Axiorek 1 Opublikowano 17 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2019 Witam, czy jest ktoś kto by mógł napisać skrypt na /schowek? Natomiast będzie można w nim schować - max 16 pereł - max 64 złote jabłka - max 16 złote jabłka (KOXY) Proszę aby pusta przestrzeń w GUI była uzupełniona czarnym szkłem (ID160:15), oraz nazwane "&8Puste pole" Z góry dziękuje, oraz pozdrawiam czytających. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 17 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2019 #00|01|02|03|04|05|06|07|08| #09|10|11|12|13|14|15|16|17| on load: Set {Limit::Koxy} to 16 Set {Limit::Refy} to 64 Set {Limit::Perly} to 16 Set {Item::Koxy} to enchanted Golden Apple Set {Item::Refy} to golden apple Set {Item::Perly} to ender pearl Function addSchowek(p: Player, t: text): If ({Schowek::%{_p}%::%{_t}%}+1) <= {Limit::%{_t}%}: If {_p} has {Item::%{_t}%}: Remove {Item::%{_t}%} from player Add 1 to {Schowek::%{_p}%::%{_t}%} Function removeSchowek(p: Player, t: text): If {Schowek::%{_p}%::%{_t}%} >= 1: Remove 1 from {Schowek::%{_p}%::%{_t}%} Add 1 {Item::%{_t}%} to player Command /schowek [<text>]: Trigger: Open chest with 2 rows named "&6Schowek" to player Loop 18 times: format a gui slot ((loop-number) - 1) of player with black Gray pane named "Puste pole" to close format a gui slot 2 of player with {Item::Koxy} named "Dodaj koxy" to run addSchowek(player, "Koxy") format a gui slot 4 of player with {Item::Perly} named "Dodaj perły" to run addSchowek(player, "Perly") format a gui slot 6 of player with {Item::Refy} named "Dodaj Refy" to run addSchowek(player, "Refy") format a gui slot 11 of player with {Item::Koxy} named "Odbierz Koxy" to run removeSchowek(player, "Koxy") format a gui slot 13 of player with {Item::Perly} named "Odbierz Perly" to run removeSchowek(player, "Perly") format a gui slot 15 of player with {Item::Refy} named "Odbierz Refy" to run removeSchowek(player, "Refy") Szczerze nie mam pojęcia czy będzie dzialac bo napisałem to na telefonie. jaku49 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 17 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2019 (edytowane) Testowane na PaperSpigot 1.14.4 git-Paper-167, Skript 2.4-beta5, SkQuery 4.1.1, SkRayFall 1.9.17 Edytowane 17 sierpnia 2019 przez Shooterowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Axiorek 1 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2019 17 godzin temu, Shooterowy napisał: Testowane na PaperSpigot 1.14.4 git-Paper-167, Skript 2.4-beta5, SkQuery 4.1.1, SkRayFall 1.9.17 Jakieś dodatkowe skrypty trzeba? np. WildScript itd? Zaraz sprawdze czy dziala i edytuje post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 krytyYT 37 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2019 13 minut temu, Axiorek napisał: Jakieś dodatkowe skrypty trzeba? np. WildScript itd? Zaraz sprawdze czy dziala i edytuje post napisał ci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Axiorek 1
Witam, czy jest ktoś kto by mógł napisać skrypt na /schowek?
Natomiast będzie można w nim schować - max 16 pereł - max 64 złote jabłka - max 16 złote jabłka (KOXY)
Proszę aby pusta przestrzeń w GUI była uzupełniona czarnym szkłem (ID160:15), oraz nazwane "&8Puste pole"
Z góry dziękuje, oraz pozdrawiam czytających.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.