Skocz do zawartości
  • 0

plugin/skript na szukanie prezentów (głowki gracza)


polsatgraniepl

Pytanie

szukam plugin/skript na szukanie prezentów (głowki gracza)
lub jeżeli ktoś by mógł taki skript napisać bym był bardzo wdzięczny. (sam próbowałem taki skript napisać ale nie udało mi się ;/ )


 

on join:
    if {skrzynki::%player%} is not set:
        set {skrzynki::%player%} to 0
    set {prefix} to "&8[&a&lP&2&lrezenty&8] "
    if {skrzynia{_x}::%player%} is not set:
        loop 10 times:
            set {skrzynia{_x}::%player%} to false
            add 1 to {_x}


on right click:
    "%clicked block%" contains "skull" or "head"
    if %event-block% has {klikniety::%player%}:
        send "{prefix}&cOdebrales juz kiedys ten prezent! &b(%{skrzynki::%player%}%/%{wszystkieprezentyrazem}%)"
    else:
        add %clicked block% to {klikniety::%player%}
        add 1 to {skrzynki::%player%}
        send "{prefix}&bOdebrales prezent! (%{skrzynki::%player%}%/%{wszystkieprezentyrazem}%)"




Skript ma polegać na:

jeżeli gracz kliknie prawym na prezent ten prezent znika (tylko u tego gracza który klikną) (jeżeli się da, a jeżeli się nie da to po ponownym naciśnięciu niech pisze ,że znalazles już ten prezent.)
wzorować się na tym co już napisałem jeżeli chcesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, polsatgraniepl napisał:

(sam próbowałem taki skript napisać ale nie udało mi się ;/ )

if {skrzynia{_x}::%player%} is not set:
	loop 10 times:
		set {skrzynia{_x}::%player%} to false
		add 1 to {_x}

Ten warunek zawsze się spełni, gdyż zmienna na początku {_x} nie jest ustawiona.

6 minut temu, polsatgraniepl napisał:

if %event-block% has {klikniety::%player%}:

'event-block has'? Po raz pierwszy słyszę o takim warunku. Co tu ma się dziać?

7 minut temu, polsatgraniepl napisał:

add %clicked block% to {klikniety::%player%}

Tutaj clicked block powinno być procentów.

Nie można dodać %clicked block% do zmiennej, gdyż to nie jest lista, a zmienna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
47 minut temu, Kormic napisał:

if {skrzynia{_x}::%player%} is not set:
	loop 10 times:
		set {skrzynia{_x}::%player%} to false
		add 1 to {_x}

Ten warunek zawsze się spełni, gdyż zmienna na początku {_x} nie jest ustawiona.

'event-block has'? Po raz pierwszy słyszę o takim warunku. Co tu ma się dziać?

Tutaj clicked block powinno być procentów.

Nie można dodać %clicked block% do zmiennej, gdyż to nie jest lista, a zmienna.

 

jeżeli dotknięto pierwszy raz prezent pisze ci "znaleziono {zmienna znajezionych już prezentów}/{wsyzstkie prezenty do znalezienia}" jeżeli dotkniesz to drugi raz to pisze ci ,że już znalazłeś ten prezent.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Godzinę temu, polsatgraniepl napisał:

jeżeli dotknięto pierwszy raz prezent pisze ci "znaleziono {zmienna znajezionych już prezentów}/{wsyzstkie prezenty do znalezienia}" jeżeli dotkniesz to drugi raz to pisze ci ,że już znalazłeś ten prezent.

 

Jeżeli miałbym to zrobić na swój własny sposób...

on right click:
	"%clicked block%" contains "skull" or "head"
	{wszystkiePrezenty::*} contains location of clicked block
	if {zebranePrezenty::%player%::*} contains location of clicked block:
		send "{prefix}&cOdebrales juz kiedys ten prezent! &b(%size of {zebranePrezenty::%player%::*}%/%size of {wszystkiePrezenty::*}%)"
	else:
		add location of clicked block to {zebranePrezenty::%player%::*}
		send "{prefix}&bOdebrales prezent! (%size of {zebranePrezenty::%player%::*}%/%size of {wszystkiePrezenty::*}%)"
		
on place:
	"%player's tool's type%" contains "skull" or "head"
	player's tool's name is "Prezent"
	add location of event-block to {wszystkiePrezenty::*}

Wszystkie prezenty musiałbyś postawić od nowa, ale jest to dość prosty sposób na system znajdywania ukrytych rzeczy na mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, Kormic napisał:

Jeżeli miałbym to zrobić na swój własny sposób...


on right click:
	"%clicked block%" contains "skull" or "head"
	{wszystkiePrezenty::*} contains location of clicked block
	if {zebranePrezenty::%player%::*} contains location of clicked block:
		send "{prefix}&cOdebrales juz kiedys ten prezent! &b(%size of {zebranePrezenty::%player%::*}%/%size of {wszystkiePrezenty::*}%)"
	else:
		add location of clicked block to {zebranePrezenty::%player%::*}
		send "{prefix}&bOdebrales prezent! (%size of {zebranePrezenty::%player%::*}%/%size of {wszystkiePrezenty::*}%)"
		
on place:
	"%player's tool's type%" contains "skull" or "head"
	player's tool's name is "Prezent"
	add location of event-block to {wszystkiePrezenty::*}

Wszystkie prezenty musiałbyś postawić od nowa, ale jest to dość prosty sposób na system znajdywania ukrytych rzeczy na mapie.

dzięki działa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...