Skocz do zawartości
  • 0

Kilof z startrakiem


Wojtaso1
 Udostępnij

Pytanie

Hej, cześć witajcie. Chciałem napisać skrypt w którym na kilofie w (lore) będzie pokazywał ile wykopało się stone niestety nie działą. Przy przeladowaniu sk nie wyskakują żadne błedy :/ Pomoże ktoś?

variables:

    {ws.%player%} = 0

on mine of stone:
    if player has diamond pickaxe of efficiency 4 and unbreaking 4 named "&b&lPogrmoca" with lore "&c*&6Startrak&c*||&7Wykopany stone: &a%{ws.%player%}%":
        add 1 to {ws.%player%}
    else:
        stop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on mine of stone:
	if player has diamond pickaxe of efficiency 4 and unbreaking 4 named "&b&lPogrmoca" with lore "&c*&6Startrak&c*||&7Wykopany stone: &a%{ws.%player%}%":
		add 1 to {ws.%player%}
		set lore of player's tool to "&b&lPogrmoca" with lore "&c*&6Startrak&c*||&7Wykopany stone: &a%{ws.%player%}%"
	else:
		stop

powinno działać, nie chcę nic mówić ale to są podstawy skripta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, jaku49 napisał:
on mine of stone:
	if player has diamond pickaxe of efficiency 4 and unbreaking 4 named "&b&lPogrmoca" with lore "&c*&6Startrak&c*||&7Wykopany stone: &a%{ws.%player%}%":
		add 1 to {ws.%player%}
		set lore of player's tool to "&b&lPogrmoca" with lore "&c*&6Startrak&c*||&7Wykopany stone: &a%{ws.%player%}%"
	else:
		stop

powinno działać, nie chcę nic mówić ale to są podstawy skripta

niestety dalej nic. Wywala błąd w consoli 

'"&c*&6Startrak&c*||&7Wykopany stone: &a%{ws.%player%}%"?' is not a text (nexus.sk, line 71: set lore of player's tool to "&b&lPogrmoca" with lore "&c*&6Startrak&c*||&7Wykopany stone: &a%{ws.%player%}%"?')
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on mine:
	if event-block is stone:
		if player's tool is any pickaxe:
			set {_l} to uncolored line 1 of lore of player's tool
			if {_l} is not set:
				set line 1 of lore of player's tool to "&7Wykopany Stone: &a0"
			else:
				replace all "Wykopany Stone:" and " " with "" in {_l}
				set {_l} to {_l} parsed as number
				set line 1 of lore of player's tool to "&7Wykopany Stone: &a%{_l}+1%"

Wykopany stone przypisuje do kilofa nie do gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...