Skocz do zawartości
  • 0

Gui


daniel1605
 Udostępnij

Pytanie

Siemka , mam taki skrypt 

on load:
    set {_id} to "&aGUI"
    new Inventory "%{_id}%";
    "%{_id}%".Inventory.setRow{3};
    "%{_id}%".Inventory.setItem{5, diamond named "&aSpawn"};
    "%{_id}%".Inventory.setCommand{5, ""};

command /gui:
    trigger:
        "&aGUI".Inventory.display{player};

 

i chce aby klikajac tego diamenta tepalo na spawn z efektem slepoty

Edytowane przez LjayPL789
bludis

Wstawiam w code.

Notatka dodana przez bludis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
{spawn::lok} = ""
command /gui:
trigger:
open chest with 1 rows named "GUI" to Player
format slot 5 of player with 1 of diamond named "Spawn" to Run [tepnijnaspawna %player]

command /ustawspawna:
trigger:
set {spawn::lok} to location of player
command /tepnijnaspawna <player>:
  trigger:
  apply blindness 5 to the argument for 5 seconds
  wait 5 second
  teleport argument to {spawn::lok}
  
  

Po 1. Trzeba wytabowac

Po 2 nie obiecuje, że działa bo pisane na telefonie. Sama komenda powinna działać, nie wiem jak z gui. Gdyby nie działało gui skorzystaj z tego poradnika: 

//Najpierw ustaw spawna /ustawspawna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
    {spawn::lok} = ""

command /gui:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "GUI" to Player
        format slot 5 of player with 1 of diamond named "Spawn" to Run [tepnijnaspawna %player]

command /ustawspawna:
    trigger:
        set {spawn::lok} to location of player
        
command /tepnijnaspawna <player>:
    trigger:
        apply blindness 5 to the argument for 5 seconds
        wait 5 second
        teleport argument to {spawn::lok}

@ByczekTV Wytarowałem twój kod

@daniel1605  A taki spróbuj 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /gui [<text>]:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&aGUI" to player
		set player's current inventory's slot 5 to diamond named "&aSpawn"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&aGUI":
		cancel event
		if clicked slot is 5:
			apply blindness 5 to player for 5 seconds
			set {_l} to location of player
			set {_time} to 5
			while {_time} > 0:
				if distance between {_l} and player's location <= 0.25:
					remove 1 from {_time}
					wait second
				else:
					send "&7Poruszyles sie!"
					remove blindness from player
					stop
			teleport player to player's world's spawn
			send "&7Teleportacja"

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

dobra sorka juz dziala @xAxee wiec dzk , mialbys moze skrypt na to ze podczas pvp gdy wyjdziesz za czerwona linie to nie mozesz wrocic na spawn?

 

 i jeszcze mimo ze jest wpisany diament na slocie 5 to jest na 6

Edytowane przez daniel1605
xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, daniel1605 napisał:

dobra sorka juz dziala @xAxee wiec dzk , mialbys moze skrypt na to ze podczas pvp gdy wyjdziesz za czerwona linie to nie mozesz wrocic na spawn?

Coś mam ale nie wiem czy oddam od tak. Zrób zlecenie i czekaj aż ktoś zrobi albo napisz na pw to możę sie dogadamy :D

 

Problem został rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...