Skocz do zawartości
  • 0

Disco Zbroja Policja


Timeq

Pytanie

Witam. Czy ktos mi przerobi kod na disco zbroje smooth tak aby zmienialo sie jak kolory policji? Probowalem... ale jak zrobilem to jak wlaczylem disco to mi sie wlaczyla na niebiesko i sie NIE zmieniala ... KODY:

Kod Zmieniania kolorow (NIE PATRZCIE NA GRAYSHADE :D):

 

public static int redSmooth = 255;
  public static int greenSmooth = 0;
  public static int blueSmooth = 0;
  
  public static int grayShade = 0;
  public static int grayShadeCycle = 0;

  
  public static void start() { Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask((Plugin)MCKDisco.getInst(), new Runnable()
        {
          public void run()
          {
            if (ColorScheduler.redSmooth > 0 && ColorScheduler.blueSmooth == 0) {
              ColorScheduler.redSmooth -= 3;
              ColorScheduler.greenSmooth += 3;
            } 
            if (ColorScheduler.greenSmooth > 0 && ColorScheduler.redSmooth == 0) {
              ColorScheduler.greenSmooth -= 3;
              ColorScheduler.blueSmooth += 3;
            } 
            if (ColorScheduler.blueSmooth > 0 && ColorScheduler.greenSmooth == 0) {
              ColorScheduler.redSmooth += 3;
              ColorScheduler.blueSmooth -= 3;
            } 

            
            if (ColorScheduler.grayShadeCycle == 0) {
              ColorScheduler.grayShade += 3;
            }
            if (ColorScheduler.grayShade >= 255) {
              ColorScheduler.grayShadeCycle = 1;
            }
            
            if (ColorScheduler.grayShadeCycle == 1) {
              ColorScheduler.grayShade -= 3;
            }
            if (ColorScheduler.grayShade == 0)
              ColorScheduler.grayShadeCycle = 0; 
          }
        },  0L, 2L); }
}
A TO KOD NA USTAWIENIE DISCO ZBROI:



if (discoType == DiscoType.SMOOTH)
                  try {
                    eq.setPlayerSlot(player, 5, Util.createColorArmor(new ItemStack(Material.LEATHER_HELMET), Color.fromRGB(ColorScheduler.redSmooth, ColorScheduler.greenSmooth, ColorScheduler.blueSmooth)));
                    eq.setPlayerSlot(player, 4, Util.createColorArmor(new ItemStack(Material.LEATHER_CHESTPLATE), Color.fromRGB(ColorScheduler.redSmooth, ColorScheduler.greenSmooth, ColorScheduler.blueSmooth)));
                    eq.setPlayerSlot(player, 3, Util.createColorArmor(new ItemStack(Material.LEATHER_LEGGINGS), Color.fromRGB(ColorScheduler.redSmooth, ColorScheduler.greenSmooth, ColorScheduler.blueSmooth)));
                    eq.setPlayerSlot(player, 2, Util.createColorArmor(new ItemStack(Material.LEATHER_BOOTS), Color.fromRGB(ColorScheduler.redSmooth, ColorScheduler.greenSmooth, ColorScheduler.blueSmooth))); continue;
                  } catch (ClassNotFoundException e) {
                    e.printStackTrace(); continue;
                  } catch (NoSuchMethodException e) {
                    e.printStackTrace(); continue;
                  } catch (InvocationTargetException e) {
                    e.printStackTrace(); continue;
                  } catch (IllegalAccessException e) {
                    e.printStackTrace(); continue;
                  } catch (InstantiationException e) {
                    e.printStackTrace(); continue;
                  } catch (NoSuchFieldException e) {
                    e.printStackTrace(); continue;
                  }

 

Edytowane przez HeezQ
HeezQ

Wstawiam w code

Notatka dodana przez HeezQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jako autor tego kodu podrzucam cały kod, może się przyda: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Ogólnie to ten kod mi wygląda jakoś dziwnie, wziąłeś go na pewno z githuba czy z dekompilatora?

Kiedyś przepiszę ten plugin i zrobię go lepiej gdyby ktoś miał się przyczepić do tego kodu

Edit: Nudziło mi się i posprzątałem odrobinę w kodzie i dodałem tryb policji

Edytowane przez Peridot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...