Skocz do zawartości

BakuQ

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BakuQ

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

576 wyświetleń profilu
  1. BakuQ

    Sprawdzanie bloku

    Hymm działa lecz teraz mam problem z anulowaniem eventu bo gdy zabiera case to cofa bo anuluje event @EventHandler(priority = EventPriority.MONITOR) public void onBlockPlace(final BlockPlaceEvent e) { final Player p = e.getPlayer(); final Location location = e.getBlock().getLocation(); final World world = p.getWorld(); ItemStack CASE = new ItemBuilder(Material.CHEST).setName(" &f&l>< &5&lPREMIUMCASE &f&l><").addLore(" &a&l&nPostaw na ziemii aby uzyc!").addLore("").addLore(" &8&l%>
  2. BakuQ

    Sprawdzanie bloku

    Jak mam to zastosować? if (p.getItemInHand().CASE.isSimilar(CASE)) { To nie działa
  3. Witam chcę aby pobrało getType itemstacka "CASE" jak to zrobić ItemStack CASE = new ItemBuilder(Material.CHEST, 4).setName(" &f&l>< &5&lPREMIUMCASE &f&l><").addLore(" &a&l&nPostaw na ziemii aby uzyc!").addLore("").addLore(" &8&l%> &b&l&nINFORMACJA &8&l<%").addLore(" &3Postaw na ziemi aby otworzyc").addLore(" &3Drop sprawdzisz pod: &b&n/premiumcase").build(); if (b.getType() != (ITEMSTACK TUTAJ CZYC O) {
  4. Jeśli masz discord zaproś mnie będzie łatwiejszy kontakt: BakuQ#0001 a potem najwyżej wstawisz tu rozwiązanie
  5. mam błąd volume cannot be resolved to a variable
  6. Gdzie mam to dać i jak to potem zastosować?
  7. JEdnak nie działa
  8. Działa lecz zaokrągla mi do np 145, 25 itd a nie do 19,99 53,12 itd
  9. Gdzie mam to dać? w jaką klase?
  10. Witam uczę się pisać pluginów i zrobiłem sobie sklep tylko monety w tym sklepie trzeba zaokrąglić jak to zrobić? mam je we float chce otrzymac wynik np: 1,99 43,64 itd Proszę o dokładne wytłumaczenie public float getMoney() { return this.money;
  11. BakuQ

    Give

    Dzięki wielkie
  12. BakuQ

    Give

    Witam, da się nadać item przez konsole z odpowiednia nazwa i lore?
  13. BakuQ

    ItemShop

    Nie działają mi wersje sk +2.1.2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...