dragon5585 3 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 Napisze mi ktoś skrypt aby po zabiciu moba pokazywała się wiadomośc na actionBar? Wiadomość ma byś taka "&6Exp: {EXP_GIVE}" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 death: attacker = player: victim != player: send action bar "&6Exp: {EXP_GIVE}" to attacker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 12 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 (edytowane) 11 minut temu, PanMaruda napisał: death: attacker = player: victim != player: send action bar "&6Exp: {EXP_GIVE}" to attacker Nie działa jak zabijam moby to expa nie pokazuje a błędu żadnego nie ma Edytowane 12 października 2020 przez dragon5585 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 on damage: if attakcer is a player: set action bar of attacker to "EXP: {exp_give}" Jeśli pomogłem, proszę o serduszko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 12 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 4 minuty temu, TakiJakTy napisał: on damage: if attakcer is a player: set action bar of attacker to "EXP: {exp_give}" Jeśli pomogłem, proszę o serduszko Taki o to błędzik: Can't understand this condition/effect: set action bar of attacker to "EXP: {exp_give}" (kosz.sk, line 122: set action bar of attacker to "EXP: {exp_give}"') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 1 minutę temu, dragon5585 napisał: Taki o to błędzik: Can't understand this condition/effect: set action bar of attacker to "EXP: {exp_give}" (kosz.sk, line 122: set action bar of attacker to "EXP: {exp_give}"') hmm jaką masz wersje skripta i jakie masz dodatki bo u mnie to normalnie działa xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 12 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 1 minutę temu, TakiJakTy napisał: hmm jaką masz wersje skripta i jakie masz dodatki bo u mnie to normalnie działa xd Skript version 2.5 SkQuery version 4.1.3 SkBee version 1.4.10 skUtilities version 0.9.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 1 minutę temu, dragon5585 napisał: Skript version 2.5 SkQuery version 4.1.3 SkBee version 1.4.10 skUtilities version 0.9.2 A jakiej wersji używasz silnika MC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 12 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 Teraz, TakiJakTy napisał: A jakiej wersji używasz silnika MC? Paper version git-Paper-374 (MC: 1.15.2) (Implementing API version 1.15.2-R0.1-SNAPSHOT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 19 minut temu, dragon5585 napisał: Nie działa jak zabijam moby to expa nie pokazuje a błędu żadnego nie ma błędu żadnego nie ma bo ten kod działa poprawnie, wina leży po stronie twojego serwera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 12 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 (edytowane) A mógłby mi ktoś podmienić to Hp na Expa? on damage: if victim is player: stop if final damage > victim's health: stop send action bar "&cŻycie Wroga &4%victim's health%&8/&c%victim's max health%" to attacker Edytowane 12 października 2020 przez wiktorm12 wstawiam w code Notatka dodana przez wiktorm12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 1 godzinę temu, TakiJakTy napisał: hmm jaką masz wersje skripta i jakie masz dodatki bo u mnie to normalnie działa xd Dlatego normalnie działa, gdyż to jest składnia z dodatku SkRayFall, nie Skripta. send action bar %string% to %players% # składnia ze Skripta 1 godzinę temu, dragon5585 napisał: A mógłby mi ktoś podmienić to Hp na Expa? on damage: if victim is player: stop if final damage > victim's health: stop send action bar "&cŻycie Wroga &4%victim's health%&8/&c%victim's max health%" to attacker Po prostu zamień wiadomość w action barze i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 12 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 1 godzinę temu, Kormic napisał: Dlatego normalnie działa, gdyż to jest składnia z dodatku SkRayFall, nie Skripta. send action bar %string% to %players% # składnia ze Skripta Po prostu zamień wiadomość w action barze i tyle. Ale chodzi mi o to żeby po zabiciu moba wyskoczyło dopiero action bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 34 minuty temu, dragon5585 napisał: Ale chodzi mi o to żeby po zabiciu moba wyskoczyło dopiero action bar Przecież tak masz zrobione w tym skrypcie... Wystarczy, że podmienisz wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
dragon5585 3
Napisze mi ktoś skrypt aby po zabiciu moba pokazywała się wiadomośc na actionBar?
Wiadomość ma byś taka "&6Exp: {EXP_GIVE}"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.