Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na cobblex


DeepesT
 Udostępnij

Pytanie

Witam potrzebuję skryptu na cobblex czyli jak gracz rozkopie mossy cobblestone o danej nazwie to dropi mu np 10 jablek i może to tylko rozkopywać kilofem kazdego rodzaju a jesli rozkopie czyms innym to nic nie dostaje z dropu i pisze mu wiadomosc niewłasciwy przedmiot do rozkopania.. Proszę o pomoc poniżej podsyłam swój skrypt na cx tylko on cos nie działa z góry dziękuję za Pomoc 

Mój skrypt

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
44 minuty temu, DeepesT napisał:

Witam potrzebuję skryptu na cobblex czyli jak gracz rozkopie mossy cobblestone o danej nazwie to dropi mu np 10 jablek i może to tylko rozkopywać kilofem kazdego rodzaju a jesli rozkopie czyms innym to nic nie dostaje z dropu i pisze mu wiadomosc niewłasciwy przedmiot do rozkopania.. Proszę o pomoc poniżej podsyłam swój skrypt na cx tylko on cos nie działa z góry dziękuję za Pomoc

Czyli siedziałeś nad przyczyną problemu kilka godzin i nic nie wykombinowałeś... Napisali ci, że bezsensownym jest niszczenie cobblexa i sprawdzanie jednocześnie czy narzędziem gracza nie jest cobblex...

Już dałem ci tyle wskazówek, a i tak te warunki zostały bez wcięć...

33 minuty temu, DeepesT napisał:

to jak mogę to zrobić ? poniżej jest kod ale on działa tylko jak dam zwykły mossy cobblestone to traktuje mi go jako Cobblex i itemy dropią 

Należy dodać lokalizację postawionego cobblexa do listy i przy niszczeniu sprawdzać czy lista zawiera lokalizację event-bloku.

To jest skrypt. Dodałem przykładowe losowanie itemów, możesz w różny sposób rozdzielić szansę na drop różnych itemów.

command /cx:
	trigger:
		if player has 576 cobblestone:
			remove 576 cobblestone from player
			give glowing mossy cobblestone named "&8» &7CobbleX" with lore "&8» &7Kliknij PPM aby wydropic przedmiot" to player
		else:
			send "&8» &cNie posiadasz 9*64 cobblestone"
			
on place:
	player's tool is glowing mossy cobblestone named "&8» &7CobbleX" with lore "&8» &7Kliknij PPM aby wydropic przedmiot"
	add location of event-block to {cobblex::*}
			
on break of mossy cobblestone:
	{cobblex::*} contains location of event-block
	player's gamemode is survival
	if player's tool's type is not any pickaxe:
		send "&cNiewłaściwy przedmiot do rozkopania..."
		stop
	remove location of event-block from {cobblex::*}
	clear drops
	set {_r} to random integer between 1 and 100
	if {_r} is between 1 and 10:
		send "&7Niestety Kolego nic &cNIE &7Wylosowales"
		launch ball large firework colored red at player timed 1
	else if {_r} is between 11 and 20:
		give 5 gold block to the player
		send "&cWylosowałes &e5&fx &eZlote bloki"
		launch ball large firework colored red at player timed 1
	else if {_r} is between 21 and 30:
	
	# Dalszy kod...

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, DeepesT napisał:

Witam potrzebuję skryptu na cobblex czyli jak gracz rozkopie mossy cobblestone o danej nazwie to dropi mu np 10 jablek i może to tylko rozkopywać kilofem kazdego rodzaju a jesli rozkopie czyms innym to nic nie dostaje z dropu i pisze mu wiadomosc niewłasciwy przedmiot do rozkopania..

place:
	event-block is cobblestone
	name of tool of player is "dana nazwa"
	set {cobble::%location of event-block%} to true

mine:
	tool of player is any pickaxe:
		drop 10 of apple at player
		delete {cobble::%location of event-block%}
	else:
		send "niewlasciwy przedmiot do rozkopania"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Czyli siedziałeś nad przyczyną problemu kilka godzin i nic nie wykombinowałeś... Napisali ci, że bezsensownym jest niszczenie cobblexa i sprawdzanie jednocześnie czy narzędziem gracza nie jest cobblex...

Należy dodać lokalizację postawionego cobblexa do listy i przy niszczeniu sprawdzać czy lista zawiera lokalizację event-bloku.

To jest skrypt. Dodałem przykładowe losowanie itemów, możesz w różny sposób rozdzielić szansę na drop różnych itemów.


command /cx:
	trigger:
		if player has 576 cobblestone:
			remove 576 cobblestone from player
			give glowing mossy cobblestone named "&8» &7CobbleX" with lore "&8» &7Kliknij PPM aby wydropic przedmiot" to player
		else:
			send "&8» &cNie posiadasz 9*64 cobblestone"
			
on place:
	player's tool is glowing mossy cobblestone named "&8» &7CobbleX" with lore "&8» &7Kliknij PPM aby wydropic przedmiot"
	add location of event-block to {cobblex::*}
			
on break of mossy cobblestone:
	{cobblex::*} contains location of event-block
	player's gamemode is survival
	if player's tool's type is not any pickaxe:
		send "&cNiewłaściwy przedmiot do rozkopania..."
		stop
	set event-block to air
	clear drops
	set {_r} to random integer between 1 and 100
	if {_r} is between 1 and 10:
		send "&7Niestety Kolego nic &cNIE &7Wylosowales"
		launch ball large firework colored red at player timed 1
	else if {_r} is between 11 and 20:
		give 5 gold block to the player
		send "&cWylosowałes &e5&fx &eZlote bloki"
		launch ball large firework colored red at player timed 1
	else if {_r} is between 21 and 30:
	
	# Dalszy kod...

 

a czy możesz dopisać iż jest jakas szansza np 1% iż nic nie wydropią i będzie pisało Nic nie wydropiłes z cx tak jak jest u mnie wyżej mogłem to zawrzeć w zleceniu Przepraszam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

a czy możesz dopisać iż jest jakas szansza np 1% iż nic nie wydropią i będzie pisało Nic nie wydropiłes z cx tak jak jest u mnie wyżej mogłem to zawrzeć w zleceniu Przepraszam 

Widzisz ustawianie zmiennej {_r} do liczby między 1 a 100? Możesz to potraktować jako losowanie szansy.

Wystarczy, że zmienisz pierwszy warunek po ustawianiu tej zmiennej na "is 1".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 16.11.2020 o 08:59, Kormic napisał:

Widzisz ustawianie zmiennej {_r} do liczby między 1 a 100? Możesz to potraktować jako losowanie szansy.

Wystarczy, że zmienisz pierwszy warunek po ustawianiu tej zmiennej na "is 1".

jak  rozkopie zwykły mossy cobblestone to taktuje mi go jako cobblex i itemy wypadają

 

W dniu 16.11.2020 o 09:23, DeepesT napisał:

jak  rozkopie zwykły mossy cobblestone to taktuje mi go jako cobblex i itemy wypadają

w sensie jak postawie cobblex pod /cx i potem zwykły mossy cobblex to traktuje mi jako cobblex i itemy wypadaj

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...