Skocz do zawartości

RMarry


CountingDogs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

RMarry
Witajcie! Jest to skrypt na "ślub" w naszym Minecraft, oczywiście skrypt jest:
1. Robiony pod tryb: Creative, Real Life, pod inne tryby raczej się nie nada.
2. Trochę jest on robiony 4Fun, gdyż tego typu skryptów nie widziałem jeszcze, lub w innej formie np. "Skrypt na płeć"

Komendy
- /marry - otwiera GUI komend/wykonań.
Cechy skryptu
- Konfiguracja w plikach YML
Kod
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


Jeżeli jest błąd/coś nie działa to opiszcie to tu, być może nie wkleiłem wszystkiego z Notepad++ na codeskript'a i wyszło jak zwykle...

Edytowane przez CountingDogs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Coś takiego nie będzie działać. 

send "%{OzenZapro}%" to %arg 2%

- Niepotrzebne sprawdzanie i tworzenie folderu. (tak samo tworzenie pliku). 

    if folder "plugins/RMarry" doesn't exists:
        create folder "plugins/RMarry"

- Dodaj jakąś wiadomość gdy arg 2 nie będzie ustawiony. 

- Starczy raz ustawić nick gracza a nie ciągle w on chat. 

- Dlaczego w on inventory click anulujesz event 3 razy zamiast raz odrazu po ifie. 

- Nigdzie nie masz zapraszania do ślubu ani ustawiania zmiennej więc jak taki ślub wziąć.

- Wiadomości w yml nie da się zmienić ponieważ zapisują się one tylko raz do zmiennej.

- Po co osobny config dla jednej opcji której zmiana nic nie wniesie. Jeden config.yml by wystarczył.

- Dodaj informacje o dodatkach. 

- Zależnie od wersji skQuery config stworzy się albo w folderze z pluginami albo w folderze scripts stworzy folder plugins/RMarry w którym dopiero będzie twój plik. 

+ Za loopa i set player's current... 

 

Nie traktuj tego jako krytykę tylko wskazanie mniejszych i większych błędów do poprawy. 

Spoiler

No i też napisałem to a potem ogarnąłem że to dział nauka i mi się nie chciało zmieniać. 

Spoiler

@TakiJakTy

Skript - plugin

Skrypt - skrypt

Więc nie "kod skriptu" tylko "kod skryptu" ;)

sorki ale za bardzo oczy bolą xD

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem CI szczerze że z set slot zaczynam dopiero loop'owanie.
 

Cytat

Więc nie "kod skriptu" tylko "kod skryptu"

Tylko że napisałem samo "Kod"

Jako krytyki tego nie traktuje i nie zamierzam, set slot dopiero zaczynam, więc musiałbym kilka skryptów z nim zrobić żeby dobrze go używać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, CountingDogs napisał:

Tylko że napisałem samo "Kod"

to nie było do ciebie tylko do moda który dał ci notke. Ale widze że już jej nie ma :D

set slot dobrze użyłeś.
popraw te błędy bo obecnie skrypt nie będzie działać

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrypt jest, ma jakieś proste opcje i tyle z tego.
Patrząc na forum widzę, że dajesz sporo prostych skryptów które "wspierasz" przez jakiś czas.

Nie lepiej odpuścić wrzucanie i robienie takie śmieciowych skryptów? Zamiast dawać skrypt w wersji 0.0.0.0.0.0.0.0.1 wczesna alfa który po 4 aktualizacjach zacznie coś robić więcej, może będzie lepiej jak zrobisz jeden większy lub przynajmniej wrzucisz jakiś skończony skrypt? Nikt Ci nie narzuca takich rzeczy jak yml czy gui. Zrób skrypt co będzie robić coś sensownego i połącz to z gui. Dopiero potem jak zobaczysz, że to co zrobiłeś ma sens to opublikuj pod wersją 1.0, popraw błędy jak będą czyli wersja np. 1.1 i w między czasie możesz dorabiać wsparcie dla yml. Ja przynajmniej tak robię. Zamysł co ma robić skrypt -> tworzenie funkcji -> sprawdzanie funkcji na zmiennych/komendach/wartościach ustalonych z góry -> yml. Przy tym mogę zapytać się 1000 razy jak coś zrobić, bo od tego jest forum. Jeśli masz dobry pomysł to zrobisz nawet skrypt na drop który spodoba się ludziom mimo, że było tego duuużo. 

Jeszcze jedna sprawa. To wsparcie dla skryptów które robisz jest mocno naciąganie. Wypuszczasz wersję które ma mało opcji i dodajesz je potem jako "nowości".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...