Jakubk15 3 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 Hejka, Potrzebuję prosty skrypt, który przy włączeniu vanisha uderza piorunem w gracza oraz przywołuje nietoperze (tak jak na dragonie). Pozdrawiam, miłego dnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _xXCichyMleczXx_ 16 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 plugin VanishNoPacket Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 (edytowane) 13 minut temu, Jakubk15 napisał: Hejka, Potrzebuję prosty skrypt, który przy włączeniu vanisha uderza piorunem w gracza oraz przywołuje nietoperze (tak jak na dragonie). Pozdrawiam, miłego dnia. Nie wiem jak dokładnie wygląda tamtejszy vanish, lecz wzorując się na twoim opisie zrobiłem coś takiego, sprawdź czy wszystko działa. on load: clear {vanish::on::*} on command: if command is not "/vanish" or "/v": stop set {vanish::on::%player%} to true strike lightning at player clear {vanish::on::%player%} loop 5 times: spawn a bat 2 meters above player add last spawned bat to {_vanish::bats::*} wait 3 seconds loop {_vanish::bats::*}: kill loop-value on damage of player: if damage cause is not lightning: stop if {vanish::on::%victim%} is not set: stop cancel event Edytowane 28 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grex 58 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 24 minuty temu, Kormic napisał: Nie wiem jak dokładnie wygląda tamtejszy vanish, lecz wzorując się na twoim opisie zrobiłem coś takiego, sprawdź czy wszystko działa. on load: clear {vanish::on::*} on command: if command is not "/vanish" or "/v": stop set {vanish::on::%player%} to true strike lightning at player clear {vanish::on::%player%} loop 5 times: spawn a bat 2 meters above player add last spawned bat to {_vanish::bats::*} wait 3 seconds loop {_vanish::bats::*}: kill loop-value on damage of player: if damage cause is not lightning: stop if {vanish::on::%victim%} is not set: stop cancel event Gracz który nie posiada permisji do vanisha też może użyć komendy i przywołać sobie nietoperze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 Teraz, Grex napisał: Gracz który nie posiada permisji do vanisha też może użyć komendy i przywołać sobie nietoperze Na razie ma sobie sprawdzić czy o to właśnie chodzi, bo nie wiem czy właściwie o to mu chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 4 godziny temu, Kormic napisał: Nie wiem jak dokładnie wygląda tamtejszy vanish, lecz wzorując się na twoim opisie zrobiłem coś takiego, sprawdź czy wszystko działa. on load: clear {vanish::on::*} on command: if command is not "/vanish" or "/v": stop set {vanish::on::%player%} to true strike lightning at player clear {vanish::on::%player%} loop 5 times: spawn a bat 2 meters above player add last spawned bat to {_vanish::bats::*} wait 3 seconds loop {_vanish::bats::*}: kill loop-value on damage of player: if damage cause is not lightning: stop if {vanish::on::%victim%} is not set: stop cancel event Ten skrypt mi nie działa, nic się nie dzieje, nawet jak essentialsy wyłączam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koksu123 5 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 (edytowane) 10 minut temu, Jakubk15 napisał: Ten skrypt mi nie działa, nic się nie dzieje, nawet jak essentialsy wyłączam. jeżeli ci nie działa skrypt to spróbuj pluginu https://dev.bukkit.org/projects/vanish to działa tak samo Edytowane 28 sierpnia 2020 przez Koksu123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 6 minut temu, Koksu123 napisał: jeżeli ci nie działa skrypt to spróbuj pluginu https://dev.bukkit.org/projects/vanish to działa tak samo On ma funkcję tego pioruna i nietoperzy wyskakujących? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koksu123 5 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 2 minuty temu, Jakubk15 napisał: On ma funkcję tego pioruna i nietoperzy wyskakujących? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 8 minut temu, Koksu123 napisał: Tak. Ten plugin mi coś nie działa, mam wersję spigota 1.8.8. Wpisuje /v lub /vanish i mi pokazuje /v [player] [on | off]. Potem wpisuję /v Jakubk15 on, ale to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koksu123 5 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, Jakubk15 napisał: Ten plugin mi coś nie działa, mam wersję spigota 1.8.8. Wpisuje /v lub /vanish i mi pokazuje /v [player] [on | off]. Potem wpisuję /v Jakubk15 on, ale to samo Hmm czekaj spróbuje ci poszukać jakiegoś pluginu działającego tak samo, lecz może ci to nie działać bo ostatnia wersja "vanishnopacket" jest przypisana do wersji 1.8.1 edit: @Jakubk15 znalazlem vanisha który zamiast nietoprzy i piorunu robi wybuch tnt https://www76.zippyshare.com/v/Ff7BPrd0/file.html Może ci się spodoba Edytowane 28 sierpnia 2020 przez Koksu123 Proszę dodać skan pliku z https://www.virustotal.com/ Notatka dodana przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 4 godziny temu, Jakubk15 napisał: Ten skrypt mi nie działa, nic się nie dzieje, nawet jak essentialsy wyłączam. Spróbuj w takim razie usunąć ukośniki z warunku sprawdzającego komendę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 