pawel1232 0 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 (edytowane) jest możliwość napisaniia skryptu aby moby co 10 min przychodziły np ze 100 kratek do mnie ? albo do klocka jakegos te co się zrespiły Edytowane 27 sierpnia 2020 przez pawel1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 16 minut temu, pawel1232 napisał: jest możliwość napisaniia skryptu aby moby co 10 min przychodziły np ze 100 kratek do mnie ? albo do klocka jakegos te co się zrespiły on join: while player is online: loop all living entities in radius 100 around player: set loop-entity's target to player wait 10 minutes Rozumiem, że masz na myśli coś takiego? Czy chodzi ci o to, aby spawnowały się w odległości 100 kratek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawel1232 0 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 Godzinę temu, Kormic napisał: on join: while player is online: loop all living entities in radius 100 around player: set loop-entity's target to player wait 10 minutes Rozumiem, że masz na myśli coś takiego? Czy chodzi ci o to, aby spawnowały się w odległości 100 kratek? Chodzi mi o to zeby widziały mnie w promieniu stu kratek czyli jestem na 50 kratce to one mnie widzą jak by byly 2 katki odemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 Teraz, pawel1232 napisał: Chodzi mi o to zeby widziały mnie w promieniu stu kratek czyli jestem na 50 kratce to one mnie widzą jak by byly 2 katki odemie Nie rozumiem. Wyjaśnij dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawel1232 0 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Kormic napisał: Nie rozumiem. Wyjaśnij dokładnie. Chce zeby potwory przychodziły do mnie jeśli są w promieniu 100 kratek i mnie atakowały tak jak by widziały mnie jak bym stał przed nimi i atakowały mnie to samo tylko ze atakują ze 100 kratek np zombie jest odemnie 20 kratek to chcę zeby do mnie przyszedł Edytowane 27 sierpnia 2020 przez pawel1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 (edytowane) 19 minut temu, pawel1232 napisał: Chce zeby potwory przychodziły do mnie jeśli są w promieniu 100 kratek i mnie atakowały tak jak by widziały mnie jak bym stał przed nimi i atakowały mnie to samo tylko ze atakują ze 100 kratek np zombie jest odemnie 20 kratek to chcę zeby do mnie przyszedł No to kod podany wyżej powinien przyciągnąć do ciebie wszystkie agresywne moby w promieniu 100 kratek. Mimo wszystko jeśli będą gubiły cel, to użyj tego kodu: on join: while player is online: loop all living entities in radius 100 around player: set loop-entity's target to player add loop-entity to {agresywne::moby::%player%::*} wait 10 minutes every 10 seconds: loop {agresywne::moby::*}: loop {agresywne::moby::%loop-index%::*}: set loop-value-2's target to loop-index Przy przeładowywaniu będzie warn, nie przejmuj się nim. Edytowane 27 sierpnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawel1232 0 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: No to kod podany wyżej powinien przyciągnąć do ciebie wszystkie agresywne moby w promieniu 100 kratek. Mimo wszystko jeśli będą gubiły cel, to użyj tego kodu: on join: while player is online: loop all living entities in radius 100 around player: set loop-entity's target to player add loop-entity to {agresywne::moby::%player%::*} wait 10 minutes every 10 seconds: loop {agresywne::moby::*}: loop {agresywne::moby::%loop-index%::*}: set loop-value-2's target to loop-index Przy przeładowywaniu będzie warn, nie przejmuj się nim. Dziękuję oby działał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 Nie wiem czy to ma sens, bo można zrobić dokładnie to samo zmieniając w spigot.yml entity-activation-range na 100 i dostosować jeszcze mob-spawn-range do siedmiu jeśli rzeczywiście jest taka potrzeba bo przy wartości 6 wynosi 96 kratek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 1 godzinę temu, Kormic napisał: No to kod podany wyżej powinien przyciągnąć do ciebie wszystkie agresywne moby w promieniu 100 kratek. Mimo wszystko jeśli będą gubiły cel, to użyj tego kodu: on join: while player is online: loop all living entities in radius 100 around player: set loop-entity's target to player add loop-entity to {agresywne::moby::%player%::*} wait 10 minutes every 10 seconds: loop {agresywne::moby::*}: loop {agresywne::moby::%loop-index%::*}: set loop-value-2's target to loop-index Przy przeładowywaniu będzie warn, nie przejmuj się nim. Przy dłuższych opóźnieniach robienie pętli while z warunkiem czy gracz jest online nie ma sensu, bo gdy gracz wyjdzie i wejdzie stara pętla się nie zatrzyma a zacznie odliczać też nowa Kormic 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 14 minut temu, xAxee napisał: Przy dłuższych opóźnieniach robienie pętli while z warunkiem czy gracz jest online nie ma sensu, bo gdy gracz wyjdzie i wejdzie stara pętla się nie zatrzyma a zacznie odliczać też nowa Rzeczywiście. W takim wypadku skrypt lepiej oprzeć o periodical: every 10 minutes: loop all players: loop all living entities in radius 100 around loop-player: set target of loop-entity-2 to loop-player add loop-entity-2 to {agresywne::moby::%loop-player%::*} every 10 seconds: loop {agresywne::moby::*}: loop {agresywne::moby::%loop-index%::*}: set target of loop-value-2 to (loop-index-1 parsed as player) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 6 godzin temu, Rejszpat napisał: Nie wiem czy to ma sens, bo można zrobić dokładnie to samo zmieniając w spigot.yml entity-activation-range na 100 i dostosować jeszcze mob-spawn-range do siedmiu jeśli rzeczywiście jest taka potrzeba bo przy wartości 6 wynosi 96 kratek A nie możemy skorzystać po prostu z rozwiązania oferowanego nam przez sam silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
pawel1232 0
jest możliwość napisaniia skryptu aby moby co 10 min przychodziły np ze 100 kratek do mnie ? albo do klocka jakegos te co się zrespiły
Edytowane przez pawel1232Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.