NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 (edytowane) Cześć mam problem z tym skryptem Polega on na dodawaniu lvl'a do smoka po jego zabiciu i jak sie zrespi to ma Kolejny lvl i to działa ale nie działa 1 rzecz a mianowicie wypadanie ze smoka elytry Skript 2.5 bez żadnych dodatków 1.16.1 mc Potrzebuje pomocy ;/ //skrypt zrobiony przez mmjj Edytowane 23 sierpnia 2020 przez NeverWrong_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 (edytowane) 2 minuty temu, NeverWrong_ napisał: Cześć mam problem z tym skryptem Polega on na dodawaniu lvl'a do smoka po jego zabiciu i jak sie zrespi to ma Kolejny lvl i to działa ale nie działa 1 rzecz a mianowicie wypadanie ze smoka elytry Skript 2.5 bez żadnych dodatków 1.16.1 mc Potrzebuje pomocy ;/ //skrypt zrobiony przez mmjj Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na: drop 1 elytra at victim Ewentualnie spróbuj jeszcze zamiast linijki powyżej dać: add 1 elytra to drops Edytowane 23 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 6 minut temu, Kormic napisał: Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na: drop 1 elytra at victim Ewentualnie spróbuj jeszcze zamiast linijki powyżej dać: add 1 elytra to drops Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na - zrobiłem tak i teraz smok wyrzuca elytre kiedy na bossbarze zejdzie cale jego hp lecz wtedy smok jeszcze lata pare sekund ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 2 minuty temu, NeverWrong_ napisał: Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na - zrobiłem tak i teraz smok wyrzuca elytre kiedy na bossbarze zejdzie cale jego hp lecz wtedy smok jeszcze lata pare sekund ;< Pokaż jeszcze raz poprawiony kod. NeverWrong_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 (edytowane) #edit za 1 razem nie ten link dałem Edytowane 23 sierpnia 2020 przez NeverWrong_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 Teraz, NeverWrong_ napisał: Ale przecież to jest ten sam skrypt co na początku wysłałeś tylko pod innym linkiem NeverWrong_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Ale przecież to jest ten sam skrypt co na początku wysłałeś tylko pod innym linkiem już poprawione nie z tego notepad ++ skopiowałem xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 2 minuty temu, NeverWrong_ napisał: już poprawione nie z tego notepad ++ skopiowałem xd I po tej zmianie nagle smok dłużej lata? ??? NeverWrong_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 Teraz, Kormic napisał: I po tej zmianie nagle smok dłużej lata? ??? nie nie po prostu jak już zabije smoka to on ma taką animacje zginięcia to 5 sekund wcześniej upuszcza elytre i leci z 10 klocków i zaczyna sie ta animacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 (edytowane) 8 minut temu, NeverWrong_ napisał: nie nie po prostu jak już zabije smoka to on ma taką animacje zginięcia to 5 sekund wcześniej upuszcza elytre i leci z 10 klocków i zaczyna sie ta animacja W takim wypadku spróbuj zamienić pierwszą część skryptu (pierwszy event) na to: on death of ender dragon: set {_loc} to location of the victim add 30 to y-coordinate of {_loc} drop 1 elytra at {_loc} set glowing of last dropped item to true Teraz elytra będzie dropiła 30 kratek wyżej niż będzie smok, powinno być lepiej. Jeśli nadal nie będzie dobrze, to zwiększ wartość. EDIT: Ewentualnie możesz zamiast 'add 30 to y-coordinate of {_loc}' dać 'wait 3 seconds'. Edytowane 23 sierpnia 2020 przez Kormic NeverWrong_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 15 minut temu, Kormic napisał: W takim wypadku spróbuj zamienić pierwszą część skryptu (pierwszy event) na to: on death of ender dragon: set {_loc} to location of the victim add 30 to y-coordinate of {_loc} drop 1 elytra at {_loc} set glowing of last dropped item to true Teraz elytra będzie dropiła 30 kratek wyżej niż będzie smok, powinno być lepiej. Jeśli nadal nie będzie dobrze, to zwiększ wartość. EDIT: Ewentualnie możesz zamiast 'add 30 to y-coordinate of {_loc}' dać 'wait 3 seconds'. Źle ci wytłumaczyłem błąd, i raczej nie umiem go wytłumaczyć więc wrzucam filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 2 minuty temu, NeverWrong_ napisał: Źle ci wytłumaczyłem błąd, i raczej nie umiem go wytłumaczyć więc wrzucam filmik W takim wypadku spróbuj tak jak ci napisałem w edytowanym poście wyżej, tylko widocznie musisz nieco zwiększyć czas oczekiwania. Tylko pamiętaj, aby nie był to zbyt długi delay, gdyż jeżeli podczas niego serwer przestanie działać, to elytra nigdy nie zostanie wydropnięta. NeverWrong_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: W takim wypadku spróbuj tak jak ci napisałem w edytowanym poście wyżej, tylko widocznie musisz nieco zwiększyć czas oczekiwania. Tylko pamiętaj, aby nie był to zbyt długi delay, gdyż jeżeli podczas niego serwer przestanie działać, to elytra nigdy nie zostanie wydropnięta. Zrobiłem tak i teraz wtedy gdzie na filmiku wypada elytra to teraz jest tak samo tylko po czasie wypada elytra w tym miejscu gdzie na bossbarze smoka hp zejdzie całe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 (edytowane) 3 minuty temu, NeverWrong_ napisał: Zrobiłem tak i teraz wtedy gdzie na filmiku wypada elytra to teraz jest tak samo tylko po czasie wypada elytra w tym miejscu gdzie na bossbarze smoka hp zejdzie całe. Cóż, można ewentualnie tak spróbować, ale raczej to nie zadziała, gdyż już wtedy go fizycznie nie będzie: on death of ender dragon: wait 5 seconds drop 1 elytra at victim Edytowane 23 sierpnia 2020 przez Kormic NeverWrong_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 5 minut temu, Kormic napisał: Cóż, można ewentualnie tak spróbować, ale raczej to nie zadziała, gdyż już wtedy go fizycznie nie będzie: on death of ender dragon: wait 5 seconds drop 1 elytra at victim Ustawiłem na 10 sekund i działa dzięk00wa a można jeszcze zrobić komendę na resetowanie lvl'a smoka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 4 minuty temu, NeverWrong_ napisał: Ustawiłem na 10 sekund i działa dzięk00wa a można jeszcze zrobić komendę na resetowanie lvl'a smoka?? command /resetenderdragon: trigger: set {ender} to 1 set {enderlvl} to 0 send "&aZresetowales poziom smoka!" to sender Proszę. NeverWrong_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 Teraz, Kormic napisał: command /resetenderdragon: trigger: set {ender} to 1 set {enderlvl} to 0 send "&aZresetowales poziom smoka!" to sender Proszę. Dzięki stary serio jesteś k00zak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 temat można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Peridot 507 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
NeverWrong_ 1
Cześć mam problem z tym skryptem
Polega on na dodawaniu lvl'a do smoka po jego zabiciu i jak sie zrespi to ma Kolejny lvl i to działa
ale nie działa 1 rzecz a mianowicie wypadanie ze smoka elytry
Skript 2.5 bez żadnych dodatków
1.16.1 mc
Potrzebuje pomocy ;/
//skrypt zrobiony przez mmjj
Edytowane przez NeverWrong_Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi