gnomq 225 Opublikowano 6 września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 Potrzebuję skryptu, dzięki któremu nowi gracze przez 12 godzin nie stracą przedmiotów po śmierci. Fajnie byłoby, gdyby po wejściu gracz był informowany o tym oraz po 12 godzinach również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 6 września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 (edytowane) 22 minuty temu, gnomq2000 napisał: Potrzebuję skryptu, dzięki któremu nowi gracze przez 12 godzin nie stracą przedmiotów po śmierci. Fajnie byłoby, gdyby po wejściu gracz był informowany o tym oraz po 12 godzinach również Sprawdź ten skrypt, nie testowałem. Proszę. on first join: send "&aOd teraz twoj ekwipunek bedzie chroniony przez &612 &agodzin!" to player set {ochrona::itemow::czas::%player%} to now while difference between {ochrona::itemow::czas::%player%} and now is less than 12 hours: wait 10 seconds if difference between {ochrona::itemow::czas::%player%} and now is greater than or equal to 12 hours: clear {ochrona::itemow::czas::%player%} if player is online: send "&cOchrona twoich itemow sie skonczyla! Powodzenia!" to player else: add player to {ochrona::itemow::powiadomienie::*} exit loop on join: if {ochrona::itemow::powiadomienie::*} doesn't contain player: stop remove player from {ochrona::itemow::powiadomienie::*} send "&cOchrona twoich itemow sie skonczyla! Powodzenia!" to player on death of player: if {ochrona::itemow::czas::%player%} is not set: stop keep items and xp Edytowane 6 września 2020 przez Kormic gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 6 września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 (edytowane) on first join: send "jesteś chroniony przed utratą eq przez 12h" wait 12 hours send "czas ochrony minął" where [player is online] on death of player: if difference between player's first login and now <= 12 hours: send "nie straciłeś itemków, ochrona trwa jeszcze przez %difference between player's first login and now%" keep the inventory and experiences Edytowane 6 września 2020 przez PanMaruda nof i gnomq 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 6 września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 (edytowane) 10 minut temu, PanMaruda napisał: on first join: send "jesteś chroniony przed utratą eq przez 12h" on death of player: if difference between player's first login and now <= 12 hours: send "nie straciłeś itemków, ochrona trwa jeszcze przez %difference between player's first login and now%" keep the inventory and experiences To nie zadziała. Nie ma czegoś takiego jak "player's first login". Jeśli jest na wersji ponad 2.5, to zwracam honor, gdyż mam 2.4.1. EDIT: Przeszukałem dokumentację i takie coś zawiera jedynie TuSKe oraz MorkazSk. Edytowane 6 września 2020 przez Kormic gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 6 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 dzięki wielkie panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 6 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 po śmierci gracza itemy wciąż leża tam gdzie zginął, a ekwipunku nie stracił, więc podwaja itemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 6 września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 Teraz, gnomq2000 napisał: po śmierci gracza itemy wciąż leża tam gdzie zginął, a ekwipunku nie stracił, więc podwaja itemy W takim razie dodaj tuż pod 'keep items and xp' to: cancel drops Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 6 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 września 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: W takim razie dodaj tuż pod 'keep items and xp' to: cancel drops Powinno pomóc. dzięki działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wiktorm12 104 Opublikowano 7 września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomq 225
Potrzebuję skryptu, dzięki któremu nowi gracze przez 12 godzin nie stracą przedmiotów po śmierci. Fajnie byłoby, gdyby po wejściu gracz był informowany o tym oraz po 12 godzinach również
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi