Skocz do zawartości
  • 0
TermitCG

Usuwanie wcześniej wyznaczonych bloków.

Pytanie

Użytkownik

Witam.

Robię prawie automatyczny OX i mam pewien problem.

Potrzebuje ustawiania Jakimś blokiem miejsc gdzie jest tak lub nie, a następnie te miejsca mają być wypełniane powietrzem po wpisaniu komendy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
on left click with iron shovel:
    if player has permission "admin.we":
        set {oxtrue1} to targeted block's coordinates parsed as string
send "zaznaczono pierwszy punkt OX true"
on right click with iron shovel:
    if player has permission "admin.we":
        set {oxtrue2} to targeted block's coordinates parsed as string
        send "zaznaczono drugi punkt OX true"

on left click with iron hoe:
    if player has permission "admin.we":
        set {oxfalse1} to targeted block's coordinates parsed as string
send "zaznaczono pierwszy punkt OX false"
on right click with iron shovel:
    if player has permission "admin.we":
        set {oxfalse2} to targeted block's coordinates parsed as string
        send "zaznaczono drugi punkt OX false"

command /ox [<text>]:
    permission: admin.ox
    trigger:
        if {oxtrueset} is not set:
            set {oxtrueset} to false
        if {oxfalseset} is not set:
            set {oxfalseset} to false
        if arg 1 is "true":
            loop all blocks between {oxtrue1} and {oxtrue2}:
                if {oxtrueset} is false:
                    set loop-block to air
                    set {oxtrueset} to true
                else:
                    set loop-block to green wool
                    set {oxtrueset} to false
        else:
            loop all blocks between {oxfalse1} and {oxfalse2}:
                if {oxfalseset} is false:
                    set loop-block to air
                    set {oxfalseset} to true
                else:
                    set loop-block to red wool
                    set {oxfalseset} to false

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość i zarejestrować się później. Jeżeli masz już konto, zaloguj się, aby dodać zawartość za jego pomocą.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×