Skocz do zawartości
  • 0

on rightclick on player head:


polsatgraniepl
 Udostępnij

Pytanie

Wie ktoś jaki event zastosować aby po kliknięciu prawym przyciskiem na głowę gracza pisało send "dziala" (chodzi mi o to jeżeli ona będzie stała na ziemi a nie jak np. w lobby wybieranie trybów przez "on rightclick holding a player head:")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

Wie ktoś jaki event zastosować aby po kliknięciu prawym przyciskiem na głowę gracza pisało send "dziala" (chodzi mi o to jeżeli ona będzie stała na ziemi a nie jak np. w lobby wybieranie trybów przez "on rightclick holding a player head:")

Wystarczy skorzystać z dokumentacji...

on right click on any skull item

Jeżeli chcesz konkretny typ, kierunek patrzenia itp., tutaj załączam listę. Na samym dole masz pełny opis co należy podać, a wyżej masz możliwe wartości.

Spoiler

{skull types}:

    skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:0}

    wither skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:1}

    zombie (head|skull)¦s = - {Damage:2}

    player (head|skull)¦s = - {Damage:3}

    creeper (head|skull)¦s = - {Damage:4}

    dragon (head|skull)¦s = - {Damage:5}

{wall orientations}:

    {default} = -

    south(ward| facing) = - {Damage:3}

    north(ward| facing) = - {Damage:2}

    west(ward| facing) = - {Damage:4}

    east(ward| facing) = - {Damage:5}

{skull floor orientations}:

    {default} = -

    north(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:0}

    north-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:1}

    northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:2}

    east-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:3}

    east(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:4}

    east-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:5}

    southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:6}

    south-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:7}

    south(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:8}

    south-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:9}

    southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:10}

    west-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:11}

    west(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:12}

    west-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:13}

    northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:14}

    north-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:15}

# Skulls on walls and floors

[any] (head|skull) item¦s = minecraft:skull

{skull types} item¦s = minecraft:skull

({wall orientations}|{skull floor orientations}) {skull types} = minecraft:skull

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Wystarczy skorzystać z dokumentacji...


on right click on any skull item

Jeżeli chcesz konkretny typ, kierunek patrzenia itp., tutaj załączam listę. Na samym dole masz pełny opis co należy podać, a wyżej masz możliwe wartości.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

{skull types}:

    skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:0}

    wither skeleton (skull|head)¦s = - {Damage:1}

    zombie (head|skull)¦s = - {Damage:2}

    player (head|skull)¦s = - {Damage:3}

    creeper (head|skull)¦s = - {Damage:4}

    dragon (head|skull)¦s = - {Damage:5}

{wall orientations}:

    {default} = -

    south(ward| facing) = - {Damage:3}

    north(ward| facing) = - {Damage:2}

    west(ward| facing) = - {Damage:4}

    east(ward| facing) = - {Damage:5}

{skull floor orientations}:

    {default} = -

    north(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:0}

    north-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:1}

    northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:2}

    east-northeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:3}

    east(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:4}

    east-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:5}

    southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:6}

    south-southeast(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:7}

    south(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:8}

    south-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:9}

    southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:10}

    west-southwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:11}

    west(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:12}

    west-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:13}

    northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:14}

    north-northwest(ward| rotated) = - {Damage:1,Rot:15}

# Skulls on walls and floors

[any] (head|skull) item¦s = minecraft:skull

{skull types} item¦s = minecraft:skull

({wall orientations}|{skull floor orientations}) {skull types} = minecraft:skull

 

Wyskakuje błąd ,że zły event (taki event nie istnieje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

Wyskakuje błąd ,że zły event (taki event nie istnieje)

W takim wypadku spróbuj usunąć 'item' i spróbuj ponownie.

EDIT:

Oczywiście mam nadzieję, że nie zapomniałeś o dwukropku na końcu linijki...

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

W takim wypadku spróbuj usunąć 'item' i spróbuj ponownie.

EDIT:

Oczywiście mam nadzieję, że nie zapomniałeś o dwukropku na końcu linijki...

spokojnie o dwukropku nie zapomniałem a z usunięciem 'item' nadal can't understand this event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, polsatgraniepl napisał:

spokojnie o dwukropku nie zapomniałem a z usunięciem 'item' nadal can't understand this event

Spróbuj w takim razie zamienić 'skull' na 'head', możliwe, że aliasy u ciebie jakoś szwankują. Jeżeli nadal nie pomoże, podaj wersję Skripta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Spróbuj w takim razie zamienić 'skull' na 'head', możliwe, że aliasy u ciebie jakoś szwankują. Jeżeli nadal nie pomoże, podaj wersję Skripta.

żadnych błędów nie ma ale za to event nie działa ;/ (version: 2.2-dev37c + dodatki są prawie wszystkie takie znane WolvSK 1.7.0, WildSkript, skUtilities.v0.9.2, skript-mirror-0.19.1, skRayFall+v1.9.20, SkQuery-4.1.3, Skellett-Legacy, SkBee 1.3.3, TuSKe 1.8.3-PikachuPatch-v3)

 

2 godziny temu, polsatgraniepl napisał:

żadnych błędów nie ma ale za to event nie działa ;/ (version: 2.2-dev37c + dodatki są prawie wszystkie takie znane WolvSK 1.7.0, WildSkript, skUtilities.v0.9.2, skript-mirror-0.19.1, skRayFall+v1.9.20, SkQuery-4.1.3, Skellett-Legacy, SkBee 1.3.3, TuSKe 1.8.3-PikachuPatch-v3)

po kliknięciu prawym przyciskiem na głowę gracza stojącą nie sykonuje się linijka '    send "dziala"'

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, jhgggg napisał:

pokaz caly kod

to jest ten kod

on join:
    if {skrzynki::%player%} is not set:
        set {skrzynki::%player%} to 0

on right click on any head:
    send "dziala"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, jhgggg napisał:

on rightclick:
	if player is holding any head:
		send "dziala"

spróbuj to

działa ale napisałem "(chodzi mi o to jeżeli ona będzie stała na ziemi a nie jak np. w lobby wybieranie trybów przez "on rightclick holding a player head:")"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Godzinę temu, polsatgraniepl napisał:

przy skull wyskakuje błąd a przy head nie działa

Dobra, mam inny pomysł.

on right click:
	"%clicked block%" contains "skull" or "head"
	send "&aTo działa!"

Jeżeli nie zadziała, sprawdź klikany blok za pomocą i popraw to na odpowiedni.

on right click:
	send "%clicked block%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
29 minut temu, Kormic napisał:

Dobra, mam inny pomysł.


on right click:
	"%clicked block%" contains "skull" or "head"
	send "&aTo działa!"

Jeżeli nie zadziała, sprawdź klikany blok za pomocą i popraw to na odpowiedni.


on right click:
	send "%clicked block%"

 

Dzięki działa <3 Mam takie pytanko. Ktoś ci kiedyś zapłacił za taką pomoc? Łap tu kod psc jeżeli chcesz a jeżeli nie to  ktoś inny kto tu zajrzy będzie miał 30zł : 0879852156790309 

TEMAT ZAMKNIĘTY!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...