Skocz do zawartości

Axiorek

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Axiorek

Ostatnie wizyty

847 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Axiorek

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

1

Reputacja

  1. command /bladrozwiazany [<text>]: trigger: loop {bledy::*}: loop loop-index: remove %arg 1% from {bledy:**} Nie wiem co jest nie tak, proszę o poprawienie chodzi o to że chcę żeby usunięto arg 1 [który ma być jako indeks "itemu" z listy]
  2. daj na koncu tylko and, reszta w przecinkach np: "twojlore", "twojlore", "twojlore" and "twoj lore"
  3. Axiorek

    Loop loop-index

    command /bladrozwiazany [<text>]: trigger: loop {bledy::*}: loop loop-index: remove %arg 1% from {bledy:**} ogólnie to chce zrobić żeby usunąć loop-index podany w arg [<text>] ale coś nie kumam, mógłby ktoś poprawić?
  4. Tak jak w tytule, jak usunąć wszystko z listy (w tym przypadku {bledy::*})?
  5. Witam, poszukuję budowniczych na serwer RealLife, styl nowoczesny. Jeżeli dodasz jakieś zdjęcia budowli masz większe szanse (lecz nie jest to wymagane). Rekrutacja wygląda tak: ➊ Piszesz w komentarzu pod wątkiem że podejmujesz się. ➋ Wbijasz na serwer, omawiamy co i jak. ➌ Budujesz budowlę rekrutacyjną (podany przeze mnie lub przez innego administratora temat). ➍ Wyniki.
  6. Witam, piszę skrypt na status serwera, ale mogę wykonać w KONSOLI tylko "/on", "/off" tylko jako gracz (jak to naprawić) FRAGMENT "OFF": command /off [<text>]: trigger: if player has permission "server.off": if {server.status} is "off": send "&cSerwer jest już zamknięty!" else: if arg 1 is not set: set {server.status} to "off" set {server.powod} to "%arg 1%" loop all players: kick loop-player due to "&c&lSerwer jest zamknięty!" else: set {server.status} to "off" set {server.powod} to "%arg 1%" loop all players: kick loop-player due to "&c&lSerwer jest zamknięty!%nl%&c&lPowód: %{server.powod}%"
  7. Axiorek

    SkriptJam #2

    zgłaszam się
  8. command /kit [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz" if arg 1 is not "gracz": send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz" if arg 1 is "gracz": if {kit.%player%.gracz} is 0: if player has permission "kit.gracz": send "&2&l[KIT] &aOtrzymałeś kit gracza!" give 1 stone sword to player give 1 stone pickaxe to player give 1 stone axe to player wait 1 second set {kit.%player%.gracz} to 1 else: send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie masz permisji, aby odebrać kit gracza!" if {kit.%player%.gracz} is 1: send "&4&l[KIT] &cBłąd, odebrałeś już kit gracza!" if {kit.%player%.gracz} is "blocked": send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie możesz odebrać kitu, ponieważ jest on dla ciebie zablokowany!" Witam, chciałbym aby po odebraniu kitu nie wyskakiwało "[KIT] Błąd, odebrałeś już kit gracza", tylko nie wiem jak to napisać. Próbowałem dać w else: zmienną, lecz to nie zadziałało. (dałem tylko fragment kodu który ma być poprawiony)
  9. Napisz na nowo skrypt, jest on calkowicie zle zrobiony.
  10. Dziękuję Również dziękuję
  11. mam skquery oraz wildskript
  12. tylko can't understand this condition/effect
  13. Wiem w jednym zapomniałem trigger, ale jeszcze 19 błędów
  14. sorki, nie patrzałem na wątek bo patrzałem tylko na poradniki dot. skryptów. Już nie szukam i tak budowniczych więc mozna zamknac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...