej się da. Próbuj również sam, nie pytaj nas o każdą drobnostkę.

Co do samego wątku, myślę, że otrzymałeś odpowiedź na swoje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...