Skocz do zawartości
  • 0

Itemy po śmierci


gnomq
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
22 minuty temu, gnomq2000 napisał:

Potrzebuję skryptu, dzięki któremu nowi gracze przez 12 godzin nie stracą przedmiotów po śmierci. Fajnie byłoby, gdyby po wejściu gracz był informowany o tym oraz po 12 godzinach również

Sprawdź ten skrypt, nie testowałem. Proszę.

on first join:
	send "&aOd teraz twoj ekwipunek bedzie chroniony przez &612 &agodzin!" to player
	set {ochrona::itemow::czas::%player%} to now
	while difference between {ochrona::itemow::czas::%player%} and now is less than 12 hours:
		wait 10 seconds
		if difference between {ochrona::itemow::czas::%player%} and now is greater than or equal to 12 hours:
			clear {ochrona::itemow::czas::%player%}
			if player is online:
				send "&cOchrona twoich itemow sie skonczyla! Powodzenia!" to player
			else:
				add player to {ochrona::itemow::powiadomienie::*}
			exit loop
				
on join:
	if {ochrona::itemow::powiadomienie::*} doesn't contain player:
		stop
	remove player from {ochrona::itemow::powiadomienie::*}
	send "&cOchrona twoich itemow sie skonczyla! Powodzenia!" to player
			
on death of player:
	if {ochrona::itemow::czas::%player%} is not set:
		stop
	keep items and xp

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on first join:
	send "jesteś chroniony przed utratą eq przez 12h"
	wait 12 hours
	send "czas ochrony minął" where [player is online]


on death of player:
	if difference between player's first login and now <= 12 hours:
		send "nie straciłeś itemków, ochrona trwa jeszcze przez %difference between player's first login and now%"
		keep the inventory and experiences

 

Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, PanMaruda napisał:
on first join:
	send "jesteś chroniony przed utratą eq przez 12h"

on death of player:
	if difference between player's first login and now <= 12 hours:
		send "nie straciłeś itemków, ochrona trwa jeszcze przez %difference between player's first login and now%"
		keep the inventory and experiences

 

To nie zadziała. Nie ma czegoś takiego jak "player's first login".

Jeśli jest na wersji ponad 2.5, to zwracam honor, gdyż mam 2.4.1.

EDIT:

Przeszukałem dokumentację i takie coś zawiera jedynie TuSKe oraz MorkazSk.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...