Skocz do zawartości
  • 0

Składnia skript


Nefiu
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, Nefiu napisał:

Witam,

może ktoś wysłać link do strony ze wszystkimi argumentami typu on mine itp ??

Wyszukaj w internecie frazę "skript docs" i/lub "skript documentation". Trochę samodzielności...

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, Kormic napisał:

Wyszukaj w internecie frazę "skript docs" i/lub "skript documentation". Trochę samodzielności...

A mam jeszcze dwa pytanka, bo nie mogę tego znaleźć:

Jak zablokować atakowanie w danym świecie 

oraz

Jak zablokować niszczenie upraw w danym świcie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odnośnie atakowania to chyba da się to zablokować w plikach, lecz w 100% nie jestem pewien.

Blokowanie atakowania na danym świecie

on damage:
	if world of player is "world":
		cancel event

Niszczenie upraw

on break:
	if event-block is wheat:
		cancel event

Co do upraw to nie pamiętam, czy zadziała w tej formie (nie pamiętam nazwy bloku). Jednak możesz podmienić pod swoje oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, CountingDogs napisał:

Odnośnie atakowania to chyba da się to zablokować w plikach, lecz w 100% nie jestem pewien.

Blokowanie atakowania na danym świecie

on damage:
	if world of player is "world":
		cancel event

Niszczenie upraw

on break:
	if event-block is wheat:
		cancel event

Co do upraw to nie pamiętam, czy zadziała w tej formie (nie pamiętam nazwy bloku). Jednak możesz podmienić pod swoje oczekiwania.

Ale chodziło o to żeby nie można było niszczyć bloku gleby(farmland)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, CountingDogs napisał:

Odnośnie atakowania to chyba da się to zablokować w plikach, lecz w 100% nie jestem pewien.

Blokowanie atakowania na danym świecie

on damage:
	if world of player is "world":
		cancel event

Niszczenie upraw

on break:
	if event-block is wheat:
		cancel event

Co do upraw to nie pamiętam, czy zadziała w tej formie (nie pamiętam nazwy bloku). Jednak możesz podmienić pod swoje oczekiwania.

Pozwól mu się nauczyć samodzielności, a nie dajesz odpowiedzi na srebrnej tacy. W ten sposób niczego się nie nauczy.

Teraz, Nefiu napisał:

Ale chodziło o to żeby nie można było niszczyć bloku gleby(farmland)

Uprawy to nie jest farmland.

 

9 minut temu, CountingDogs napisał:

Co do upraw to nie pamiętam, czy zadziała w tej formie (nie pamiętam nazwy bloku)

Uprawy w Skript'cie wyraża się poprzez:

%crop growth stage% %nazwa uprawy%

# Przykłady:

freshly planted wheat plant # "freshly planted wheat plant" posiada ID "59:0" czyli damage value wynosi 0.
stage 7 carrot plant

# Wszystkie rośliny (poza burakami, które mają 4 stadia wzrostu oraz nasionami cocoa, które posiadają 3 stadia wzrostu) posiadają 8 stadiów wzrostu, które wyrażają się w damage value.
# Przykładowo 59:7 reprezentuje "stage 7 wheat plant" (lub "fully grown wheat plant")

Nazewnictwo stadiów wzrostu:

Spoiler

 

# Wszystkie rośliny poza burakami i nasionami kakao:
		{default} = - {Damage:7}
		freshly planted = - {Damage:0}
		stage (2|two) = - {Damage:1}
		stage (3|three) = - {Damage:2}
		stage (4|four) = - {Damage:3}
		stage (5|five) = - {Damage:4}
		stage (6|six) = - {Damage:5}
		stage (7|seven) = - {Damage:6}
		(ripe|fully grown|stage (8|eight)) = - {Damage:7}
        
# Buraki:
		{default} = - {Damage:3}
		(freshly planted|stage (1|one)) = - {Damage:0}
		stage (2|two) = - {Damage:1}
		stage (3|three) = - {Damage:2}
		(ripe|fully grown|stage (4|four)) = - {Damage:3}

# Nasiona kakao:
		{default} = - {Damage:0}
		(small|freshly planted) north[ward] [facing] = - {Damage:0}
		(small|freshly planted) east[ward] [facing] = - {Damage:1}
		(small|freshly planted) south[ward] [facing] = - {Damage:2}
		(small|freshly planted) west[ward] [facing] = - {Damage:3}
		medium north[ward] [facing] = - {Damage:4}
		medium east[ward] [facing] = - {Damage:5}
		medium south[ward] [facing] = - {Damage:6}
		medium west[ward] [facing] = - {Damage:7}
		(ripe|big|large) north[ward] [facing] = - {Damage:8}
		(ripe|big|large) east[ward] [facing] = - {Damage:9}
		(ripe|big|large) south[ward] [facing] = - {Damage:10}
		(ripe|big|large) west[ward] [facing] = - {Damage:11}

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kormic, nie produkuj się na próżno... kolega pewnie nawet nie raczył tego przeczytać.

1 godzinę temu, Tymekd napisał:

Ja za napisanie takiego czegoś warna dostałem :/

a za tą odpowiedź dostaniesz kolejnego, nobody cares.

Godzinę temu, Nefiu napisał:

bo skacząc nadal mogę rozwalać

a powiedziałeś o tym wcześniej (że ma się nie rozwalać przy skakaniu)? bo ja jakoś nie widzę 🤷‍♀️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...