wujszczmek 0 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 Cześć ! Otóż mój problem wygląda w ten sposób. Napisałem skrypt na drop ze stone wszystko działa tylko gdy chce dodać Gui które przenosi do następnego to gdy klikam przedmiot z przypisaną komendą do otworzenia GUI to nic się nie dzieje. Tutaj jest tan skrypt : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 (edytowane) 40 minut temu, wujszczmek napisał: Otóż mój problem wygląda w ten sposób. Napisałem skrypt na drop ze stone wszystko działa tylko gdy chce dodać Gui które przenosi do następnego to gdy klikam przedmiot z przypisaną komendą do otworzenia GUI to nic się nie dzieje. Komenda wymaga argumentu z wielkiej litery ("Turbo"), tymczasem ty w formatowaniu slotu podałeś "turbo", czyli z małej litery. Podejrzewam, że to właśnie jest przyczyną. Dodam, że formatowanie GUI za pomocą SkQuery można dość łatwo zbugować, zalecam użyć formatowania z natywnego Skripta (w skrócie 'set slot'). Edytowane 16 listopada 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 PanMaruda 616 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 Użyj mojego skryptu mGUI - link w mojej sygnaturze pod tym komentarzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wujszczmek 0 Opublikowano 16 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 Godzinę temu, Kormic napisał: Komenda wymaga argumentu z wielkiej litery ("Turbo"), tymczasem ty w formatowaniu slotu podałeś "turbo", czyli z małej litery. Podejrzewam, że to właśnie jest przyczyną. Dodam, że formatowanie GUI za pomocą SkQuery można dość łatwo zbugować, zalecam użyć formatowania z natywnego Skripta (w skrócie 'set slot'). Niestety zmiana wielkości małej na dużą literę nie pomogła btw sory że 3 wiadomości wysłałem w odpowiedzi ( miss click ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 Teraz, wujszczmek napisał: Niestety zmiana wielkości małej na dużą literę nie pomogła btw sory że 3 wiadomości wysłałem w odpowiedzi ( miss click ) Czy w konsoli nie ma błędów przy przeładowaniu skryptu lub próbie wykonania komendy? Zauważyłem dodatkowo dziwne przerwy w formatowaniu GUI, mam na myśli podwójne spacje przed typami itemów (np. stone, paper, diamond itd.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wujszczmek 0 Opublikowano 16 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 2 godziny temu, Kormic napisał: Czy w konsoli nie ma błędów przy przeładowaniu skryptu lub próbie wykonania komendy? Zauważyłem dodatkowo dziwne przerwy w formatowaniu GUI, mam na myśli podwójne spacje przed typami itemów (np. stone, paper, diamond itd.). W konsoli nie ma żadnych błędów , usunąłem podwójne spacje i dalej nie działa :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 8 minut temu, wujszczmek napisał: W konsoli nie ma żadnych błędów , usunąłem podwójne spacje i dalej nie działa :c W takim razie spróbuj jeszcze z dwóch komend w ostatnich dwóch linijkach usunąć ukośniki. Zresztą, zobacz czy przy klikaniu na odpowiedni slot wykonuje się jakakolwiek komenda w konsoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wujszczmek 0 Opublikowano 16 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 W dniu 16.11.2020 o 18:38, Kormic napisał: W takim razie spróbuj jeszcze z dwóch komend w ostatnich dwóch linijkach usunąć ukośniki. Zresztą, zobacz czy przy klikaniu na odpowiedni slot wykonuje się jakakolwiek komenda w konsoli. wykonuje się komenda /drop Gracz Czy może nie działać dlatego że między zamknięciem jednego Gui a otwarciem drugiego nie ma przerwy ( odstępu czasowego ) ? W dniu 16.11.2020 o 18:51, Kormic napisał: Z SkQuery (szczególnie pierwotną wersją) wszystko jest możliwe. Dlatego też gardzę tym dodatkiem. Na twoim miejscu (o ile jest to możliwe technicznie i posiadasz wersję powiedzmy, że2.2-dev36+) przesiadłbym się na formatowanie w Skript'cie. Dam mały przykład na zachętę: command /test: trigger: open chest inventory with 3 rows named "&6&lTest" to player # Otwieranie GUI z nazwą "&6&lTest" # Ustawianie slotów set slot (integers between 0 and 26) of player's current inventory to white stained glass pane named " " set slot (integers between 10 and 16) of player's current inventory to gray stained glass pane named " " set slot 13 of player's current inventory to emerald named "&aKliknij mnie!" set slot 26 of player's current inventory to barrier named "&cWyjdź" on inventory click: name of player's current inventory is "&6&lTest" # Sprawdzanie nazwy GUI clicked inventory is not player's inventory # Sprawdzanie czy gracz nie kliknął swojego ekwipunku podczas pokazywania GUI z komendy /test cancel event # Anulowanie kliknięcia, aby niemożliwym było wyjęcie itemów clicked slot is 13: # Sprawdzanie czy gracz kliknął slot nr 13 send "&aWitaj!" to player else if clicked slot is 26: # Jeżeli powyższy warunek okazał się być fałszem, wtedy przechodzi do tego warunku (na tym polega "else if") i sprawdza czy gracz kliknął slot nr 26 close player's inventory Dodałem komentarze dla zrozumienia Dzięki bardzo ! Zrobię tak jak piszesz i przerzucę się na ten sposób . Łączę posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1 824 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 (edytowane) 17 minut temu, wujszczmek napisał: wykonuje się komenda /drop Gracz Czy może nie działać dlatego że między zamknięciem jednego Gui a otwarciem drugiego nie ma przerwy ( odstępu czasowego ) ? Z SkQuery (szczególnie pierwotną wersją) wszystko jest możliwe. Dlatego też gardzę tym dodatkiem. Na twoim miejscu (o ile jest to możliwe technicznie i posiadasz wersję Skripta powiedzmy, że 2.2-dev36+) przesiadłbym się na formatowanie w Skript'cie. Dam mały przykład na zachętę: command /test: trigger: open chest inventory with 3 rows named "&6&lTest" to player # Otwieranie GUI z nazwą "&6&lTest" # Ustawianie slotów set slot (integers between 0 and 26) of player's current inventory to white stained glass pane named " " set slot (integers between 10 and 16) of player's current inventory to gray stained glass pane named " " set slot 13 of player's current inventory to emerald named "&aKliknij mnie!" set slot 26 of player's current inventory to barrier named "&cWyjdź" on inventory click: name of player's current inventory is "&6&lTest" # Sprawdzanie nazwy GUI clicked inventory is not player's inventory # Sprawdzanie czy gracz nie kliknął swojego ekwipunku podczas pokazywania GUI z komendy /test cancel event # Anulowanie kliknięcia, aby niemożliwym było wyjęcie itemów clicked slot is 13: # Sprawdzanie czy gracz kliknął slot nr 13 send "&aWitaj!" to player else if clicked slot is 26: # Jeżeli powyższy warunek okazał się być fałszem, wtedy przechodzi do tego warunku (na tym polega "else if") i sprawdza czy gracz kliknął slot nr 26 close player's inventory Dodałem komentarze dla zrozumienia. Edytowane 16 listopada 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
wujszczmek 0
Cześć !
Otóż mój problem wygląda w ten sposób. Napisałem skrypt na drop ze stone wszystko działa tylko gdy chce dodać Gui które przenosi do następnego to gdy klikam przedmiot z przypisaną komendą do otworzenia GUI to nic się nie dzieje.
Tutaj jest tan skrypt :
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi