Skocz do zawartości
  • 0

If player position/location is?


NapiTK

Pytanie

command /pos1:
    trigger:
        set {zadanie1} to player's location
        execute player command "hd create zadanie1 &uZadanie nr1 | Użyj komendy /zadanie1 aby wykonać zadanie"


command /zadanie1:
    trigger:
        if player's coordinate is {zadanie1}
            send "SIEMA"

            else:
                send ""
        else:
            send "Stań w dokładnej pozycji zadania1"


Co dać w miejscu niebieskiego wyrażenia żeby wykryło lokalizacje z {zadanie1}

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Poprawiam formatowanie - wstawiam w blok kodu (§2.2.2.3).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
27 minut temu, NapiTK napisał:

command /pos1:
    trigger:
        set {zadanie1} to player's location
        execute player command "hd create zadanie1 &uZadanie nr1 | Użyj komendy /zadanie1 aby wykonać zadanie"


command /zadanie1:
    trigger:
        if player's coordinate is {zadanie1}
            send "SIEMA"

            else:
                send ""
        else:
            send "Stań w dokładnej pozycji zadania1"

Co dać w miejscu niebieskiego wyrażenia żeby wykryło lokalizacje z {zadanie1}

 command /pos1:
    trigger:
        set {zadanie1} to player's location
        execute player command "hd create zadanie1 &uZadanie nr1 | Użyj komendy /zadanie1 aby wykonać zadanie"


command /zadanie1:
    trigger:
        if player's coordinates is {zadanie1}
            send "SIEMA"

            else:
                send ""
        else:
            send "Stań w dokładnej pozycji zadania1"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, NapiTK napisał:

Nie działa...

command /pos1:
	trigger:
		set {zadanie1} to player's location
		execute player command "hd create zadanie1 &uZadanie nr1 | Użyj komendy /zadanie1 aby wykonać zadanie"

command /zadanie1:
	trigger:
		if distance between player's location and {zadanie1} is less than 0.01:
			send "SIEMA"
		else:
			send "Stań w dokładnej pozycji zadania1"

Jeśli zadziała, to w linijce nr 8 zamień '0.01' z '0'.

Dodam, że 0.01 oznacza odległość 1 centymetra. Czyli odległość 1 oznacza 1 metr. Proste, nie?

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

wystarczy zapisać współrzędne bloku w którym stoi gracz

command /pos1:
    trigger:
        set {zadanie1} to (location of block at player)
        execute player command "hd create zadanie1 &uZadanie nr1 | Użyj komendy /zadanie1 aby wykonać zadanie"


command /zadanie1:
    trigger:
        if (location of block at player) = {zadanie1}:
            send "SIEMA"
        else:
            send "Stań w dokładnej pozycji zadania1"

 

Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...