Skocz do zawartości

MrJuliusz

Użytkownik
  • Zawartość

    324
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MrJuliusz w dniu 7 września 2018

Użytkownicy przyznają MrJuliusz punkty reputacji!

1 obserwujący

O MrJuliusz

  • Tytuł
    Wyjadacz I
  • Urodziny 26.11.1999 (19.639139950 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    MrJuliusz

Ostatnie wizyty

1 145 wyświetleń profilu
  1. Jeżeli wyskakują tobie takie błędy to znak że coś jest nie tak z głownym Skriptem.
  2. MrJuliusz

    Json message

    To nie addon a skrypt chyba najlepszy. https://www.spigotmc.org/resources/json-sk.8851/
  3. on left click on wood: cancel event if meta data value "block-hp" of clicked block is not set: set meta data value "block-hp" of clicked block to 10 if meta data value "block_damage_cd" of player is not set: set {_now} to convert date now to unix date set meta data value "block_damage_cd" of player to {_now} set {_hp} to meta data value "block-hp" of clicked block set {_czas_gracz} to meta data value "block_damage_cd" of player set {_czas_gracz} to {_czas_gracz} parsed as number set {_aktualny_czas} to convert date now to unix date set {_aktualny_czas} to {_aktualny_czas} parsed as number if {_aktualny_czas} is bigger than {_czas_gracz} if {_hp} is bigger or equal to 1: remove 1 from {_hp} show an actionbar from "HP: %{_hp}%/10" to player set meta data value "block-hp" of clicked block to {_hp} set {_now} to now add 2 seconds to {_now} set {_now} to convert date {_now} to unix date set break stage animation of clicked block to {_hp} if {_hp} is 0: set clicked block to air Nie wiem czy działa musisz sprawdzić, no ale masz mniej więcej jak skrypt miałby wyglądać.
  4. MrJuliusz

    hLIFE - skrypt na system żyć

    A co jeżeli takowa osoba która wysyła serca do innego gracza jest po zjedzeniu koxa? W takim statnie gracz ma więcej serc.
  5. A czy jest coś takiego jak "player's group"? EDIT: Własnie przejrzałem skUnity oraz SkriptHub i nie ma takiego wyrażenia "player's group" EDIT #2 Możesz wykonać taki efekt przy stworzeniu permisji np "chat.gracz" i potem przerabiasz skrypt: if player has permission "chat.gracz": broadcast " &7[%{klasa.%player%}%&7] &8[&a%{lvl.%player%}%&8] &3%player%&7 &8» &7%message%"
  6. MrJuliusz

    GUI / Config.YML

    loop x times: if yaml value "Gracz.Gui.Item.%loop-value%.Id" from "plugins/Skript/DropSkiSky/config.yml" isn't set: set yaml value "Gracz.Gui.Item.%loop-value%.Id" from "plugins/Skript/DropSkiSky/config.yml" to "diamond" set {gr.gui.item.%loop-value%.id} to yaml value "Gracz.Gui.Item.%loop-value%.Id" from "plugins/Skript/DropSkiSky/config.yml"
  7. MrJuliusz

    Efekt podczas kucania

    ... Kto używa 1.5.2
  8. MrJuliusz

    Efekt podczas kucania

    Już działa(nie mam odpalonego serwera żeby sprawdzać). No ale po treści błędów powinieneś być wstanie to zmienić.
  9. MrJuliusz

    Efekt podczas kucania

    on sneak toggle: if {sneak::%player%} is not true: set {sneak::%player%} to true every 1 seconds: loop all players: if {sneak::%loop-player%} is true: if loop-player is sneaking: apply regeneration of tier 1 to player for 1 seconds else: set {sneak::%loop-player%} to false remove effect regeneration from player
  10. MrJuliusz

    Efekt podczas kucania

    on sneak toggle: if {sneak::%player%} is not true: set {sneak::%player%} to true every 1 seconds: if {sneak::%player%} is true: if player is sneaking: apply regeneration of tier 1 to player for 1 seconds else: set {sneak::%player%} to false remove effect regeneration from player Nie wpisał mi się ":" wystarczy też czytać błędy
  11. MrJuliusz

    Efekt podczas kucania

    To może pokażesz twoje errory.
  12. O boże, nie dawaj mi siły bo zaraz coś rozwale... Mogłeś się postarać, sloany BEZ LAGÓW, AKTYWNA ADAMINISTACJA, EVENTY, OD GRACZY DLA GRACZY to widziałem 100 razy. I ludzie dalaczego robicie serwery easyhc,mediumhc,hardhc ect. takowe serwery są już prz***ane w każy otwór i na każdy sposób. Nie ma screenów, żadnych unikalnych mechanik(Jeżeli można jeszcze coś dodać do tematu) ja napewno nie odwiędze serewera. Ocena: 0/10
  13. MrJuliusz

    Efekt podczas kucania

    @ivall To powinno działać on sneak toggle: if {sneak::%player%} is not true set {sneak::%player%} to true every 1 seconds: if {sneak::%player%} is true: if player is sneaking: apply regeneration of tier 1 to player for 1 seconds else: set {sneak::%player%} to false remove effect regeneration from player
  14. MrJuliusz

    Efekt podczas kucania

    on sneak toggle: while player is sneaking: wait 1 tick //code else: remove effect invisibility from player remove effect regeneration from player
×