Skocz do zawartości
  • 0

Funkcje


Nefiu
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie,

mam do was pytanko, dlaczego jak klikam na podany slot to nic się nie dzieje. 

Z góry dziękuję.

 

PS.

kod poniżej ;) 

function DROPMENU(p: player):
	open chest with 5 rows named "&3&lTabela dropu" to {_p}
	format slot 0 of {_p} with black glass pane named " " to be unstealable
	format slot 1 of {_p} with black glass pane named " " to be unstealable
	format slot 9 of {_p} with black glass pane named " " to be unstealable 
	format slot 18 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 2 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 3 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 4 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 5 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 6 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 7 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 8 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 17 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 26 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 27 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 35 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 36 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 37 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 38 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 39 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 41 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 42 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 43 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 44 of {_p} with black glass pane  named " " to be unstealable
	format slot 10 of {_p} with emerald named "&a&lSzmaragd" with lore "&8Szansa: &6&l{@emerald}" and "&8Twoja szansa: &6&l%{emerald.drop.%{_p}%}%" 
	format slot 11 of {_p} with diamond named "&b&lDiamond" with lore "&8Szansa: &6&l{@diamond}" and "&8Twoja szansa: &6&l%{diamond.drop.%{_p}%}%" 
	format slot 12 of {_p} with lapis lazuli named "&1&lLapis" with lore "&8Szansa: &6&l{@lapis}" and "&8Twoja szansa: &6&l%{emerald.drop.%{_p}%}%" 
	format slot 13 of {_p} with gold ore named "&6&lRuda Złota" with lore "&8Drop: &6&l{@gold}" 
	format slot 14 of {_p} with iron ore named "&f&lRuda Żelaza" with lore "&8Drop: &6&l{@iron}" 
	format slot 15 of {_p} with redstone named "&c&lRedstone" with lore "&8Drop: &6&l{@redstone}" 
	format slot 16 of {_p} with coal named "&7&lWęgiel" with lore "&8Drop: &6&l{@coal}" 
	format slot 28 of {_p} with cobblestone named "&c&lDrop cobbla" with lore "&8&lStatus: &a&lON" 
	if {wypadanie.dropu.%{_p}%} is true:
		format slot 29 of {_p} with hopper named "&d&lWypadanie dropu" with lore "&8&lStatus: &a&lNa ziemie" 
	if {wypadanie.dropu.%{_p}%} is false:
		format slot 29 of {_p} with hopper named "&d&lWypadanie dropu" with lore "&8&lStatus: &a&lDo eq" 
	if {Turbodrop.all} is true:
		format slot 34 of {_p} with beacon named "&c&lTURBODROP" with lore "&8&lStatus: &a&lWłączony" 
	if {Turbodrop.all} is false:
		format slot 34 of {_p} with  beacon named "&c&lTURBODROP" with lore "&8&lStatus: &c&lWyłączony" 
	format slot 40 of {_p} with arrow named "&c&lPowrót" with lore "&cDo poprzedniego menu" to be unstealable 

on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&3&lTabela dropu":
		cancel event
		if clicked slot is 40:
			close player's inventory	
			make player execute command "/menu"
		if clicked slot is 29:
			if {wypadanie.dropu.%player%} is true:
				set {wypadanie.dropu.%player%} to false
				close player's inventory
				send "&a&lOd teraz surowce wypadające ze stona będą trafiać do twojego eq"
			else:
				set {wypadanie.dropu.%player%} to true
				close player's inventory
				send "&a&lOd teraz surowce wypadające ze stona będą wypadać na ziemię "

 

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Nefiu napisał:

Witajcie,

mam do was pytanko, dlaczego jak klikam na podany slot to nic się nie dzieje. 

Z góry dziękuję.

1. Event 'on inventory click' może mieć niespodziewane działanie w połączeniu z formatowaniem GUI za pomocą SkQuery, gdyż w ten dodatek posiada liniowe formatowanie slotów do danych akcji. Użyj formatowania z natywnego Skripta (set slot).

2. 1 linijka funkcji względem reszty jest źle wytabowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
set {_gui} to chest with 6 rows named "&3&lTabela dropu"
set {_slot} to 0
loop 54 times:
	set slot {_slot} of {_gui} to black stained glass pane named " " with lore " "
	add 1 to {_slot}
	set slot 1 of {_gui} to stone named "x" with lore "y"
open {_gui} to player

uzyj tego w ten sposob, skrocisz sobie troche kod

Edytowane przez Michix
Glicz

Wstawiam w code

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 14.11.2020 o 11:36, Kormic napisał:

1. Event 'on inventory click' może mieć niespodziewane działanie w połączeniu z formatowaniem GUI za pomocą SkQuery, gdyż w ten dodatek posiada liniowe formatowanie slotów do danych akcji. Użyj formatowania z natywnego Skripta (set slot).

2. 1 linijka funkcji względem reszty jest źle wytabowana.

Ta 1  linijka źle wytabowana to teraz przypadkiem, w odpowiednim skrypcie mam dobrze 

 

W dniu 14.11.2020 o 11:42, xAffing napisał:


uzyj tego w ten sposob, skrocisz sobie troche kod

Dzięki <3 

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...