hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 (edytowane) Cześć, wie ktoś jak zrobic by po tych 3 sekundach te podpalone tnt znikało? Nie moge sobie z tym poradzic on place: if block is tnt: set block to air spawn 1 primed TNT wait 3 seconds set block to air Edytowane 12 października 2020 przez wiktorm12 Dodaje w CODE Notatka dodana przez wiktorm12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tymekd 149 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 podpalone tnt to nie blok tylko entity czyli możesz je usunąć tak jak cię zabija moba np. kill all primed tnt czy coś w ten deseń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 Teraz, Tymekd napisał: podpalone tnt to nie blok tylko entity czyli możesz je usunąć tak jak cię zabija moba np. kill all primed tnt czy coś w ten deseń odpada ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tymekd 149 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 Teraz, hexero napisał: odpada ;/ to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 6 minut temu, hexero napisał: Cześć, wie ktoś jak zrobic by po tych 3 sekundach te podpalone tnt znikało? Nie moge sobie z tym poradzic on place: if block is tnt: set block to air spawn 1 primed TNT wait 3 seconds set block to air on place: if block is tnt: set block to air spawn 1 primed TNT wait 3 seconds loop entities in radius 2 around event-location: if loop-entity is tnt: kill loop-entity Pamietaj ze to nie zadziala jesli tnt poplynnie gdzies dalej, bedziesz musial zwiekszyc zasieng Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 4 minuty temu, hexero napisał: Cześć, wie ktoś jak zrobic by po tych 3 sekundach te podpalone tnt znikało? Nie moge sobie z tym poradzic on place: if block is tnt: set block to air spawn 1 primed TNT wait 3 seconds set block to air Primed TNT nie jest blokiem, a entity. W takim wypadku możesz spróbować: kill last spawned primed tnt Teraz, hexero napisał: odpada ;/ Dlaczego odpada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 (edytowane) kill last spawned primed tnt Nie działa dzięki zaraz sprawdze nie działa W dniu 10.10.2020 o 20:48, Cinu2421 napisał: on place: if block is tnt: set block to air spawn 1 primed TNT wait 3 seconds loop entities in radius 2 around event-location: if loop-entity is tnt: kill loop-entity Pamietaj ze to nie zadziala jesli tnt poplynnie gdzies dalej, bedziesz musial zwiekszyc zasieng nie działa Edytowane 12 października 2020 przez wiktorm12 Poprawiam formatowanie + łącze posty Notatka dodana przez wiktorm12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 2 minuty temu, hexero napisał: nie działa W linijce nr 7 powinno być 'primed tnt', nie 'tnt'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: W linijce nr 7 powinno być 'primed tnt', nie 'tnt'. z primed tnt wywala calego skripta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 Teraz, hexero napisał: z primed tnt wywala calego skripta A dokładniej? Co się dzieje? Jaką masz wersję Skripta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: W linijce nr 7 powinno być 'primed tnt', nie 'tnt'. Petla nie wykrywa "primed tnt" tylko "TNT" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 Teraz, Kormic napisał: A dokładniej? Co się dzieje? Jaką masz wersję Skripta? an interial error... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 (edytowane) 20 minut temu, hexero napisał: nie działa Sprawdziłem ten skrypt i działa. Spytam ponownie. Jaką masz wersję Skripta? EDIT: Zrobiłem prostszą wersję tego skryptu, która również działa, sprawdź jeszcze z nią: on place of tnt: set event-block to air spawn 1 primed TNT at event-location set {_t} to last spawned tnt wait 3 seconds kill {_t} Edytowane 10 października 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: Sprawdziłem ten skrypt i działa. Spytam ponownie. Jaką masz wersję Skripta? jak to sprawdzic? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 Teraz, hexero napisał: jak to sprawdzic? XD Wersję danego pluginu sprawdzasz za pomocą komendy /ver [plugin]. W tym przypadku będzie to /ver Skript. Edytowałem mój komentarz wyżej, sprawdź skrypt, który tam załączyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 Teraz, Kormic napisał: Wersję danego pluginu sprawdzasz za pomocą komendy /ver [plugin]. W tym przypadku będzie to /ver Skript. Edytowałem mój komentarz wyżej, sprawdź skrypt, który tam załączyłem. 2.2-fixes-v10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hexero 0 Opublikowano 10 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 6 minut temu, Kormic napisał: Sprawdziłem ten skrypt i działa. Spytam ponownie. Jaką masz wersję Skripta? EDIT: Zrobiłem prostszą wersję tego skryptu, która również działa, sprawdź jeszcze z nią: on place of tnt: set event-block to air spawn 1 primed TNT at event-location set {_t} to last spawned tnt wait 3 seconds kill {_t} Działa tylko mi bardziej chodzi o to, by te tnt znikało przed wybuchem by dzwieku nie bylo - tutaj wybucha ale nie zadanie obrazen i nie niszczy nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 10 października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 października 2020 (edytowane) 33 minuty temu, hexero napisał: Działa tylko mi bardziej chodzi o to, by te tnt znikało przed wybuchem by dzwieku nie bylo - tutaj wybucha ale nie zadanie obrazen i nie niszczy nic U mnie ani nie wybucha, ani nie ma dźwięku. Być może różnica czasu wybuchu wynika z innych wersji. Edytowane 10 października 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wiktorm12 104 Opublikowano 12 października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 października 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hexero 0
Cześć, wie ktoś jak zrobic by po tych 3 sekundach te podpalone tnt znikało? Nie moge sobie z tym poradzic
on place: if block is tnt: set block to air spawn 1 primed TNT wait 3 seconds set block to air
Dodaje w CODE
Notatka dodana przez wiktorm12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi