Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na blokowanie przedmiotu


Misio12320
 Udostępnij

Pytanie

Witam, napisze mi ktoś kod na blokowanie złotego hełmu? Tak by nie można go było, spalić, usunąć enchant, naprawić itd. Itemek ma swoją wybraną nazwę, więc powinno być łatwiejsze napisanie takiego skrypta.

 

Oraz poproszę o kod jeżeli gracz będzie miał ten hełm założony i dostanie obrażenia to hełm nie może się zniszczyć, tylko gracza zranić obrażeniami które otrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
46 minut temu, Misio12320 napisał:

nie można go było, spalić

Rozumiem, że w lawie oraz ogniu, tak?

46 minut temu, Misio12320 napisał:

usunąć enchant

Zdaje się, że jedynym sposobem na usunięcie enchantu jest użycie kamienia szlifierskiego (grindstone'u), który występuje w wersjach 1.14+ lub połączenie z innym hełmem w craftingu. To masz na myśli?

46 minut temu, Misio12320 napisał:

naprawić

W dalszej części napisałeś, iż nie można go uszkodzić, więc o co chodzi z blokowaniem naprawy? Chcesz, aby gracze przykładowo nie zmienili nazwy w kowadle?

46 minut temu, Misio12320 napisał:

jeżeli gracz będzie miał ten hełm założony i dostanie obrażenia to hełm nie może się zniszczyć, tylko gracza zranić obrażeniami które otrzymał.

Proszę.

on item damage:
	if event-item is golden helmet named "twoja_nazwa":
		cancel event

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, Kormic napisał:

Rozumiem, że w lawie oraz ogniu, tak?

W piecu 

 

10 godzin temu, Kormic napisał:

Zdaje się, że jedynym sposobem na usunięcie enchantu jest użycie kamienia szlifierskiego (grindstone'u), który występuje w wersjach 1.14+ lub połączenie z innym hełmem w craftingu. To masz na myśli?

Jak dobrze pamiętam to sprawdzałem i nie da się chyba, bo ma swoją nazwę. Głębiej się do tego nie angażowałem, bo nie chciało mi się. 

 

10 godzin temu, Kormic napisał:

W dalszej części napisałeś, iż nie można go uszkodzić, więc o co chodzi z blokowaniem naprawy? Chcesz, aby gracze przykładowo nie zmienili nazwy w kowadle?

No tak, bo skrypt już ma podaną nazwę tego przedmiotu i jak ktoś zmieni to kod nie będzie działać. Otrzymując obrażenia od szkieleta np. to mam na myśli, hełm nie jest ciężki do zdobycia... 

10 godzin temu, Kormic napisał:

Proszę.

Dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 godziny temu, Misio12320 napisał:

W piecu 

 

Jak dobrze pamiętam to sprawdzałem i nie da się chyba, bo ma swoją nazwę. Głębiej się do tego nie angażowałem, bo nie chciało mi się. 

 

No tak, bo skrypt już ma podaną nazwę tego przedmiotu i jak ktoś zmieni to kod nie będzie działać. Otrzymując obrażenia od szkieleta np. to mam na myśli, hełm nie jest ciężki do zdobycia... 

Dziękuję. 

Zastosowałem się do tego co chciałeś, więc proszę. Szczerze zablokowanie wrzucania hełmu do slotów kowadła wymagało chwili testowania i zabawy, ale końcowy efekt w mojej ocenie jest zadowalający. Połącz to z pierwszym skryptem i będziesz miał komplet tego, czego potrzebowałeś.

options:
	item: golden helmet named "twoja_nazwa"

on smelt:
	event-item is {@item}
	cancel event
	
on inventory click:
	player's current inventory's type is anvil inventory
	if click type is left mouse button or right mouse button:
		clicked slot is 0 or 1
		player's cursor slot is {@item}
		cancel event
	else if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift:
		slot 0 of player's current inventory or slot 1 of player's current inventory is air
		event-slot is {@item}
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, Kormic napisał:

Zastosowałem się do tego co chciałeś, więc proszę. Szczerze zablokowanie wrzucania hełmu do slotów kowadła wymagało chwili testowania i zabawy, ale końcowy efekt w mojej ocenie jest zadowalający. Połącz to z pierwszym skryptem i będziesz miał komplet tego, czego potrzebowałeś.


options:
	item: golden helmet named "twoja_nazwa"

on smelt:
	event-item is {@item}
	cancel event
	
on inventory click:
	player's current inventory's type is anvil inventory
	if click type is left mouse button or right mouse button:
		clicked slot is 0 or 1
		player's cursor slot is {@item}
		cancel event
	else if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift:
		slot 0 of player's current inventory or slot 1 of player's current inventory is air
		event-slot is {@item}
		cancel event

 

Gratulacje, dobra robota. Dziękuję. Problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...