Cinu2421 19 Opublikowano 11 września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 Witam. W funkcjach nie dziala dodawanie i mnozenie? set {_a} to {_a2}+{_a2}+{_a2} set {_a} to {a}*2 zwraca none Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 11 września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 (edytowane) 46 minut temu, Cinu2421 napisał: Witam. W funkcjach nie dziala dodawanie i mnozenie? set {_a} to {_a2}+{_a2}+{_a2} set {_a} to {a}*2 zwraca none W drugim działaniu zapomniałeś podłogi w zmiennej. Powinno to wyglądać np. tak: function prostaFunkcja(n: number) :: number: set {_n} to ({_n} * 2) return {_n} command /test [<number=5>]: trigger: set {_a} to arg 1 set {_a} to prostaFunkcja({_a}) send "%{_a} / 2% * 2 = %{_a}%!" to sender Edytowane 11 września 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 11 września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 44 minuty temu, Cinu2421 napisał: W funkcjach nie dziala dodawanie i mnozenie? zacznijmy od tego że to są zmienne, a nie funkcje set {_dodawanie} to 10 set {_suma} to {_dodawanie} + {_dodawanie} + {_dodawanie} send "%{_suma}%" set {_mnożenie} to 5 set {_iloczyn} to {_mnożenie} * {_mnożenie} send "%{_iloczyn}%" jeżeli to ci nie działa to znaczy że masz upośledzoną wersję skripta, serwera lub upośledzony silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 11 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 (edytowane) (MAM TO W FUNKCJI) set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} Mam tez 5 warunkow w kazdym jest inne mnozenie ale kod jest taki: set {_a} to {_a}*2 Po mnozeniu zwraca wartosc none Edytowane 11 września 2020 przez Cinu2421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 11 września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 Teraz, Cinu2421 napisał: (MAM TO W FUNKCJI) set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} Mam tez 5 warunkow w kazdym jest inne mnozenie ale kod jest taki: set {_a} to {_a}*2 Po mnozeniu zwraca wartosc none Pokaż cały skrypt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 11 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 (edytowane) on break of emerald ore: #set {_test} to {ExpPoziom.%player%}+10 chance of ({ExpPoziom.%player%}+10)%: #send "Szansa: %{_test}%" RodzajKasy(player, event-block, 55, 85) function RodzajKasy(gracz: player, block: block, int1: integer, int2: integer): set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} chance of 5%: set {_a} to {_a2}*2 DropKasy({_gracz}, {_block}, 5, {_a}) stop function DropKasy(gracz: player, block: block, wielkosc: integer, int1: integer): if {_wielkosc} is 1: drop 1 of shiny crimson fungus named "&l☂ %{Kolor}%%{_int1}%" at location of {_block} Wersja skrocona Edytowane 11 września 2020 przez Cinu2421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 11 września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 1 minutę temu, Cinu2421 napisał: on break of emerald ore: #set {_test} to {ExpPoziom.%player%}+10 chance of ({ExpPoziom.%player%}+10)%: #send "Szansa: %{_test}%" RodzajKasy(player, event-block, 55, 85) function RodzajKasy(gracz: player, block: block, int1: integer, int2: integer): set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} chance of 5%: set {_a} to {_a2}*2 DropKasy({_gracz}, {_block}, 5, {_a}) stop function DropKasy(gracz: player, block: block, wielkosc: integer, int1: integer): if {_wielkosc} is 1: drop 1 of shiny crimson fungus named "&l☂ %{Kolor}%%{_int1}%" at location of {_block} Wersja skrocona Nie masz w funkcji rodzajKasy() zmiennej {_a2}. W tej linijce jest błąd: set {_a} to {_a2}*2 Właściwie to można "przetłumaczyć" na: set {_a} to <none>*2 Zrobiłbym to w ten sposób: on break of emerald ore: chance of ({ExpPoziom.%player%}+10)%: RodzajKasy(player, location of event-block, 55, 85) function RodzajKasy(gracz: player, loc: location, int1: integer, int2: integer): set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} chance of 5%: set {_a} to {_a2}*2 DropKasy({_gracz}, {_loc}, 5, {_a}) function DropKasy(gracz: player, loc: location, wielkosc: integer, int1: integer): if {_wielkosc} is 1: drop 1 of shiny crimson fungus named "&l☂ %{Kolor}%%{_int1}%" at {_loc} Przy okazji, czym jest zmienna {Kolor}? Zawiera po prostu kolor, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 11 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 Cytat Nie masz w funkcji rodzajKasy() zmiennej {_a2}. W tej linijce jest błąd: set {_a} to {_a2}*2 To pozostalosci po sprawdzaniu roznych mozliwosci Nie, nie zawiera koloru. Psuje sie po prostu po mnozeniu To dziala: function RodzajKasy(gracz: player, block: block, int1: integer, int2: integer): set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} chance of 5%: set {_a} to {_a} DropKasy({_gracz}, {_block}, 5, {_a}) To nie: function RodzajKasy(gracz: player, block: block, int1: integer, int2: integer): set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} chance of 5%: set {_a} to {_a}*2 DropKasy({_gracz}, {_block}, 5, {_a}) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 11 września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 3 minuty temu, Cinu2421 napisał: To pozostalosci po sprawdzaniu roznych mozliwosci Nie, nie zawiera koloru. Psuje sie po prostu po mnozeniu To dziala: function RodzajKasy(gracz: player, block: block, int1: integer, int2: integer): set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} chance of 5%: set {_a} to {_a} DropKasy({_gracz}, {_block}, 5, {_a}) To nie: function RodzajKasy(gracz: player, block: block, int1: integer, int2: integer): set {_a} to random integer between {_int1} and {_int2} chance of 5%: set {_a} to {_a}*2 DropKasy({_gracz}, {_block}, 5, {_a}) Mógłbym wiedzieć którą wersję Skripta posiadasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 11 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 (edytowane) 3 wydanie 2.5 o ile sie nie myle + kilka wtyczek Sprawdze inna wersje skripta moze Edytowane 11 września 2020 przez Cinu2421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Cinu2421 19
Witam.
W funkcjach nie dziala dodawanie i mnozenie?
zwraca none
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.