28.08.2020 o 21:39, Kormic napisał: Spróbuj w takim razie usunąć ukośniki z warunku sprawdzającego komendę. Dzięki, działa, ale mam jeszcze 3 prośby: Nietoperze zamiast zdychać mogłyby po prostu znikać. Dasz radę takie coś zrobić? Czasem jak używam komendy to nietoperze podpalają się przez piorun, mógłbyś to naprawić? Jak włączam/wyłączam vanisha, chcę aby można było dodać jakąś wiadomość. Jak wpisuje /v lub /vanish to nie działa mi vanish z essentialsów. Pozdrawiam. Edytowane 30 sierpnia 2020 przez Jakubk15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 4 minuty temu, Jakubk15 napisał: Dzięki, działa, ale mam jeszcze 2 prośby: Nietoperze zamiast zdychać mogłyby po prostu znikać. Dasz radę takie coś zrobić? Czasem jak używam komendy to nietoperze podpalają się przez piorun, mógłbyś to naprawić? Pozdrawiam. Wedle twojej prośby dopracowałem skrypt, sprawdź i powiedz czy coś jest do poprawy. on load: clear {vanish::on::*} on command: if command is not "/vanish" or "/v": stop set {vanish::on::%player%} to true strike lightning at player clear {vanish::on::%player%} loop 5 times: spawn a bat 2 meters above player add last spawned bat to {vanish::bats::*} wait 3 seconds loop {vanish::bats::*}: delete loop-value clear {vanish::bats::*} on damage: if victim is player: if damage cause is not lightning: stop if {vanish::on::%victim%} is not set: stop cancel event else if victim is bat: if damage cause is not lightning: stop if {vanish::bats::*} doesn't contain victim: stop cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Wedle twojej prośby dopracowałem skrypt, sprawdź i powiedz czy coś jest do poprawy. on load: clear {vanish::on::*} on command: if command is not "/vanish" or "/v": stop set {vanish::on::%player%} to true strike lightning at player clear {vanish::on::%player%} loop 5 times: spawn a bat 2 meters above player add last spawned bat to {vanish::bats::*} wait 3 seconds loop {vanish::bats::*}: delete loop-value clear {vanish::bats::*} on damage: if victim is player: if damage cause is not lightning: stop if {vanish::on::%victim%} is not set: stop cancel event else if victim is bat: if damage cause is not lightning: stop if {vanish::bats::*} doesn't contain victim: stop cancel event Jest 1 błąd: [19:57:12 INFO]: [Skript] Reloading vanish.sk... [19:57:12 WARN]: a living entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {vanish::bats::*} will be lost when the server stops. (vanish.sk, line 12: add last spawned bat to {vanish::bats::*}') [19:57:12 ERROR]: loop-value can't be deleted/cleared (vanish.sk, line 15: delete loop-value') [19:57:12 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading vanish.sk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 3 minuty temu, Jakubk15 napisał: Jest 1 błąd: [19:57:12 INFO]: [Skript] Reloading vanish.sk... [19:57:12 WARN]: a living entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {vanish::bats::*} will be lost when the server stops. (vanish.sk, line 12: add last spawned bat to {vanish::bats::*}') [19:57:12 ERROR]: loop-value can't be deleted/cleared (vanish.sk, line 15: delete loop-value') [19:57:12 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading vanish.sk! Poszukam chwilę rozwiązania, ty tymczasem spróbuj zamiast 'delete loop-value' użyć 'clear loop-value' i 'remove loop-value'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Poszukam chwilę rozwiązania, ty tymczasem spróbuj zamiast 'delete loop-value' użyć 'clear loop-value' i 'remove loop-value'. Ani remove, ani clear, ani delete nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 1 minutę temu, Jakubk15 napisał: Ani remove, ani clear, ani delete nie działa. W takim wypadku najprawdopodobniej będzie potrzebny dodatek skript-reflect. Wtedy będzie można zamiast 'delete loop-value' użyć: loop-value.remove() Niestety Skript kiedyś wspierał usuwanie bytów bez animacji, ale później się pojawił konflikt ze zmiennymi i wszystko się spaprało. No nic, spróbuj z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: W takim wypadku najprawdopodobniej będzie potrzebny dodatek skript-reflect. Wtedy będzie można zamiast 'delete loop-value' użyć: loop-value.remove() Niestety Skript kiedyś wspierał usuwanie bytów bez animacji, ale później się pojawił konflikt ze zmiennymi i wszystko się spaprało. No nic, spróbuj z tym. Mam pomysł. Można ustawić poziom Y nietoperzy na 255, a następnie je zabić. Wtedy żaden gracz tego nie zauważy. Dałbyś radę takie coś zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jakubk15 3 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 4 minuty temu, Helios1993 napisał: Użyj plugin vanishnopacket. Jak wcześniej wspomniałem, nie działa mi on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 332 Opublikowano 30 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2020 Pobierasz odpowiednią wersję? Używasz /reload? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Jakubk15 3
Hejka,
Potrzebuję prosty skrypt, który przy włączeniu vanisha uderza piorunem w gracza oraz przywołuje nietoperze (tak jak na dragonie).
Pozdrawiam, miłego dnia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi