polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Wie ktoś jaki event zastosować aby po kliknięciu prawym przyciskiem na głowę gracza pisało send "dziala" (chodzi mi o to jeżeli ona będzie stała na ziemi a nie jak np. w lobby wybieranie trybów przez "on rightclick holding a player head:") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 3 minuty temu, polsatgraniepl napisał: Wie ktoś jaki event zastosować aby po kliknięciu prawym przyciskiem na głowę gracza pisało send "dziala" (chodzi mi o to jeżeli ona będzie stała na ziemi a nie jak np. w lobby wybieranie trybów przez "on rightclick holding a player head:") Wystarczy skorzystać z dokumentacji... on right click on any skull item Jeżeli chcesz konkretny typ, kierunek patrzenia itp., tutaj załączam listę. Na samym dole masz pełny opis co należy podać, a wyżej masz możliwe wartości. Spoiler {skull types}: skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:0} wither skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:1} zombie (head|skull)¦s = - {Damage:2} player (head|skull)¦s = - {Damage:3} creeper (head|skull)¦s = - {Damage:4} dragon (head|skull)¦s = - {Damage:5} {wall orientations}: {default} = - south(ward| facing) = - {Damage:3} north(ward| facing) = - {Damage:2} west(ward| facing) = - {Damage:4} east(ward| facing) = - {Damage:5} {skull floor orientations}: {default} = - north(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:0} north-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:1} northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:2} east-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:3} east(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:4} east-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:5} southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:6} south-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:7} south(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:8} south-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:9} southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:10} west-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:11} west(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:12} west-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:13} northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:14} north-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:15} # Skulls on walls and floors [any] (head|skull) item¦s = minecraft:skull {skull types} item¦s = minecraft:skull ({wall orientations}|{skull floor orientations}) {skull types} = minecraft:skull Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 4 minuty temu, Kormic napisał: Wystarczy skorzystać z dokumentacji... on right click on any skull item Jeżeli chcesz konkretny typ, kierunek patrzenia itp., tutaj załączam listę. Na samym dole masz pełny opis co należy podać, a wyżej masz możliwe wartości. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość {skull types}: skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:0} wither skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:1} zombie (head|skull)¦s = - {Damage:2} player (head|skull)¦s = - {Damage:3} creeper (head|skull)¦s = - {Damage:4} dragon (head|skull)¦s = - {Damage:5} {wall orientations}: {default} = - south(ward| facing) = - {Damage:3} north(ward| facing) = - {Damage:2} west(ward| facing) = - {Damage:4} east(ward| facing) = - {Damage:5} {skull floor orientations}: {default} = - north(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:0} north-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:1} northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:2} east-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:3} east(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:4} east-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:5} southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:6} south-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:7} south(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:8} south-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:9} southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:10} west-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:11} west(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:12} west-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:13} northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:14} north-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:15} # Skulls on walls and floors [any] (head|skull) item¦s = minecraft:skull {skull types} item¦s = minecraft:skull ({wall orientations}|{skull floor orientations}) {skull types} = minecraft:skull Wyskakuje błąd ,że zły event (taki event nie istnieje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 (edytowane) 3 minuty temu, polsatgraniepl napisał: Wyskakuje błąd ,że zły event (taki event nie istnieje) W takim wypadku spróbuj usunąć 'item' i spróbuj ponownie. EDIT: Oczywiście mam nadzieję, że nie zapomniałeś o dwukropku na końcu linijki... Edytowane 10 listopada 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: W takim wypadku spróbuj usunąć 'item' i spróbuj ponownie. EDIT: Oczywiście mam nadzieję, że nie zapomniałeś o dwukropku na końcu linijki... spokojnie o dwukropku nie zapomniałem a z usunięciem 'item' nadal can't understand this event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Teraz, polsatgraniepl napisał: spokojnie o dwukropku nie zapomniałem a z usunięciem 'item' nadal can't understand this event Spróbuj w takim razie zamienić 'skull' na 'head', możliwe, że aliasy u ciebie jakoś szwankują. Jeżeli nadal nie pomoże, podaj wersję Skripta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 2 godziny temu, Kormic napisał: Spróbuj w takim razie zamienić 'skull' na 'head', możliwe, że aliasy u ciebie jakoś szwankują. Jeżeli nadal nie pomoże, podaj wersję Skripta. żadnych błędów nie ma ale za to event nie działa ;/ (version: 2.2-dev37c + dodatki są prawie wszystkie takie znane WolvSK 1.7.0, WildSkript, skUtilities.v0.9.2, skript-mirror-0.19.1, skRayFall+v1.9.20, SkQuery-4.1.3, Skellett-Legacy, SkBee 1.3.3, TuSKe 1.8.3-PikachuPatch-v3) 2 godziny temu, polsatgraniepl napisał: żadnych błędów nie ma ale za to event nie działa ;/ (version: 2.2-dev37c + dodatki są prawie wszystkie takie znane WolvSK 1.7.0, WildSkript, skUtilities.v0.9.2, skript-mirror-0.19.1, skRayFall+v1.9.20, SkQuery-4.1.3, Skellett-Legacy, SkBee 1.3.3, TuSKe 1.8.3-PikachuPatch-v3) po kliknięciu prawym przyciskiem na głowę gracza stojącą nie sykonuje się linijka ' send "dziala"' Łączę posty. Notatka dodana przez CountingDogs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#19006 26 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 pokaz caly kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 3 minuty temu, jhgggg napisał: pokaz caly kod to jest ten kod on join: if {skrzynki::%player%} is not set: set {skrzynki::%player%} to 0 on right click on any head: send "dziala" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#19006 26 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 on rightclick: if player is holding any head: send "dziala" spróbuj to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 2 minuty temu, jhgggg napisał: on rightclick: if player is holding any head: send "dziala" spróbuj to działa ale napisałem "(chodzi mi o to jeżeli ona będzie stała na ziemi a nie jak np. w lobby wybieranie trybów przez "on rightclick holding a player head:")" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#19006 26 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 (edytowane) aaaa dobra sory XD on rightclick on any skull: send "dziala" moze to zadziala? Edytowane 10 listopada 2020 przez jhgggg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 8 minut temu, jhgggg napisał: aaaa dobra sory XD on rightclick on any skull: send "dziala" moze to zadziala? przy skull wyskakuje błąd a przy head nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1824 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Godzinę temu, polsatgraniepl napisał: przy skull wyskakuje błąd a przy head nie działa Dobra, mam inny pomysł. on right click: "%clicked block%" contains "skull" or "head" send "&aTo działa!" Jeżeli nie zadziała, sprawdź klikany blok za pomocą i popraw to na odpowiedni. on right click: send "%clicked block%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 29 minut temu, Kormic napisał: Dobra, mam inny pomysł. on right click: "%clicked block%" contains "skull" or "head" send "&aTo działa!" Jeżeli nie zadziała, sprawdź klikany blok za pomocą i popraw to na odpowiedni. on right click: send "%clicked block%" Dzięki działa Mam takie pytanko. Ktoś ci kiedyś zapłacił za taką pomoc? Łap tu kod psc jeżeli chcesz a jeżeli nie to ktoś inny kto tu zajrzy będzie miał 30zł : 0879852156790309 TEMAT ZAMKNIĘTY!!! nwse i Tymekd 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CountingDogs 131 Opublikowano 10 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
polsatgraniepl 106
Wie ktoś jaki event zastosować aby po kliknięciu prawym przyciskiem na głowę gracza pisało send "dziala" (chodzi mi o to jeżeli ona będzie stała na ziemi a nie jak np. w lobby wybieranie trybów przez "on rightclick holding a player head:")
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi