Skocz do zawartości

MixonYT321

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MixonYT321

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. MixonYT321

    Nagrody za czas

    Chciałbym aby ktoś napisał skrypt na nagrody za czas: - Moje zmienne - komenda /nagrody - nagrody: + Vip za 3h +Svip za 10h -W gui -Ladne gui Moje zmienne: {seconds.%player%} = sekundy {minutes.%player%} = minuty {hours.%player%} = godziny {days.%player%} = dni {weeks.%player%} = Tygodnie Mój skrypt na czas: variables: {seconds.%player%} = 0 {minutes.%player%} = 0 {hours.%player%} = 0 {days.%player%} = 0 {weeks.%player%} = 0 options: tag: &8[&9%player%&3&8]&b every 1 second: loop all players: add 1 to {seconds.%loop-player%} if {seconds.%loop-player%} is 60: add 1 to {minutes.%loop-player%} set {seconds.%loop-player%} to 0 if {minutes.%loop-player%} is 60: add 1 to {hours.%loop-player%} set {minutes.%loop-player%} to 0 if {hours.%loop-player%} is 24: add 1 to {days.%loop-player%} set {hours.%loop-player%} to 0 if {days.%loop-player%} is 31: add 1 to {weeks.%loop-player%} set {days.%loop-player%} to 0 stop command /czas [<text>]: aliases: put, uptime, ut, ontime, ot usage: {@tag} Aby użyć komendy wpisz poprostu &9/PlayerU&3pTimer&b. trigger: # if arg 1 is not set: send " {@tag} " send " » &bNa naszym serwerze przegrales:&r «" send "" send " &b%{seconds.%player%}% sekund" send " &b%{minutes.%player%}% minut" send " &b%{hours.%player%}% godzin" send " &b%{days.%player%}% dni" send " &b%{weeks.%player%}% tygodni" stop else: send " &8[&9%arg 1%&8] " send " » &bNa naszym serwerze przegral:&r «" send "" send " &b%{seconds.%argument 1%}% sekund" send " &b%{minutes.%arg 1%}% minut" send " &b%{hours.%arg 1%}% godzin" send " &b%{days.%arg 1%}% dni" send " &b%{weeks.%arg 1%}% tygodni" stop
  2. MixonYT321

    Nagrody za czas

    @xAxee jak cos to mialo byc w gui + komenda /nagrody + podalem moje zmienne
  3. MixonYT321

    Nagrody za czas

    Chciałbym, aby ktoś napisał skrypt na rangi za czas, czyli gdy wpiszemy komende /nagrody to pojawi się gui, w którym bedzie Vip za 3h, i Svip za 10h grania na serwerze. Oto mój skrypt na czas: variables: {seconds.%player%} = 0 {minutes.%player%} = 0 {hours.%player%} = 0 {days.%player%} = 0 {weeks.%player%} = 0 options: tag: &8[&9%player%&3&8]&b every 1 second: loop all players: add 1 to {seconds.%loop-player%} if {seconds.%loop-player%} is 60: add 1 to {minutes.%loop-player%} set {seconds.%loop-player%} to 0 if {minutes.%loop-player%} is 60: add 1 to {hours.%loop-player%} set {minutes.%loop-player%} to 0 if {hours.%loop-player%} is 24: add 1 to {days.%loop-player%} set {hours.%loop-player%} to 0 if {days.%loop-player%} is 31: add 1 to {weeks.%loop-player%} set {days.%loop-player%} to 0 stop command /czas [<text>]: aliases: put, uptime, ut, ontime, ot usage: {@tag} Aby użyć komendy wpisz poprostu &9/czas &3[nick]&b. trigger: # if arg 1 is not set: send " {@tag} " send " » &bNa naszym serwerze przegrales:&r «" send "" send " &b%{seconds.%player%}% sekund" send " &b%{minutes.%player%}% minut" send " &b%{hours.%player%}% godzin" send " &b%{days.%player%}% dni" send " &b%{weeks.%player%}% tygodni" stop else: send " &8[&9%arg 1%&8] " send " » &bNa naszym serwerze przegral:&r «" send "" send " &b%{seconds.%argument 1%}% sekund" send " &b%{minutes.%arg 1%}% minut" send " &b%{hours.%arg 1%}% godzin" send " &b%{days.%arg 1%}% dni" send " &b%{weeks.%arg 1%}% tygodni" stop
  4. MixonYT321

    Anty Ucieczka v2

    juz udalo mi sie to zrobic do zamkniecia
  5. MixonYT321

    Anty Ucieczka v2

    No nie, pisałem Ci czemu nie działaja mi skrypty na 2.2
  6. MixonYT321

    Anty Ucieczka v2

    Twojego nie testowałem bo widzę że błędów jest więcej niż skryptu
  7. MixonYT321

    Anty Ucieczka v2

    @xAxee Wyskakuja mi bledy ss bledow: https://imgur.com/a/reLjPLb + skrypt cos robi i nie mozna sie tepac
  8. MixonYT321

    Anty Ucieczka v2

    Chyba mnie nie zrozumieliscie, chce bez odpychania a cancel event tez odpycha. chcialbym aby gdy gracz wejdzie na region standard lub standard1 to wytworzy mu sie lodowa sciana ktora tylko on widzi zmienna : if {logout::%player%} > 0: Wymagania: Podalem wyzej
  9. MixonYT321

    Anty Oranie

    dziala i moze bedzie, ale to jest odpychanie + mial byc region standard i standard1
  10. MixonYT321

    Anty Oranie

    Gdy {logout::%player%} > 0: nie można wejść na region "standard" i "standard1" i nie odrzucanie tylko np worldborder lub że stawia bloki lodu.
  11. command /cc: trigger: loop 100 times: broadcast "" broadcast "gracz &player% wyczyscil chat" chyba dziala ale nie testowalem
  12. albo nie lepiej tak? on any move: if y-location of player is smaller than 0: if player is in world "NAZWA": set {tp.%player%} to true execute player command "spawn" on damage: if {tp.%victim%} is true: if player is in world "NAZWA": cancel event set {tp.%victim%} to false
  13. ale ma sprawdzac permisje nawet gracza offline?
  14. Za 15 min ci to zrobię tylko się umyje Moze byc ze tylko sprawdza graczy online czy wszystkich?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...