PrimeGames 21 Opublikowano 26 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2019 Witam! Szukam serwera ze stałym online 100+ oraz wyrobioną marką. Być może nie masz czasu i możliwości na dalsze prowadzenie serwera, a ja podobny projekt chętnie odkupię i wykorzystam. Jestem programistą ze znacznym doświadczeniem w świecie serwerów tej gry, byłem współwłaścicielem i koordynatorem jednego z większych polskich projektów minigames, mam pod sobą podobnie doświadczonego programistę oraz budowniczego najwyższej ligi. Wspólnie szukamy w miarę wyrobionego serwera, który pozwoli nam wystartować - nie od samego startu, a od kroku postawionego dalej. Jak wspominałem, oczekuję od serwera około 100 online w godzinach szczytu oraz preferowałbym u niego tematykę minigames. Poważne oferty proszę pisać na maila: [email protected] bądź na Discordzie Vincenty#0067. Pozdrawiam boleknowak, ManuScripteX i CountingDogs 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Briks 307 Opublikowano 27 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2019 (edytowane) Autor postu składa jak najbardziej prawdziwą ofertę, prosiłbym użytkowników o pisanie sensownych postów, które pomogą autorowi, a nie takich, które nic nie wnoszą. Pozdrawiam BrixNW Edytowane 27 lipca 2019 przez BrixNW CountingDogs, jaku49, Reedzev_ i 2 innych 1 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimeGames 21 Opublikowano 30 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2019 Jako zachętę mogę dodać, że negocjacje rozpoczynam od 800.00 PLN i ceny mogą iść tylko w górę ;') Jeżeli chcesz, możesz zachować tytularne uprawnienia admina - ale nowy kierunek serwerowi nadaję ja i moja ekipa. yooniks, gnomq, CountingDogs i 1 inny 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...