Skocz do zawartości
  • 0

Anty Ucieczka v2


MixonYT321
 Udostępnij

Pytanie

Chyba mnie nie zrozumieliscie, chce bez odpychania a cancel event tez odpycha. chcialbym aby gdy gracz wejdzie na region standard lub standard1 to wytworzy mu sie lodowa sciana ktora tylko on widzi

zmienna

if {logout::%player%} > 0:

Wymagania: Podalem wyzej

Edytowane przez MixonYT321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
	Radius: 3
	Wall-Block: packed ice
	Wall-Height: 4
	Line-Block: red wool
function createWall(p: player, l: location):
	loop {@Wall-Height} times:
		make {_p} see block loop-number meter above {_l} as {@Wall-Block}
	wait 1 second
	loop {@Wall-Height} times:
		make {_p} see block loop-number meter above {_l} as air
on region enter:
	cancel event
	if "%region%" contain "standard":
		if {logout::%player%} > 0:
			loop all blocks in radius {@Radius} around player:
				if loop-block is {@Line-Block}:
					createWall(player, location of loop-block)

region zrob o kratke większy (a i musisz mieć jakaś linie)

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...