Cześć
Mam mały problem, bo chcę zrobić coś w stylu, że jak gracz umiera to nie wpadają z niego przedmioty, a tworzy się skrzynka w niej lądują przedmioty. Problem jest taki, że skrzynka ma 27 slotów, a gracz może mieć na sobie o 14 więcej (9 slotów na przedmioty, tarcza i zbroja).
Chciałbym bym po śmierci przedmioty lądowały w skrzyni, a jak się nie mieszczą to wypadały by na miejscu tej skrzynki. Zrobiłem coś takie i pojawia się skrzynka, ale itemki się nie przenoszą.
on damage:
if victim is player:
if damage >= victim's health:
set {_x} to location of block at location of victim
set block at location of {_x} to chest
set {_x} to block at {_x}
loop all items in victim's inventory:
add loop-item to {items:%victim%::*}
loop all items in {items:%victim%::*}:
set {treasureblock} to block at {_x}
if {treasureblock} can hold loop-item:
add loop-item to {treasureblock}'s inventory
else:
drop loop-item at {_x}
cancel event
Pytanie
uiuin 10
Cześć
Mam mały problem, bo chcę zrobić coś w stylu, że jak gracz umiera to nie wpadają z niego przedmioty, a tworzy się skrzynka w niej lądują przedmioty. Problem jest taki, że skrzynka ma 27 slotów, a gracz może mieć na sobie o 14 więcej (9 slotów na przedmioty, tarcza i zbroja).
Chciałbym bym po śmierci przedmioty lądowały w skrzyni, a jak się nie mieszczą to wypadały by na miejscu tej skrzynki. Zrobiłem coś takie i pojawia się skrzynka, ale itemki się nie przenoszą.
on damage: if victim is player: if damage >= victim's health: set {_x} to location of block at location of victim set block at location of {_x} to chest set {_x} to block at {_x} loop all items in victim's inventory: add loop-item to {items:%victim%::*} loop all items in {items:%victim%::*}: set {treasureblock} to block at {_x} if {treasureblock} can hold loop-item: add loop-item to {treasureblock}'s inventory else: drop loop-item at {_x} cancel event
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi