Skocz do zawartości

paweU

VIP
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O paweU

  • Tytuł
    Początkujący II
  • Urodziny 11.04.2002 (17.770677889 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Nick w MC
    paweUdev

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No, ale gracz dostaje tylko jeden sejf, przy pierwszym dolaczeniu. Potem to juz w jego interesie jest ile przejmie sejfów
  2. Cześć, przygotowałem dla Was całkowicie darmowy plugin wprowadzający na serwer system sejfów Komendy: * /sejf sejf <nick> <ilość> - nadaje konkretnemu graczowi konkretną ilość sejfów * /sejf sejf all <ilość> - nadaje wszystkim graczom konkretną ilość sejfów * /sejf lom <nick> <ilość> - nadaje konkretnemu graczowi konkretną ilość łomów * /sejf lom all <ilość> - nadaje wszystkim graczom konkretną ilość łomów * /opis <opis> - nadaje na sejf podany opis (od 2 do 16 znaków) Permisje: * safes.cmd.lore - dostęp do komendy /opis * safes.cmd.admin - dostęp do komendy /sejf Konfiguracja: mysql: host: 'host' port: 3306 database: 'dbname' username: 'username' password: 'password' messages: safeCommandUsage: '&4&lBlad: &cPoprawne uzycie: &6/sejf <sejf/lom> <nick/all> <ilosc>' loreCommandUsage: '&4&lBlad: &cPoprawne uzycie: &6/opis <tresc>' integerError: '&4&lBlad: &cPodana wartosc nie jest liczba!' playerError: '&4&lBlad: &cPodany gracz jest &4offline' firstJoinMessage: '&8%> &7Wszedles &cpierwszy &7raz na serwer i otrzymales &6sejf&7!' givenSafeMessageForOnlinePlayers: '&8%> &7Dales wszystkim graczom &cx{amount} &7sejfow' givenCrowbarMessageForOnlinePlayers: '&8%> &7Dales wszystkim graczom &cx{amount} &7lomow' givenSafeMessageForSpecificPlayer: '&8%> &7Dales graczowi &6{player} &cx{amount} &7sejfow' givenCrowbarMessageForSpecificPlayer: '&8%> &7Dales graczowi &6{player} &cx{amount} &7lomow' tookOverTheSafe: '&8%> &7Pomyslnie przejales sejf gracza &6{player}' youAreOwnerError: '&4&lBlad: &cNie mozesz przejac swojego sejfu!' youAreNotTheOwnerError: '&4&lBlad: &cTen sejf nie nalezy do Ciebie!' isNotSafeItem: '&4&lBlad: &cPrzedmiot w rece nie jest sejfem!' loreChangeMessage: '&8%> &7Pomyslnie zmieniles opis sejfu na &6{lore}' loreLengthError: '&4&lBlad: &cOpis moze miec od &62 &cdo &616 &cznakow' items: safe: name: '&cSejf id: &6{id}' lore: - ' ' - '&8%O &7Wlasciciel: &6{owner}' - ' ' - '&8%O &7Opis: &c{lore}' - ' ' crowbar: name: '&c&lLOM' lore: - ' ' - '&8%> &7Kliknij &6&lLPM &7aby przechwycic sejf!' - ' ' values: firstJoinSafeAmount: 1 safeSize: 54 Plugin przechowuje wszystko w bazie danych MySQL. * Link do prezentacji pluginu: kliknij * Link do pobrania: kliknij * Skan: kliknij *Kod źródłowy: kliknij Zapraszam do pobierania
  3. Nie chciało mi się i nie umiałem, na tym zostańmy
  4. To w końcu mi się nie chciało czy nie umiałem? Gubisz się troszkę Mówię jak było, dostałem telefon i musiałem pilnie gdzieś jechać. Zwrot pieniędzy dostałeś bez własnej inicjatywy. Nie będę z Toba dalej dyskutował więc możesz sobie odpuścić pisanie już czegokolwiek w tym temacie
  5. "po prostu mi coś wypadło", nie mialem zaplanowane
  6. Ile razy mam tłumaczyć, że nie jestem Pikuuu? Błagam litości To, że ktoś udostępnia np. na fb post, że dany przedmiot jest na sprzedaż to nie znaczy ze osoba udostepniajaca jest sprzedawcą "Prawda jest taka, że po prostu nie umie. " - nie, prawda jest taka, że po prostu mi coś wypadło, zwrot pieniążków otrzymałeś od razu, nie musiałeś się o niego prosić, a pluginu oczekiwałeś na 10.01.2020, czyli na dzień w którym akurat musiałem załatwić coś pilnego. Stwierdziłem, że zwrot pieniążków będzie jak najbardziej okej i na tym się skończy.
  7. Popraw sobie swój kod na ten: public void onJoin(PlayerJoinEvent e) { new BukkitRunnable() { public void run() { Player p = e.getPlayer(); OfflinePlayer p2 = (OfflinePlayer) p; setPlayerLoggedVar(p2, false); if (getPlayerPassword(p2.getUniqueId()).isEmpty()) { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToRegister"))); } else { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToLogin"))); } } }.runTaskLater(plugin, 20L); }
  8. zrób sobie: public static HashMap<UUID, String> haslo = new HashMap<UUID, String>(); i wtedy: public String getPlayerPassword(OfflinePlayer p) { if (haslo.get(p.getUniqueId()) != null) { return haslo.get(p.getUniqueId()); } else { return ""; } }
  9. 1. Masz, poprawiłem Tobie public void onJoin(PlayerJoinEvent e) { new BukkitRunnable() { public void run() { Player p = e.getPlayer(); OfflinePlayer p2 = (OfflinePlayer) p; setPlayerLoggedVar(p2, false); if (getPlayerPassword(p2).equals("")) { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToRegister"))); } else { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToLogin"))); } } }.runTaskLater(plugin, 20L); } 2. Pokaż mapę "haslo"
×