KrychaMC09 1 Opublikowano 15 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&8&l» &6&lSchowek": if player's current inventory's slot slot is golden apple:1: if player has 3 of enchanted golden apple: send "&7Nie mozesz wyplacic wiecej!" stop if {schowek.koxy.%player%} is less than 3: add {schowek.koxy.%player%} of golden apple:1 to player remove {schowek.koxy.%player%} from {schowek.koxy.%player%} cancel event else: remove 3 from {schowek.koxy.%player%} give 3 golden apple:1 to player cancel event Da sie zrobic tak ze jak sie ma 2 koxy to dobiera 1 a jak 1 to 2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kormic 1824 Opublikowano 15 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 Teraz, KrychaMC09 napisał: Da sie zrobic tak ze jak sie ma 2 koxy to dobiera 1 a jak 1 to 2 ? Użyj prostego działania arytmetycznego: set {_t} to (3 - amount of enchanted golden apples in player's inventory) give player {_t} enchanted golden apples send "Otrzymałeś %{_t}% koxów!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrychaMC09 1 Opublikowano 15 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 (edytowane) 18 godzin temu, Kormic napisał: Użyj prostego działania arytmetycznego: set {_t} to (3 - amount of enchanted golden apples in player's inventory) give player {_t} enchanted golden apples send "Otrzymałeś %{_t}% koxów!" Zrob mi to w tym on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&8&l» &6&lSchowek": if player's current inventory's slot slot is golden apple:1: if player has 3 of enchanted golden apple: send "&7Nie mozesz wyplacic wiecej!" stop if {schowek.koxy.%player%} is less than 3: add {schowek.koxy.%player%} of golden apple:1 to player remove {schowek.koxy.%player%} from {schowek.koxy.%player%} cancel event else: remove 3 from {schowek.koxy.%player%} give 3 golden apple:1 to player cancel event 18 godzin temu, Kormic napisał: Użyj prostego działania arytmetycznego: set {_t} to (3 - amount of enchanted golden apples in player's inventory) give player {_t} enchanted golden apples send "Otrzymałeś %{_t}% koxów!" To zrobisz mi to w tym @Kormic on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&8&l» &6&lSchowek": if player's current inventory's slot slot is golden apple:1: if player has 3 of enchanted golden apple: send "&7Nie mozesz wyplacic wiecej!" stop if {schowek.koxy.%player%} is less than 3: add {schowek.koxy.%player%} of golden apple:1 to player remove {schowek.koxy.%player%} from {schowek.koxy.%player%} cancel event else: remove 3 from {schowek.koxy.%player%} give 3 golden apple:1 to player cancel event Edytowane 15 listopada 2020 przez CountingDogs Wstawiam w code Notatka dodana przez CountingDogs Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Usunięty#29721 i Kormic 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1951 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 Ten temat został przeniesiony do kosza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi