Misio12320 32 Opublikowano 2 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2020 Hej, witam. Napisałby mi ktoś pliska skrypt na śmierć? Potrzebowałbym to tak: jeżeli entity umiera w danym regionie to drop jest anulowany, jeżeli jest spoza tego regionu to drop działa normalnie . Najlepiej jakby było najmniej loop'ów. kerpson 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 WIZIBANG 27 Opublikowano 2 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2020 On death of entity: if region is "SS": Clear drops Nie wiem czy dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 2 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2020 Line 1: The death event only works for living entities (script.sk, line 1: On death of entity:') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 3 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2020 on death: if "%region at victim%" is not "jakisregion": stop cancel drops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 3 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2020 Can't understand this expression: region at victim (script.sk, line 2: if "%region at victim%" is not "jakisregion":') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 3 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2020 on death: set {_x::*} to regions at victim if {_x::*} is not set: stop if {_x::*} doesn't contain "nazwa_regionu": stop cancel drops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 3 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2020 4 godziny temu, bludis napisał: on death: set {_x::*} to regions at victim if {_x::*} is not set: stop if {_x::*} doesn't contain "nazwa_regionu": stop cancel drops on death: set {_x::*} to regions at victim broadcast "YES %{_x::*}%" if {_x::*} is not set: broadcast "its not set" if {_x::*} contains "dominikanie in world world" or "dominik in world world" or "dropside in world world" or "hopper in world world": cancel drops broadcast "YEP" regiony są wykrywane, ale nie wykrywa "contains" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 3 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2020 on death: if "%regions at victim%" contain "region": clear drops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 3 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2020 4 godziny temu, xAxee napisał: on death: if "%regions at victim%" contain "region": clear drops Spoiler A MÓGŁBYŚ TAK UŻYĆ SKRIPT PARSER??? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!: Can't understand this expression: regions at victim (script.sk, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!: if "%regions at victim%" contain "region":') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 3 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2020 Spoiler 4 minuty temu, Misio12320 napisał: A MÓGŁBYŚ TAK UŻYĆ SKRIPT PARSER??? na co jak od tego mam serwer dziwne przedtem ci działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2020 W dniu 3.06.2020 o 11:36, bludis napisał: on death: set {_x::*} to regions at victim bo w jego kodzie ^^^^ jest set. a u ciebie nie ma. do poniższej odpowiedzi | V 16 godzin temu, xAxee napisał: dziwne przedtem ci działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 4 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2020 2 minuty temu, Misio12320 napisał: bo w jego kodzie ^^^^ jest set. a u ciebie nie ma. do poniższej odpowiedzi | No ale to na jedno wychodzi on death: if victim is in region "region": clear drops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 4 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2020 19 godzin temu, Misio12320 napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość A MÓGŁBYŚ TAK UŻYĆ SKRIPT PARSER??? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!: Can't understand this expression: regions at victim (script.sk, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!: if "%regions at victim%" contain "region":') A mógłbyś tak użyć mózgu? Piszemy Ci darmowe skrypty i jeszcze liczysz na to, że będziemy je sprawdzać. Od czegoś chyba Ty jesteś. Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2020 (edytowane) W dniu 4.06.2020 o 13:57, xAxee napisał: No ale to na jedno wychodzi on death: if victim is in region "region": clear drops Zgłoszone to zostało na github Skript --> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Nie ma błędów i NIE DZIAŁA. EDIT: on death: set {_x::*} to regions at victim broadcast "YES %{_x::*}%" if {_x::*} is not set: broadcast "its not set" if {_x::*} contain "dropside": cancel drops broadcast "YEP" Nie ma błędów. I nie działa. Po prostu nie wykrywa "contain" oraz "is" Edytowane 5 czerwca 2020 przez Misio12320 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Misio12320 32
Hej, witam. Napisałby mi ktoś pliska skrypt na śmierć? Potrzebowałbym to tak: jeżeli entity umiera w danym regionie to drop jest anulowany, jeżeli jest spoza tego regionu to drop działa normalnie
.
Najlepiej jakby było najmniej loop'ów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.