Skocz do zawartości
  • 0

problem ze skryptem na wypadanie itemu


NeverWrong_
 Udostępnij

Pytanie

Cześć mam problem z tym skryptem

Polega on na dodawaniu lvl'a do smoka po jego zabiciu i jak sie zrespi to ma Kolejny lvl i to działa

ale nie działa 1 rzecz a mianowicie wypadanie ze smoka elytry 

Skript 2.5 bez żadnych dodatków 

1.16.1 mc

Potrzebuje pomocy ;/

 

//skrypt zrobiony przez mmjj

Edytowane przez NeverWrong_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, NeverWrong_ napisał:

Cześć mam problem z tym skryptem

Polega on na dodawaniu lvl'a do smoka po jego zabiciu i jak sie zrespi to ma Kolejny lvl i to działa

ale nie działa 1 rzecz a mianowicie wypadanie ze smoka elytry 

Skript 2.5 bez żadnych dodatków 

1.16.1 mc

Potrzebuje pomocy ;/

 

//skrypt zrobiony przez mmjj

Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na:

drop 1 elytra at victim

Ewentualnie spróbuj jeszcze zamiast linijki powyżej dać:

add 1 elytra to drops

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na:

drop 1 elytra at victim

Ewentualnie spróbuj jeszcze zamiast linijki powyżej dać:

add 1 elytra to drops

 

Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na - zrobiłem tak i teraz smok wyrzuca elytre kiedy na bossbarze zejdzie cale jego hp lecz wtedy smok jeszcze lata pare sekund ;<

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, NeverWrong_ napisał:

Spróbuj usunąć linijkę nr 2, a linijkę nr 3 zamienić na - zrobiłem tak i teraz smok wyrzuca elytre kiedy na bossbarze zejdzie cale jego hp lecz wtedy smok jeszcze lata pare sekund ;<

 

Pokaż jeszcze raz poprawiony kod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, NeverWrong_ napisał:

nie nie po prostu jak już zabije smoka to on ma taką animacje zginięcia to 5 sekund wcześniej upuszcza elytre i leci z 10 klocków i zaczyna sie ta animacja

W takim wypadku spróbuj zamienić pierwszą część skryptu (pierwszy event) na to:

on death of ender dragon:
	set {_loc} to location of the victim
	add 30 to y-coordinate of {_loc}
	drop 1 elytra at {_loc}
	set glowing of last dropped item to true

Teraz elytra będzie dropiła 30 kratek wyżej niż będzie smok, powinno być lepiej. Jeśli nadal nie będzie dobrze, to zwiększ wartość.

EDIT:

Ewentualnie możesz zamiast 'add 30 to y-coordinate of {_loc}' dać 'wait 3 seconds'.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, Kormic napisał:

W takim wypadku spróbuj zamienić pierwszą część skryptu (pierwszy event) na to:

on death of ender dragon:
	set {_loc} to location of the victim
	add 30 to y-coordinate of {_loc}
	drop 1 elytra at {_loc}
	set glowing of last dropped item to true

Teraz elytra będzie dropiła 30 kratek wyżej niż będzie smok, powinno być lepiej. Jeśli nadal nie będzie dobrze, to zwiększ wartość.

EDIT:

Ewentualnie możesz zamiast 'add 30 to y-coordinate of {_loc}' dać 'wait 3 seconds'.

Źle ci wytłumaczyłem błąd, i raczej nie umiem go wytłumaczyć więc wrzucam filmik

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, NeverWrong_ napisał:

Źle ci wytłumaczyłem błąd, i raczej nie umiem go wytłumaczyć więc wrzucam filmik

 

 

W takim wypadku spróbuj tak jak ci napisałem w edytowanym poście wyżej, tylko widocznie musisz nieco zwiększyć czas oczekiwania. Tylko pamiętaj, aby nie był to zbyt długi delay, gdyż jeżeli podczas niego serwer przestanie działać, to elytra nigdy nie zostanie wydropnięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

W takim wypadku spróbuj tak jak ci napisałem w edytowanym poście wyżej, tylko widocznie musisz nieco zwiększyć czas oczekiwania. Tylko pamiętaj, aby nie był to zbyt długi delay, gdyż jeżeli podczas niego serwer przestanie działać, to elytra nigdy nie zostanie wydropnięta.

Zrobiłem tak i teraz wtedy gdzie na filmiku wypada elytra to teraz jest tak samo tylko po czasie wypada elytra w tym miejscu gdzie na bossbarze smoka hp zejdzie całe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, NeverWrong_ napisał:

Zrobiłem tak i teraz wtedy gdzie na filmiku wypada elytra to teraz jest tak samo tylko po czasie wypada elytra w tym miejscu gdzie na bossbarze smoka hp zejdzie całe.

Cóż, można ewentualnie tak spróbować, ale raczej to nie zadziała, gdyż już wtedy go fizycznie nie będzie:

on death of ender dragon:
	wait 5 seconds
	drop 1 elytra at victim

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Cóż, można ewentualnie tak spróbować, ale raczej to nie zadziała, gdyż już wtedy go fizycznie nie będzie:

on death of ender dragon:
	wait 5 seconds
	drop 1 elytra at victim

 

Ustawiłem na 10 sekund i działa dzięk00wa a można jeszcze zrobić komendę na resetowanie lvl'a smoka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, NeverWrong_ napisał:

Ustawiłem na 10 sekund i działa dzięk00wa a można jeszcze zrobić komendę na resetowanie lvl'a smoka??

command /resetenderdragon:
	trigger:
		set {ender} to 1
		set {enderlvl} to 0
		send "&aZresetowales poziom smoka!" to sender

Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...