Skocz do zawartości

Regulaminy - konsultacje społeczne


Libter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

Gracze mogą zawierać między sobą umowy celem transferu majątku, jednak zakres ich egzekwowania nie może przekraczać kosztów poniesionych przez strony.

Proponuję zmienić na:

Cytat

W przypadku niewspółmierności zasad umowy transferu między graczami, serwer nie zajmuje się egzekwowaniem takiej umowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Libter napisał:

@JanekJaran ale serwer zawsze egzekwuje tylko w granicach poniesionych kosztów, Twój zapis zmienia zupełnie przesłanie i wprowadza ciężką do określenia przesłankę "niewspółmierności". 

Zapis zaproponowany przez Ciebie nie jest łatwy do zrozumienia. Mógłbyś podać więcej przykładów zastosowania, niż ten, który dałeś na discordzie?

Cytat

Gracze mogą zawierać między sobą umowy celem transferu majątku, jednak zakres ich egzekwowania nie może przekraczać kosztów poniesionych przez strony.

Co do przesłanki - niewspółmierności - będzie ona przedmiotem oceny sądu zostawiając pole do manewru tego organu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, JanekJaran napisał:

Zapis zaproponowany przez Ciebie nie jest łatwy do zrozumienia.

Chodzi zwyczajnie o to, że nie można (sądownie) wyegzekwować więcej niż samemu się wydało (zarówno majątku jak i czasu, dojazdu, itd.) w ramach umowy - tylko tyle i aż tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Korzystania z błędów serwera lub gry w celach innych niż poinformowanie właściciela serwera.

I teraz mamy trudne pojęcie błędu - jakie mechaniki gry/serwera będą uważane za błędy, przydałaby się z grubsza definicja.

Np. Duplikowanie torów jest potocznie uważane za błąd, ale ściślej rzecz biorąc to po prostu zwyczajna mechanika gry.
 

Cytat

Tworzenia urządzeń służących pozostaniu w grze pomimo nieobecności gracza.

Nie chodzi tylko o chunkloadery, prawda? Jeśli chodzi też o urządzenia zapobiegające wyrzuceniu postaci za afk, może warto by było to uściślić. ;)

To takie moje przyczepienia się, może okażą się przydatne. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Whitehead napisał:

I teraz mamy trudne pojęcie błędu - jakie mechaniki gry/serwera będą uważane za błędy, przydałaby się z grubsza definicja.

Np. Duplikowanie torów jest potocznie uważane za błąd, ale ściślej rzecz biorąc to po prostu zwyczajna mechanika gry.

Błąd - coś działa niezgodnie z założeniami autorów.

Niestety nie da się tego zdefiniować inaczej niż przez zdrowy rozsądek, bo katalog błędów jest z reguły otwarty - zawsze mogą pojawić się nowe i dopiero decyzja autora jest decydująca tak naprawdę. Dlatego zawsze lepiej na wszelki wypadek po prostu mnie poinformować ;)

Duplikowanie torów jest błędem - żadne zgłoszenie tego błędu na stronie bugs.mojang.com nie otrzymało statusu "works as intended". 

3 godziny temu, Whitehead napisał:

Nie chodzi tylko o chunkloadery, prawda? Jeśli chodzi też o urządzenia zapobiegające wyrzuceniu postaci za afk, może warto by było to uściślić. ;)

Czy dopisanie "pozostaniu postaci w grze" wystarczy? Chodzi głównie o urządzenia do AFK, chunk loadery to swoją drogą :thinkcom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Briks zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...