Skocz do zawartości
  • 0

Dodatek do vanisha.


Jakubk15

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
13 minut temu, Jakubk15 napisał:

Hejka,

Potrzebuję prosty skrypt, który przy włączeniu vanisha uderza piorunem w gracza oraz przywołuje nietoperze (tak jak na dragonie).

Pozdrawiam, miłego dnia.

Nie wiem jak dokładnie wygląda tamtejszy vanish, lecz wzorując się na twoim opisie zrobiłem coś takiego, sprawdź czy wszystko działa.

on load:
	clear {vanish::on::*}

on command:
	if command is not "/vanish" or "/v":
		stop
	set {vanish::on::%player%} to true
	strike lightning at player
	clear {vanish::on::%player%}
	loop 5 times:
		spawn a bat 2 meters above player
		add last spawned bat to {_vanish::bats::*}
	wait 3 seconds
	loop {_vanish::bats::*}:
		kill loop-value
	
on damage of player:
	if damage cause is not lightning:
		stop
	if {vanish::on::%victim%} is not set:
		stop
	cancel event

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, Kormic napisał:

Nie wiem jak dokładnie wygląda tamtejszy vanish, lecz wzorując się na twoim opisie zrobiłem coś takiego, sprawdź czy wszystko działa.


on load:
	clear {vanish::on::*}

on command:
	if command is not "/vanish" or "/v":
		stop
	set {vanish::on::%player%} to true
	strike lightning at player
	clear {vanish::on::%player%}
	loop 5 times:
		spawn a bat 2 meters above player
		add last spawned bat to {_vanish::bats::*}
	wait 3 seconds
	loop {_vanish::bats::*}:
		kill loop-value
	
on damage of player:
	if damage cause is not lightning:
		stop
	if {vanish::on::%victim%} is not set:
		stop
	cancel event

 

Gracz który nie posiada permisji do vanisha też może użyć komendy i przywołać sobie nietoperze :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, Kormic napisał:

Nie wiem jak dokładnie wygląda tamtejszy vanish, lecz wzorując się na twoim opisie zrobiłem coś takiego, sprawdź czy wszystko działa.


on load:
	clear {vanish::on::*}

on command:
	if command is not "/vanish" or "/v":
		stop
	set {vanish::on::%player%} to true
	strike lightning at player
	clear {vanish::on::%player%}
	loop 5 times:
		spawn a bat 2 meters above player
		add last spawned bat to {_vanish::bats::*}
	wait 3 seconds
	loop {_vanish::bats::*}:
		kill loop-value
	
on damage of player:
	if damage cause is not lightning:
		stop
	if {vanish::on::%victim%} is not set:
		stop
	cancel event

 

Ten skrypt mi nie działa, nic się nie dzieje, nawet jak essentialsy wyłączam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Jakubk15 napisał:

Ten skrypt mi nie działa, nic się nie dzieje, nawet jak essentialsy wyłączam.

jeżeli ci nie działa skrypt to spróbuj pluginu

https://dev.bukkit.org/projects/vanish

to działa tak samo :P

Edytowane przez Koksu123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Jakubk15 napisał:

Ten plugin mi coś nie działa, mam wersję spigota 1.8.8. Wpisuje /v lub /vanish i mi pokazuje /v [player] [on | off]. Potem wpisuję /v Jakubk15 on, ale to samo

Hmm

czekaj spróbuje ci poszukać jakiegoś pluginu działającego tak samo, lecz może ci to nie działać bo ostatnia wersja "vanishnopacket" jest przypisana do wersji 1.8.1

 

edit:

@Jakubk15 

znalazlem vanisha który zamiast nietoprzy i piorunu robi wybuch tnt

https://www76.zippyshare.com/v/Ff7BPrd0/file.html

Może ci się spodoba :D

Edytowane przez Koksu123
Wojciu

Proszę dodać skan pliku z https://www.virustotal.com/

Notatka dodana przez Wojciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 28.08.2020 o 21:39, Kormic napisał:

Spróbuj w takim razie usunąć ukośniki z warunku sprawdzającego komendę.

Dzięki, działa, ale mam jeszcze 3 prośby:
Nietoperze zamiast zdychać mogłyby po prostu znikać. Dasz radę takie coś zrobić?

Czasem jak używam komendy to nietoperze podpalają się przez piorun, mógłbyś to naprawić?

