Skocz do zawartości

Pytanie zwiazane z schowkiem (Pomozcie)


KrychaMC09
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&8&l» &6&lSchowek":
		if player's current inventory's slot slot is golden apple:1:
			if player has 3 of enchanted golden apple:
				send "&7Nie mozesz wyplacic wiecej!"
				stop
			if {schowek.koxy.%player%} is less than 3:
				add {schowek.koxy.%player%} of golden apple:1 to player
				remove {schowek.koxy.%player%} from {schowek.koxy.%player%}
				cancel event
			else:
				remove 3 from {schowek.koxy.%player%}
				give 3 golden apple:1 to player
				cancel event

Da sie zrobic tak ze jak sie ma 2 koxy to dobiera 1 a jak 1 to 2 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, KrychaMC09 napisał:

Da sie zrobic tak ze jak sie ma 2 koxy to dobiera 1 a jak 1 to 2 ?

Użyj prostego działania arytmetycznego:

set {_t} to (3 - amount of enchanted golden apples in player's inventory)
give player {_t} enchanted golden apples
send "Otrzymałeś %{_t}% koxów!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Kormic napisał:

Użyj prostego działania arytmetycznego:





set {_t} to (3 - amount of enchanted golden apples in player's inventory)
give player {_t} enchanted golden apples
send "Otrzymałeś %{_t}% koxów!"

 

Zrob mi to w tym 

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&8&l» &6&lSchowek":
		if player's current inventory's slot slot is golden apple:1:
			if player has 3 of enchanted golden apple:
				send "&7Nie mozesz wyplacic wiecej!"
				stop
			if {schowek.koxy.%player%} is less than 3:
				add {schowek.koxy.%player%} of golden apple:1 to player
				remove {schowek.koxy.%player%} from {schowek.koxy.%player%}
				cancel event
			else:
				remove 3 from {schowek.koxy.%player%}
				give 3 golden apple:1 to player
				cancel event

 

 

18 godzin temu, Kormic napisał:

Użyj prostego działania arytmetycznego:




set {_t} to (3 - amount of enchanted golden apples in player's inventory)
give player {_t} enchanted golden apples
send "Otrzymałeś %{_t}% koxów!"

 

To zrobisz mi to w tym @Kormic

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&8&l» &6&lSchowek":
		if player's current inventory's slot slot is golden apple:1:
			if player has 3 of enchanted golden apple:
				send "&7Nie mozesz wyplacic wiecej!"
				stop
			if {schowek.koxy.%player%} is less than 3:
				add {schowek.koxy.%player%} of golden apple:1 to player
				remove {schowek.koxy.%player%} from {schowek.koxy.%player%}
				cancel event
			else:
				remove 3 from {schowek.koxy.%player%}
				give 3 golden apple:1 to player
				cancel event

 

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code

Notatka dodana przez CountingDogs

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...