Skocz do zawartości

uzo77771

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O uzo77771

  • Tytuł
    Początkujący I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. uzo77771

    Skyblock + Skript

    Pomylilem zagadnienia, ja chcem ustawic graczowi range
  2. uzo77771

    Skyblock + Skript

    Dobra ostatnie pytanie, w dokumentacji jest takie cos: Jak dzięki temu moge ustawić level wyspy graczowi ? próbowałem: i nie dziala ?
  3. uzo77771

    Skyblock + Skript

    a moglbys napisac taki krotki skript ktory sprawdza czy gracz ma wyspe? nie wiem jak uzywac tego dodatku xd
  4. Siemanko, używam pluginu Askyblock na wersje 1.12. Czy moge sprawdzic jakos w skripcie czy gracz posiada wyspe, czy moze juz ją usunął ?
  5. Jest takie cos jak ustawienie borderu mapy tylko dla jednego gracza? Cel jest taki zeby kazdu gracz mial swoj border mapy powiedzmy 5 kratek i moze go powiekszac?
  6. Nie, chciałem zrobić to w skripcie, ponieważ jest mi to potrzebne do innego projektu, mógłbyś napisać mi taki krótki skript?
  7. Mógłby mi ktoś napisać mały skript który robi cuboida 50x50 w miejscu w ktorym stoi gracz?
  8. Napisze mi ktos warunek który sprawdza czy gracz patrzy np: w kierunku zachodu?
  9. Również pomogę skype : uzo7771
  10. Podczas włączania serwera wyskakuje taki błąd: http://fotowrzut.pl/E8N56YRPH9 <- Znajduje się pod tym linkiem
×