Skocz do zawartości

Zarządzanie uprawnieniami.


Norbi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

System uprawnień
W tym poradniku pokażę wam jak zrobić zarządzanie uprawnieniami.
Jest to jedna z funkcji pluginu SkQuery

Dołączona grafika

Włączenie tej opcji

Aby ta opcja działała, musimy w skrypcie wstawić to:

script options:	$ use permissions

Dołączona grafika

Dodawanie uprawnień

1. Schemat:

add %string% to %player%'s permissions

2. Użycie:

add "nBase.ping" to player's permissions

Dołączona grafika

Zabieranie uprawnień

1. Schemat:

remove %string% from %player%'s permissions

2. Użycie:

remove "nBase.ping" from player's permissions

Dołączona grafika

Lista uprawnień

1. Schemat:

%player%'s permissions

2. Użycie:

player's permissions

Dołączona grafika

Informacje

 

Gdy serwer zostanie przeładowany lub wyłączony automatycznie zabiera uprawnienia z skQuery wszystkim graczom.
Aby temu zapobiec najlepiej jest dodawać każde uprawnienie do listy. A przy wchodzeniu odczytywać te uprawnienia z listy i je dodawać.

W ten sposób możemy zastąpić nasz plugin od uprawnień uprawnieniami z SkQuery

Dołączona grafika

Przykładowy kod

script options:
	$ use permissions
command /uprawnienia [<player>] [<text="brak">] [<text>]:
	trigger:
		if player is op:
			if arg 2 is not "add" or "remove" or "list":
				send "&a[Uprawnienia] &7Uzyj: &6/uprawnienia <gracz> <add|remove|list> <uprawnienie>"
			else:
				if arg 2 is "add":
					if arg 3 is not set:
						send "&a[Uprawnienia] &7Uzyj: &6/uprawnienia %arg 1% add <uprawnienie>"
					else:
						add arg 3 to {uprawnienia::%arg 1%::*}
						add arg 3 to arg 1's permissions
						send "&a[Uprawnienia] &7Dodano uprawnienie: &6%arg 3% &7do uprawnien gracza: &6%arg 1%&7."
				if arg 2 is "remove":
					if arg 3 is not set:
						send "&a[Uprawnienia] &7Uzyj: &6/uprawnienia %arg 1% remove <uprawnienie>"
					else:
						remove arg 3 from {uprawnienia::%arg 1%::*}
						remove arg 3 from arg 1's permissions
						send "&a[Uprawnienia] &7Usunieto uprawnienie: &6%arg 3% &7z uprawnien gracza: &6%arg 1%&7."
				if arg 2 is "list":	
					send "&a[Uprawnienia] &7Lista uprawnien gracza: &6%arg 1% &7to:"
					send "&c%arg 1's permissions%"
			else:
				send "&c[Uprawnienia] &7Nie jestes OPem."
on join:
	if {uprawnienia::%player%::*} is set:
		loop {uprawnienia::%player%::*}:
			add loop-value to player's permissions

To już koniec poradnika!
Jeżeli poradnik się spodobał, nie zapomnij go ocenić.
Pozdrawiam Norbi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie wypisałeś tu tylko elementy i każdy opisałeś dwoma słowami. Nie wytłumaczyłeś jak można tego używać. Nie wspomniałeś, że działa to jak plugin na uprawnienia więc używając tej funkcji nie potrzebujemy takowego.

Tak trochę nie za bardzo jest to poradnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie wypisałeś tu tylko elementy i każdy opisałeś dwoma słowami. Nie wytłumaczyłeś jak można tego używać. Nie wspomniałeś, że działa to jak plugin na uprawnienia więc używając tej funkcji nie potrzebujemy takowego.

Tak trochę nie za bardzo jest to poradnik.

Zaraz poprawię.

Ja nie rozumiem, czego w tym poradniku brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumiem, czego w tym poradniku brakuje.

W zasadzie nic nie wytłumaczyłeś tylko krótko opisałeś elementy (dwoma słowami każdy).

Tak jak napisałem wyżej nie wytłumaczyłeś nawet na jakiej zasadzie to działa.

Przydałoby się też opisać jak używać tego zamiast pluginu na uprawnienia, bo dodawanie komendą po każdym restarcie/reloadzie serwera każdemu graczowi pojedynczo wszystkich uprawnień raczej nie jest zbyt wygodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Tam gdzie masz %player% przedstaw kilka możliwości(bo później otrzymamy skrypty z player w 'on death' czy 'on damage'

 

np. player/victim/attacker's permissions, itd.

 

Dodatkowo Pirat ma rację; nic nie opisałeś(mógłbyś wyjaśnić jak można zrobić system permisji bez pluginu na permisje, np.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...