DeepesT 10 Opublikowano 5 września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 Witam,mam problem posiadam skrypt na /sklep ale zauważyłem iż podczas wykonywania komendy /sklep i jednoczesnym otwarciu skrzynki istnieje prawdopodobieństwo skopiowania gui. Dziękuję za Pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 5 września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 Teraz, DeepesT napisał: Witam,mam problem posiadam skrypt na /sklep ale zauważyłem iż podczas wykonywania komendy /sklep i jednoczesnym otwarciu skrzynki istnieje prawdopodobieństwo skopiowania gui. Dziękuję za Pomoc.Pozdrawiam Czy masz jakiś delay w skrypcie? Przykładowo 'wait 1 tick' przed otwarciem GUI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeepesT 10 Opublikowano 5 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 tak posiadam w skrypcie wait 3 tick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 5 września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 Teraz, DeepesT napisał: tak posiadam w skrypcie wait 3 tick No właśnie, to jest zapewne powodem tego. Dlaczego masz ten delay? Czyżbyś używał formatowania z SkQuery/TuSKe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeepesT 10 Opublikowano 5 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 jak najbardziej używam format slot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 5 września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 Teraz, DeepesT napisał: jak najbardziej używam format slot W takim razie zalecam przesiadkę na set slot, format slot jest zbugowany, można przez to czasem wykradać itemki. Dam jeszcze przykład jak używać 'set slot' ze Skripta: command /test: trigger: open chest with 3 rows named "TEST" to player loop 27 times: set slot loop-number - 1 of player's current inventory to black stained glass pane named " " set slot 13 of player's current inventory to stone named "&aKliknij mnie!" on inventory click: if name of player's current inventory is not "TEST": stop if clicked inventory is player's inventory: stop cancel event if clicked slot is 13: close player's inventory send "&aKliknales mnie!" to player Jak widać, wszelkie akcje wykonuje się w 'on inventory click'. Komenda test ustawia GUI z czarnym szkłem i kamieniem pośrodku. W 'on inventory click' mamy 2 warunki sprawdzające kolejno czy nazwa obecnie otwartego GUI gracza to "TEST", jeśli nie, trigger jest zatrzymywany 'stop' i nic dalej się nie dzieje. Kolejny warunek sprawdza czy klikniętym GUI jest skrzynka, a nie ekwipunek gracza, jeśli kliknięto ekwipunek gracza, nic się nie dzieje (stop). Oczywiście te warunki możesz zrobić równie dobrze tak: on inventory click: if name of player's current inventory is "TEST": if clicked inventory is not player's inventory: cancel event if clicked slot is 13: close player's inventory send "&aKliknales mnie!" to player lecz w mojej ocenie wygląda to dość brzydko. Czyli stop można dać gdy "odwracamy" (tak na nie, nie na tak) warunek. Dalej mamy cancel event na całe GUI, jeśli chcesz zablokować wyjmowanie konkretnych itemków to dajesz cancel event tylko w konkretnych klikniętych slotach, np. if clicked slot is 13: cancel event send "&aKliknales mnie!" to player if clicked slot is 14: send "&aWyciagnales szybe!" to player Mam nadzieję, że wyjaśniłem wszystko jak trzeba. Przy otwieraniu GUI w Skript'cie niepotrzebne jest 'wait 1 tick', natomiast w SkQuery z tego co pamiętam to już tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 5 września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeepesT 10 Opublikowano 5 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 A mam pytanie czy istnieje możliwosc aby automatycznie po zakupie przedmiotu w /sklep odejmowało z konta pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 5 września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 września 2020 11 minut temu, DeepesT napisał: A mam pytanie czy istnieje możliwosc aby automatycznie po zakupie przedmiotu w /sklep odejmowało z konta pieniądze Tak, jeśli posiadasz Vault i jakiś plugin wspierający ekonomię, np. Essentials. Robisz to w ten sposób: add 100 to player's money # tak dodajesz do konta gracza, remove 100 from player's money # a tak usuwasz z konta gracza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DeepesT 10
Witam,mam problem posiadam skrypt na /sklep ale zauważyłem iż podczas wykonywania komendy /sklep i jednoczesnym otwarciu skrzynki istnieje prawdopodobieństwo skopiowania gui. Dziękuję za Pomoc.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.