Skocz do zawartości

San4dY

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana San4dY w dniu 28 grudnia 2019

Użytkownicy przyznają San4dY punkty reputacji!

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    San4dY

Metody kontaktu

  • Discord
    San4dY#9327

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia San4dY

  1. San4dY

    Generator jak na bedwarsach

    tak, możesz dać też wait 2 minutes
  2. San4dY

    PremiumCoins

    ale w sensie nie działa bo faktycznie nie działa czy wyświetla ci, że ty otrzymałeś coinsy, bo jak tak to tutaj: send "&e> &7Dodano &e%arg-2% &7premiumcoins &e%player%" tez musisz zmienić %player% na %arg-1%
  3. San4dY

    PremiumCoins

    jak masz add arg-2 to {premiumcoins.%player%} zamień na add arg-2 to {premiumcoins.%arg-1%} powinno zadziałać
  4. San4dY

    Generator jak na bedwarsach

    Możesz spróbować tym, ale nie jestem pewien jak z jego optymalizacją, bo jestem słaby w te rzeczy i dużo ich może lagować.
  5. San4dY

    Komendy

    ahh.. my bad XD nie doczytałem, spróbuj w ten sposób: command /mobspawn [<text=zombie>]: trigger: set {entity} to arg-1 parsed as entity type spawn {entity} at player's location
  6. San4dY

    Komendy

    @_MicX_ po co ci ten argument, skoro i tak summonujesz zombie?
  7. San4dY

    Komendy

    @Unlucky Gumi zamiast on commmand daj command "/mobspawn":
  8. San4dY

    Komenda Dzień, Noc

    Spróbuj teraz:
  9. @Mandziiiik tylko pamiętaj ze to dziala tylko na stone, nie na cobble'a czy np. andesite to po pierwsze Po drugie, to przypisujesz {co::%player%} = "&2Wlaczony" np w evencie on join:? I właśnie jak dajesz variables'y to lepiej > dać 0, 1, 2 kiedy masz więcej niż 2 warunki, >włącz/wyłącz: to true/false kiedy masz dokładnie 2 warunki np.: on join: set {co::%player%} to true
  10. Spróbuj tak: on death of player: set {_drops::*} to drops clear drops set block at victim to chest loop {_drops::*}: if player's inventory is not empty: if (inventory of block at victim) can hold loop-value: add loop-value to (inventory of block at victim) else: drop {_drops::*} else: stop
  11. San4dY

    Komenda Dzień, Noc

    Powinno działać, jak będą problemy pisz
  12. Tak jak @up a jak chcesz żeby np w środku był tylko jeden klikalny wyraz: send "Aby uzyskac pomoc <run command:/help>tuaj<reset>klinkij" to player
  13. Spróbuj: on break: if event-block is stone: if player's tool is not enchanted with silk touch: if {co::%player%} is "&2Wlaczony": cancel event delete event-block give cobblestone to player damage player's tool by 1 Powinno dzialac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...