uzo77771 2 Opublikowano 27 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 (edytowane) Witam! Mam taki kawałek skriptu ... format slot 1 of player with 1 of carrots_item:0 named ... itd I problem polega na tym, że kiedy otwieram GUI w Minecrafcie, to raz pojawia się zwykła marchewka, a raz złota, da sie zrobić coś żeby cały czas była zwykła? Edytowane 27 maja 2019 przez uzo77771 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CountingDogs 131 Opublikowano 27 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 (edytowane) Spróbuj wpisać zamiast "carrots_item:0" id samej marchewki Cytat format slot 1 of player with 1 of 391 named Edytowane 27 maja 2019 przez CountingDogs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uzo77771 2 Opublikowano 27 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 Próbowałem, ale skript wywala błąd i mówi, że ma być: carrots_item:0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 27 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 carrot wpisz samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grex 58 Opublikowano 27 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 set player's current inventory's slot 0 to carrot named "marchewka :)" with lore "jestem opisem ;P" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uzo77771 2 Opublikowano 27 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 (edytowane) Jak jest z Id: to wyskakuje coś takiego : Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! A jak wpisze po prostu "carrot" to dalej, raz jest zwykla a raz złota marchew Tak samo jak próbuje dać graczowi item np wpisując: give 1 carrot_item to arg-player to gracz dostaje raz marchewkę zwykłą a raz złotą, kiedy wpisze samo give 1 carrot to arg-player to jest tak samo Próbowałem nawet ustawić marchewkę pod zmienną: command /mmarchewka: trigger: if player has permissions "ssssdsaeda": set {mmarchewka} to player's tool ale kiedy wpisze to: give 1 {mmarchewka} to arg-player to nie dziala ;/ Użytkownik dostał odpowiedź ode mnie #Knugi poprzez zewnętrzny komunikator. Edytowane 27 maja 2019 przez knugi Łączę. Notatka dodana przez knugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grex 58 Opublikowano 27 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 Proste. Uzyj ID przedmiotu. to co sie wyswietla, to powiadomienie ze sk nie wspiera id przedmiotów, ale to działa. uzo77771 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 27 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
uzo77771 2
Witam!
Mam taki kawałek skriptu ...
format slot 1 of player with 1 of carrots_item:0 named ... itd
I problem polega na tym, że kiedy otwieram GUI w Minecrafcie, to raz pojawia się zwykła marchewka, a raz złota, da sie zrobić coś żeby cały czas była zwykła?
Edytowane przez uzo77771Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi