BakuQ 1 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 (edytowane) Ktoś wie czmu to niedziala? ZDJECIE BLEDU: [link usunięty ze względu na wizerunek osoby trzeciej] Edytowane 12 listopada 2020 przez CountingDogs Usuwam link do błędu ze względu na wizerunek osoby trzeciej. Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 (edytowane) W dniu 9.11.2020 o 12:00, BakuQ napisał: Ktoś wie czmu to niedziala? ZDJECIE BLEDU: [usuwam link ze względu na wizerunek osoby trzeciej] Jak tam na lekcji, dobrze? 1. Szanuj nauczyciela i lekcję. 2. Pokaż kod. Edytowane 12 listopada 2020 przez CountingDogs Usuwam link ze względu na wizerunek osoby trzeciej. Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BakuQ 1 Opublikowano 9 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Teraz, Kormic napisał: Jak tam na lekcji, dobrze? 1. Szanuj nauczyciela i lekcję. 2. Pokaż kod. Lekcje dobrze a kod masz przeciez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 (edytowane) 16 minut temu, BakuQ napisał: Lekcje dobrze a kod masz przeciez Nie wyświetliła mi się edycja twojego postu, dlatego też zapytałem. Pierwsze wrażenie? Kod wygląda co najmniej źle. 1. Przy każdym dołączeniu gracza ustawiasz ciągle tę samą zmienną. Zainteresuj się sekcją 'options', a będzie to wyglądało znacznie lepiej. 2. W linijce 24 zamiast sprawdzać narzędzie gracza jako tekst o wiele lepiej wykorzystać warunek: if player's tool's type is arrow: 3. Do każdego dawania graczowi itemu używasz komend przez konsolę. Użyj składni ze Skripta, a dokładniej efektu 'give' lub 'add'. 4. Wszystkie 'stop' w kodzie są zbędne, gdyż są na końcu triggerów. 5. Dla każdej akcji w GUI definiujesz odrębną komendę, co jest złym zabiegiem. Wszystkie akcje powinieneś wstawić do eventu 'on inventory click'. 6. W 'on inventory click' sprawdzasz wszystkie scenariusze dla niemalże tej samej akcji. # Zamiast robić taki syf: if clicked slot is 0: set {limit::%player%} to 0 send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player if clicked slot is 1: set {limit::%player%} to 1 send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player if clicked slot is 2: set {limit::%player%} to 2 send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player # I tak dalej... # Lepiej zrobić to tak: on inventory click: set {limit::%player%} to index of clicked slot send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player Jeżeli masz jakiś odrębny slot, wtedy sprawdzasz po prostu czy kliknięty slot jest między liczbą "x" a "y", i czy nie jest równy przykładowo liczbie z. Co do samego błędu, zapewne posiadasz zbyt starą wersję Skripta. Edytowane 9 listopada 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BakuQ 1 Opublikowano 9 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Wyskakuje mi ciagle wszedzie biale szklo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Teraz, BakuQ napisał: Wyskakuje mi ciagle wszedzie biale szklo Zauważyłem jeszcze jeden poważny problem. W pętli używasz zmiennej globalnej zamiast lokalnej. Chociażby mówię o linijce nr 53. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polsatgraniepl 106 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 ale ,że to jest mój kod? jak coś to skript działa na wersję 1.12+ (z dodatkami międzyinnymi : skunity, skUtilities.v0.9.2,skRayFall+v1.9.23 ,Skellett 1.9.11 ) a on się pyta jak naprawić skript z wersją 1.8.8 20 minut temu, Kormic napisał: Nie wyświetliła mi się edycja twojego postu, dlatego też zapytałem. Pierwsze wrażenie? Kod wygląda co najmniej źle. 1. Przy każdym dołączeniu gracza ustawiasz ciągle tę samą zmienną. Zainteresuj się sekcją 'options', a będzie to wyglądało znacznie lepiej. 2. W linijce 24 zamiast sprawdzać narzędzie gracza jako tekst o wiele lepiej wykorzystać warunek: if player's tool's type is arrow: 3. Do każdego dawania graczowi itemu używasz komend przez konsolę. Użyj składni ze Skripta, a dokładniej efektu 'give' lub 'add'. 4. Wszystkie 'stop' w kodzie są zbędne, gdyż są na końcu triggerów. 5. Dla każdej akcji w GUI definiujesz odrębną komendę, co jest złym zabiegiem. Wszystkie akcje powinieneś wstawić do eventu 'on inventory click'. 6. W 'on inventory click' sprawdzasz wszystkie scenariusze dla niemalże tej samej akcji. # Zamiast robić taki syf: if clicked slot is 0: set {limit::%player%} to 0 send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player if clicked slot is 1: set {limit::%player%} to 1 send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player if clicked slot is 2: set {limit::%player%} to 2 send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player # I tak dalej... # Lepiej zrobić to tak: on inventory click: set {limit::%player%} to index of clicked slot send "%{prefix}% &aUstawiono limit na %{limit::%player%}%!" to player Jeżeli masz jakiś odrębny slot, wtedy sprawdzasz po prostu czy kliknięty slot jest między liczbą "x" a "y", i czy nie jest równy przykładowo liczbie z. Co do samego błędu, zapewne posiadasz zbyt starą wersję Skripta. dało by się zrobić ten skript lepiej ale jak na moje umiejętności i to ,że skript działa (1.12+) to jest Spoko Łączę posty. Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
BakuQ 1
Ktoś wie czmu to niedziala?
ZDJECIE BLEDU:
[link usunięty ze względu na wizerunek osoby trzeciej]
Edytowane przez CountingDogsUsuwam link do błędu ze względu na wizerunek osoby trzeciej.
Notatka dodana przez CountingDogs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.