Jak włączam/wyłączam vanisha, chcę aby można było dodać jakąś wiadomość.

Jak wpisuje /v lub /vanish to nie działa mi vanish z essentialsów.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Jakubk15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Jakubk15 napisał:

Dzięki, działa, ale mam jeszcze 2 prośby:
Nietoperze zamiast zdychać mogłyby po prostu znikać. Dasz radę takie coś zrobić?

Czasem jak używam komendy to nietoperze podpalają się przez piorun, mógłbyś to naprawić?

Pozdrawiam.

Wedle twojej prośby dopracowałem skrypt, sprawdź i powiedz czy coś jest do poprawy.

on load:
	clear {vanish::on::*}

on command:
	if command is not "/vanish" or "/v":
		stop
	set {vanish::on::%player%} to true
	strike lightning at player
	clear {vanish::on::%player%}
	loop 5 times:
		spawn a bat 2 meters above player
		add last spawned bat to {vanish::bats::*}
	wait 3 seconds
	loop {vanish::bats::*}:
		delete loop-value
	clear {vanish::bats::*}	
	
on damage:
	if victim is player:
		if damage cause is not lightning:
			stop
		if {vanish::on::%victim%} is not set:
			stop
		cancel event
	else if victim is bat:
		if damage cause is not lightning:
			stop
		if {vanish::bats::*} doesn't contain victim:
			stop
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Wedle twojej prośby dopracowałem skrypt, sprawdź i powiedz czy coś jest do poprawy.


on load:
	clear {vanish::on::*}

on command:
	if command is not "/vanish" or "/v":
		stop
	set {vanish::on::%player%} to true
	strike lightning at player
	clear {vanish::on::%player%}
	loop 5 times:
		spawn a bat 2 meters above player
		add last spawned bat to {vanish::bats::*}
	wait 3 seconds
	loop {vanish::bats::*}:
		delete loop-value
	clear {vanish::bats::*}	
	
on damage:
	if victim is player:
		if damage cause is not lightning:
			stop
		if {vanish::on::%victim%} is not set:
			stop
		cancel event
	else if victim is bat:
		if damage cause is not lightning:
			stop
		if {vanish::bats::*} doesn't contain victim:
			stop
		cancel event

 

Jest 1 błąd:
 

[19:57:12 INFO]: [Skript] Reloading vanish.sk...
[19:57:12 WARN]: a living entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {vanish::bats::*} will be lost when the server stops. (vanish.sk, line 12: add last spawned bat to {vanish::bats::*}')
[19:57:12 ERROR]: loop-value can't be deleted/cleared (vanish.sk, line 15: delete loop-value')
[19:57:12 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading vanish.sk!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Jakubk15 napisał:

Jest 1 błąd:
 


[19:57:12 INFO]: [Skript] Reloading vanish.sk...
[19:57:12 WARN]: a living entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {vanish::bats::*} will be lost when the server stops. (vanish.sk, line 12: add last spawned bat to {vanish::bats::*}')
[19:57:12 ERROR]: loop-value can't be deleted/cleared (vanish.sk, line 15: delete loop-value')
[19:57:12 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading vanish.sk!

 

Poszukam chwilę rozwiązania, ty tymczasem spróbuj zamiast 'delete loop-value' użyć 'clear loop-value' i 'remove loop-value'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Jakubk15 napisał:

Ani remove, ani clear, ani delete nie działa.

W takim wypadku najprawdopodobniej będzie potrzebny dodatek skript-reflect.

Wtedy będzie można zamiast 'delete loop-value' użyć:

loop-value.remove()

Niestety Skript kiedyś wspierał usuwanie bytów bez animacji, ale później się pojawił konflikt ze zmiennymi i wszystko się spaprało. No nic, spróbuj z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

W takim wypadku najprawdopodobniej będzie potrzebny dodatek skript-reflect.

Wtedy będzie można zamiast 'delete loop-value' użyć:


loop-value.remove()

Niestety Skript kiedyś wspierał usuwanie bytów bez animacji, ale później się pojawił konflikt ze zmiennymi i wszystko się spaprało. No nic, spróbuj z tym.

Mam pomysł.
Można ustawić poziom Y nietoperzy na 255, a następnie je zabić. Wtedy żaden gracz tego nie zauważy. Dałbyś radę takie coś zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...