MixonYT321 0 Opublikowano 16 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2019 (edytowane) Chyba mnie nie zrozumieliscie, chce bez odpychania a cancel event tez odpycha. chcialbym aby gdy gracz wejdzie na region standard lub standard1 to wytworzy mu sie lodowa sciana ktora tylko on widzi zmienna : if {logout::%player%} > 0: Wymagania: Podalem wyzej Edytowane 16 czerwca 2019 przez MixonYT321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Talarek 8 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 on if {logout::%player%} > 0: create ice to player screen player region at is standart: else: ban nick do łóżka Magiczny_Miki, pandax, Damianekk i 1 inny 1 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 (edytowane) options: Radius: 3 Wall-Block: packed ice Wall-Height: 4 Line-Block: red wool function createWall(p: player, l: location): loop {@Wall-Height} times: make {_p} see block loop-number meter above {_l} as {@Wall-Block} wait 1 second loop {@Wall-Height} times: make {_p} see block loop-number meter above {_l} as air on region enter: cancel event if "%region%" contain "standard": if {logout::%player%} > 0: loop all blocks in radius {@Radius} around player: if loop-block is {@Line-Block}: createWall(player, location of loop-block) region zrob o kratke większy (a i musisz mieć jakaś linie) Edytowane 17 czerwca 2019 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MixonYT321 0 Opublikowano 17 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 (edytowane) @xAxee Wyskakuja mi bledy ss bledow: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! + skrypt cos robi i nie mozna sie tepac Edytowane 17 czerwca 2019 przez MixonYT321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Talarek 8 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 29 minut temu, MixonYT321 napisał: @xAxee Wyskakuja mi bledy ss bledow: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! + skrypt cos robi i nie mozna sie tepac a mój sposób ci działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MixonYT321 0 Opublikowano 17 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 Twojego nie testowałem bo widzę że błędów jest więcej niż skryptu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 2 godziny temu, MixonYT321 napisał: @xAxee Wyskakuja mi bledy ss bledow: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! + skrypt cos robi i nie mozna sie tepac masz skript 2.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MixonYT321 0 Opublikowano 17 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 No nie, pisałem Ci czemu nie działaja mi skrypty na 2.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MixonYT321 0 Opublikowano 17 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 juz udalo mi sie to zrobic do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szifter 134 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MixonYT321 0
Chyba mnie nie zrozumieliscie, chce bez odpychania a cancel event tez odpycha. chcialbym aby gdy gracz wejdzie na region standard lub standard1 to wytworzy mu sie lodowa sciana ktora tylko on widzi
zmienna :
if {logout::%player%} > 0:
Wymagania: Podalem wyzej
Edytowane przez MixonYT321Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi